sessies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »
Courtney -

courtney -

19/02/2012 02:14:59
Quote Anchor link
hallo, ik meen hier vragen te kunnen stellen en ook antwoorden te krijgen. ontzettend leuk, met dank bij voorbaat.
ik ben op zoek naar de juiste syntax voor een regeltje sessies ivm het bijhouden van
zoekresultaten. hieronder staat de code van mijn indexpagina met de zoekfunctie.
als ik meer dan 5 zoekresultaten heb kan ik die bekijken met de link volgende, vorige enz... alleen werkt dit niet naar behoren. als ik volgende aanklik, krijg ik geen resultaten en dan bij vorige zijn de zoekresultaten weer weg, wat niet interessant is voor een online bookshop. de oplossing is simpel, doch ik vind het niet.....

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
<?php require_once('Connections/booksh.php'); ?>
<?php
session_start();
if (!function_exists("GetSQLValueString")) {
function
GetSQLValueString($theValue, $theType, $theDefinedValue = "", $theNotDefinedValue = "")
{

if (PHP_VERSION < 6) {
    $theValue = get_magic_quotes_gpc() ? stripslashes($theValue) : $theValue;
  }

$theValue = function_exists("mysql_real_escape_string") ? mysql_real_escape_string($theValue) : mysql_escape_string($theValue);

switch ($theType) {
    case
"text":
      $theValue = ($theValue != "") ? "'" . $theValue . "'" : "NULL";
      break;    
    case
"long":
    case
"int":
      $theValue = ($theValue != "") ? intval($theValue) : "NULL";
      break;
    case
"double":
      $theValue = ($theValue != "") ? doubleval($theValue) : "NULL";
      break;
    case
"date":
      $theValue = ($theValue != "") ? "'" . $theValue . "'" : "NULL";
      break;
    case
"defined":
      $theValue = ($theValue != "") ? $theDefinedValue : $theNotDefinedValue;
      break;
  }

return $theValue;
}
}

$currentPage = $_SERVER["PHP_SELF"];

$maxRows_resultaat = 5;
$pageNum_resultaat = 0;
if (isset($_GET['pageNum_resultaat'])) {
  $pageNum_resultaat = $_GET['pageNum_resultaat'];
}

$startRow_resultaat = $pageNum_resultaat * $maxRows_resultaat;

$colname_resultaat = "-1";
if (isset($_POST['trefwoord'])) {
  $colname_resultaat = $_POST['trefwoord'];
}

mysql_select_db($database_booksh, $booksh);
$query_resultaat = sprintf("SELECT * FROM artikel WHERE auteur LIKE %s OR titel LIKE %s OR isbn LIKE %s ORDER BY beschrijving ASC", GetSQLValueString("%" . $colname_resultaat . "%", "text"),GetSQLValueString("%" . $colname_resultaat . "%", "text"),GetSQLValueString("%" . $colname_resultaat . "%", "text"));
$query_limit_resultaat = sprintf("%s LIMIT %d, %d", $query_resultaat, $startRow_resultaat, $maxRows_resultaat);
$resultaat = mysql_query($query_limit_resultaat, $booksh) or die(mysql_error());
$row_resultaat = mysql_fetch_assoc($resultaat);

if (isset($_GET['totalRows_resultaat'])) {
  $totalRows_resultaat = $_GET['totalRows_resultaat'];
}
else {
  $all_resultaat = mysql_query($query_resultaat);
  $totalRows_resultaat = mysql_num_rows($all_resultaat);
}

$totalPages_resultaat = ceil($totalRows_resultaat/$maxRows_resultaat)-1;

$queryString_resultaat = "";
if (!empty($_SERVER['QUERY_STRING'])) {
  $params = explode("&", $_SERVER['QUERY_STRING']);
  $newParams = array();
  foreach ($params as $param) {
    if (stristr($param, "pageNum_resultaat") == false &&
        stristr($param, "totalRows_resultaat") == false) {
      array_push($newParams, $param);
    }
  }

if (count($newParams) != 0) {
    $queryString_resultaat = "&" . htmlentities(implode("&", $newParams));
  }
}

$queryString_resultaat = sprintf("&totalRows_resultaat=%d%s", $totalRows_resultaat, $queryString_resultaat);
?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>boeken</title>
<link href="opmaak.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
</head>

