Scripter-designer gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

20/08/2004 15:45:00
Quote Anchor link
Hey mensen ik zoek een scripter die een complete alles werkende
template site wil maken wat ik hier tegenover wil stellen zijn 20 templates naar keuze heb je intresse of een ander idee Mail mij dan eens op [email protected] groeten Roy

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 00:01:46

St.Chessere

St.Chessere

20/08/2004 15:56:00
Quote Anchor link
hey dit heb je ook all geprobeerd op phpfreakz

20/08/2004 16:03:00
Quote Anchor link
Yep klopt maar nu heb ik contact gehad met die gozer en hij zou eraan beginnen maar ik heb dus al anderhalve week niks gehoord en gezien .....

Dus vandaar

21/08/2004 14:01:00
Quote Anchor link
dat zou gewoon een site zijn vol mer ereg functies, is niet zo moeilijk te maken als je een idee hebt hoe je het wilt.

21/08/2004 20:35:00
Quote Anchor link
Ja natuurlijk heb ik een idee daarvan :d heel modern en heel profesioneel haha :d

maar wat er op moet zijn natuurlijk

een zoek functie
een newsbrief functie
contact pagina
home
hosting
scripting

en heel de rotzooi :D

als je meer vragen heb kan je me mailen :D

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.