Scripters gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

07/10/2004 17:50:00
Quote Anchor link
Ik ben al deels aan het online text spel waarschijnlijk genaamd El Mafia begonnen, maar heb hierbij eigelijk wel wat hulp nodig, scripters die helpen de benodigte code te schrijven en de ideeen uit te werken.

Geintresseerd?
Kijk even op: http://elmafia.6x.to/forum/viewtopic.php?p=4#4
voor het hele idee. Het staat op mijn eigen dus is niet de hele dag online, meestal zal de computer zeker wel van 4 uur smiddags tot 10 uur s'avonds aanstaan.

Groeten GIlbert Smink
Gewijzigd op 07/10/2004 23:36:00 door

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 14:44:05

Mitch X

Mitch X

07/10/2004 17:58:00
Quote Anchor link
Link werkt niet .

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

07/10/2004 18:20:00
Quote Anchor link
Dat 6x.to doet alles in een frame dus dat zal idd niet werken. Maar door even naar de root van de website te gaan, rechts te klikken op 'Show only this frame' en dan de links te volgen kom ik op http://81.68.212.109/forum/viewtopic.php?t=4#4.

Edit:
Je wordt wel gevraagd een Criminals-clone te bouwen.. ;)

Elwin
Gewijzigd op 07/10/2004 18:21:00 door Elwin - Fratsloos

07/10/2004 18:24:00
Quote Anchor link
http://81.68.212.109/forum/viewtopic.php?p=4#4
moet het worden foutje. MAar criminals heb ik gezien ja. Maar dit is heel iets anders, denk ik zelf toch. Criminals is een beetje zn simpel dingetje, dit moet wat profesioneler worden, maar ook een heel anders spel

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

07/10/2004 18:28:00
Quote Anchor link
Gilbert:
Criminals is een beetje zn simpel dingetje, dit moet wat profesioneler worden, maar ook een heel anders spel
Weet je dat allemaal heel zeker?

1) Zo simpel is Criminals niet eens, ondanks dat het heel slecht gescript is. Misschien ziet het er heel simpel uit, maar ik denk dat menig 'PHP-er' het niet zomaar kan bouwen.
2) Het gaat allebei over georganiseerde misdaad. Wat gokken en wat beroven.

PS Kies gewoon de link die ik net postte; die is klikbaar. ;)

Elwin

Mitch X

Mitch X

07/10/2004 18:43:00
Quote Anchor link
Jah kheb al geklikt, maar geen zin om te lezen ;)

07/10/2004 19:03:00
Quote Anchor link
Misdaad en wat gokken is om aan geld te komen, bij ElMafia gaat het erom om met je familie de andere ovrhoop te knallen en punten te verdienen voor de rankings.

B a s
Beheerder

B a s

07/10/2004 23:36:00
Quote Anchor link
opsouteh met je mafiacrap, lees het nieuws ...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.