scripter gezocht vrijwillig of ruil met banner

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Voetballife

voetballife

21/10/2005 17:49:00
Quote Anchor link
het gaat om een nieuwssysteem

met daarin
een toevoeg,verwijder,bewerk pagina
10 laatse headlines op de index pagina
1 laatste bericht bovenaan de pagina van index met daarnaast een foto over het onderwerp bij elk bericht
upload pagina foto
en een archief

inruil voor banner of een ander redelijk idee

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 15:07:53

Jelmer -

Jelmer -

21/10/2005 17:55:00
Quote Anchor link
Ik zou zeggen, kijk eens naar wordpress(.org) of textpattern(.com), die doen precies wat jij wil, en zijn veel gebruikt, kan je veel informatie over vinden.

Voetballife

voetballife

21/10/2005 18:02:00
Quote Anchor link
ik zie niets op die sites wat ik bedoel hoor kan aan mij liggen

Jelmer -

Jelmer -

21/10/2005 18:15:00
Quote Anchor link
Zie ook eens opensourcecms.com en kijk onder "Portals (CMS)", vooral naar de demo's. Uiterlijk kan altijd aangepast worden, maar misschien vind je er iets tussen wat doet wat je denkt dat het moet doen.

Voetballife

voetballife

21/10/2005 18:36:00
Quote Anchor link
het klinkt misschien een beetje dom
maar ik kan egt niks vinden op die sites die jij geeft

23/10/2005 18:28:00
Quote Anchor link
Ik zoek volgens mij precies hetzelfde als jou Voetballife

- SanThe -

- SanThe -

23/10/2005 18:34:00
Quote Anchor link
Mambo?

Erik Rijk

Erik Rijk

23/10/2005 18:37:00
Quote Anchor link
zoek eens op nieuwssysteem bij php zoeken op deze pagina

staat links, onder de laatste reacties

Jelmer -

Jelmer -

23/10/2005 19:30:00
Quote Anchor link
Een weblog klinkt aardig in de goede richting. Daar zijn hele goeden voor te krijgen, en ook hele simpelen.

eerder:
inruil voor banner of een ander redelijk idee

Dat doet vermoeden dat een banner redelijk is in ruil voor het maken van 80% van een website. En naar mijn mening is dat het niet.

23/10/2005 20:39:00
Quote Anchor link
Quote:
zoek eens op nieuwssysteem bij php zoeken op deze pagina

staat links, onder de laatste reacties

Geef die link eens want ik snap je niet helemaal :S..

00------------------------------------------------------------00

Jelmer -

Jelmer -

23/10/2005 22:09:00
Quote Anchor link
Zie je de balk links? Mooi,
Daar staan een heleboel links, onder andere naar forum-topics en nieuwe scripts. Scroll je wat verder, dan zie je een invoerveldje, met daaronder weer een select-box waar je kan kiezen waarin je wilt zoeken. Die select-box zet je op 'PHP scripts' en in dat invoerveldje typ je 'nieuwssysteem'.

Zo moeilijk was dat toch niet?

23/10/2005 22:21:00
Quote Anchor link
Goed te passe Jelmer??

24/10/2005 22:41:00
Quote Anchor link
Ik heb een script gevonden die ik precies bedoelde.. dus ik ga nix meer betale .. mzl

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.