<body>
<div id="groenwit">
  <form id="form1" name="form1" method="post" action="index.php">
    <label for="trefwoord"></label>
    <input type="text" name="trefwoord" id="trefwoord" />
    <input type="submit" name="zoek" id="zoek" value="zoek" />
  </form>
  <p>&nbsp;</p>
  <?php do { ?>
  <table width="750" border="0">
    <tr>
      <td width="138">auteur</td>
      <td width="210">titel</td>
      <td width="90">prijs</td>
      <td width="180">isbn</td>
      <td width="56">jaar uitgave</td>
      <td width="50">aantal pagina's</td>
    </tr>
    <tr>
      <td><a href="artikel_detail.php?artikelnr=<?php echo $row_resultaat['artikelnr']; ?>"><?php echo $row_resultaat['auteur']; ?></a></td>
      <td><?php echo $row_resultaat['titel']; ?></td>
      <td><?php echo $row_resultaat['prijs']; ?> </td>
      <td><?php echo $row_resultaat['isbn']; ?></td>
      <td><?php echo $row_resultaat['jaar uitgave']; ?></td>
      <td><?php echo $row_resultaat['aantal paginas']; ?></td>
    </tr>
  </table>
  <p></p>
  <p>
    <?php } while ($row_resultaat = mysql_fetch_assoc($resultaat)); ?>
  </p>
  <p>&nbsp;<a href="<?php printf("%s?pageNum_resultaat=%d%s", $currentPage, 0, $queryString_resultaat); ?>">Eerst</a> <a href="<?php printf("%s?pageNum_resultaat=%d%s", $currentPage, max(0, $pageNum_resultaat - 1), $queryString_resultaat); ?>">Vorige</a> <a href="<?php printf("%s?pageNum_resultaat=%d%s", $currentPage, min($totalPages_resultaat, $pageNum_resultaat + 1), $queryString_resultaat); ?>">Volgende</a> <a href="<?php printf("%s?pageNum_resultaat=%d%s", $currentPage, $totalPages_resultaat, $queryString_resultaat); ?>">Laatste</a></p>
  <p> <?php echo $totalRows_resultaat ?> resultaten.</p>
  <p><a href="gebruiker_toev.php">registreer</a> <a href="inloggen.php">inloggen</a> <a href="index.php">winkelen</a></p>
</div>
<div id="voettekst">Hier wordt de inhoud voor  id "voettekst" weergegeven</div>

</body>
</html>
<?php
mysql_free_result($resultaat);
?>

Gebruik [code][/code] tags voor het overzichtelijk weergeven van code. Zie ook de FAQ.[/modedit]
Gewijzigd op 19/02/2012 10:51:42 door Joren de Wit

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 03:59:08

Erwin H

Erwin H

19/02/2012 10:02:44
Quote Anchor link
De verreweg makkelijkste methode is de parameters in de querystring gewoon opnieuw in de link te zetten, zodat als een gebruiker op de link "volgende" klikt dezelfde parameters mee gaan als bij de eerste pagina. Op die manier hoef je zelfs helemaal niets aan je script te veranderen qua data ophalen uit de database.

Voorbeeldje:
Als je de eerst zoekpagina laadt met bijvoorbeeld deze url:
www.mysite.nl/books.php?book=aaa&auteur=bbb&isbn=123&start=0&num=20

Dan zou de link naar de volgende pagina moeten zijn:
www.mysite.nl/books.php?book=aaa&auteur=bbb&isbn=123&start=20&num=20

Het enige wat verandert is de start waarde voor je query, verder helemaal niets.
Gewijzigd op 19/02/2012 10:20:54 door Erwin H

Courtney -

courtney -

19/02/2012 17:59:39
Quote Anchor link
excuseer mij maar deze oplossing lijkt me zeer moeilijk, toch ga ik ze eens nader bekijken. wordt deze url dan automatisch gegenereerd? ach ja, waar haal ik die link vandaan? ik snap er niets van
groetjes

Toevoeging op 20/02/2012 17:58:52:

ik had wat geprobeerd in de zin van
$_session['trefwoord'] = $_POST['trefwoord'];

deze code wou ik invoegen maar weet niet precies waar en ook of deze syntax juist is weet ik niet.

ik krijg in ieder geval foutmeldingen

Courtney -

courtney -

12/04/2012 06:52:28
Quote Anchor link
session_start();
$_POST['trefwoord'] = $_SESSION['logged'];

deze code gebruik ik op lijn 75. er is wat mis met de sessievariabele. zijn naamgeving tussen de vierkante haken is steeds verkeerd, welke naam ik ook geef. heeft hier iemand soms ervaring mee? bedankt op voorhand

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/04/2012 07:10:47
Quote Anchor link
Nee dat is het niet.... zet in je code session_start(); helemaal bovenaan!
Gewijzigd op 12/04/2012 07:11:13 door Bas van de Steeg

Courtney -

courtney -

12/04/2012 16:44:10
Quote Anchor link
de session_start(); locatie doet er niet toe. toch heb ik deze terug geplaatst, bovenaan waar ik hem eerst geplaatst had. waar ik meer problemen mee heb, is de $_SESSION['trefwoord']; die ik gebruik om de waarde van de $_POST['trefwoord']; bij te houden.
ik krijg steeds een undefined index bij de volgende code die ik op lijn 49 heb geplaatst, nl, $_POST['trefwoord'] = $_SESSION['trefwoord'];
spijtig voor mezelf maar ik ben hierover onvoldoende op de hoogte, zodus, als er nog meerdere reacties zijn, duw(dank u wel).

Toevoeging op 12/04/2012 16:45:29:

hier in deze weergave is het lijn 47

- SanThe -

- SanThe -

12/04/2012 16:53:10
Quote Anchor link
Courtney eeman op 12/04/2012 16:44:10:
$_POST['trefwoord'] = $_SESSION['trefwoord'];

Waarom zou je een $_SESSION-waarde in een $_POST willen stoppen? Niet logisch lijkt mij.

Courtney -

courtney -

12/04/2012 17:12:50
Quote Anchor link
ik wil eigenlijk een $_POST toekennen aan een variabele die dan weer wordt doorgegeven aan de $_SESSION, waardoor bovenstaand probleem zou moeten opgelost zijn.
Gewijzigd op 12/04/2012 17:37:53 door courtney -

Jeroen VD

Jeroen VD

12/04/2012 18:06:22
Quote Anchor link
je draait het verkeerd om. in de wiskunde wordt altijd gezegd zoiets als x = 6. x krijgt de waarde 6.

dus $_POST krijgt de waarde van $_SESSION. je zult die 2 dus moeten omdraaien

Wouter J

Wouter J

12/04/2012 18:08:17
Quote Anchor link
[compleet offtopic]
Quote:
in de wiskunde wordt altijd gezegd zoiets als x = 6. x krijgt de waarde 6.

In de wiskunde wordt gezegd dat x gelijk is aan 6, een extraatje is dat daarom x ook de waarde van 6 krijgt maar zo wordt het niet gezegd.
[/compleet offtopic]

Jeroen VD

Jeroen VD

12/04/2012 18:15:41
Quote Anchor link
Offtopic:

het is toch duidelijk wat ik bedoel?

Courtney -

courtney -

12/04/2012 18:17:04
Quote Anchor link
de foutmelding is verdwenen maar de functionaliteit doet het niet. waarschijnlijk staat de code op de verkeerde plaats. ik probeerde de laatste maal lijn 75, al is dat maar een wilde gok.

Toevoeging op 12/04/2012 18:53:21:

ik meen te begrijpen $_POST eerst te vermelden en dan $_SESSION? dus post toekennen aan session
Gewijzigd op 12/04/2012 18:18:47 door courtney -

Obelix Idefix

Obelix Idefix

12/04/2012 20:58:02
Quote Anchor link
Courtney eeman op 12/04/2012 16:44:10:
de session_start(); locatie doet er niet toe.

Hoezo niet?

Je kent aan een variabele een waarde toe:
$_SESSION['variabele_naam'] = $_POST['input_vanuit_form'].

Neem anders eens eens een (goede) basistut door!

Courtney -

courtney -

13/04/2012 16:42:46
Quote Anchor link
de form input komt van de name van het tekstvak, $_POST['trefwoord'];
ik plaats het na de knop. logisch?
de basis probeer ik wel door te nemen. alleen, daar staat meestal zo weinig in over sessies ed
Gewijzigd op 13/04/2012 16:43:37 door courtney -

Obelix Idefix

Obelix Idefix

13/04/2012 18:08:02
Quote Anchor link
Jeroen vd op 12/04/2012 18:06:22:
je draait het verkeerd om. in de wiskunde wordt altijd gezegd zoiets als x = 6. x krijgt de waarde 6.

dus $_POST krijgt de waarde van $_SESSION. je zult die 2 dus moeten omdraaien

Al geprobeerd??

Courtney -

courtney -

14/04/2012 21:52:03
Quote Anchor link
het gaat hier om een zoekveld waar men een trefwoord kan invoeren. $_POST['trefwoord'] heeft dan toch de waarde (uit het formulier) die moet worden onthouden door de $_SESSION? waardoor op hun beurt weer de zoekresultaten (tot volgende zoekopdracht) blijvend weergegeven worden? eerst post... = session... geeft geen foutmelding.
er is toch meer aan de hand. ik zoek wel een goed boekje, want ik zie het ook wat te simpel waarschijnlijk.
wat ik ook nergens terugvind is een manier om een ingevoerde waarde in een veld te bewaren, zou dit eigenlijk de oplossing niet zijn????
Gewijzigd op 14/04/2012 22:29:18 door courtney -

Erwin H

Erwin H

15/04/2012 00:03:34
Quote Anchor link
Courtney eeman op 14/04/2012 21:52:03:
het gaat hier om een zoekveld waar men een trefwoord kan invoeren. $_POST['trefwoord'] heeft dan toch de waarde (uit het formulier) die moet worden onthouden door de $_SESSION? waardoor op hun beurt weer de zoekresultaten (tot volgende zoekopdracht) blijvend weergegeven worden? eerst post... = session... geeft geen foutmelding.

Hallo.... er staat al door drie verschillende mensen vermeld dat je het andersom moet doen. Wanneer gaat dat kwartje vallen....

Courtney -

courtney -

15/04/2012 02:42:10
Quote Anchor link
ik was net iets te enthousiast over mijn stelling. sorry hoor

Obelix Idefix

Obelix Idefix

15/04/2012 07:46:24
Quote Anchor link
Enthousiast of eigenwijs ;-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.