Simpel Nieuwssysteem
Ik zoek een heel simpel nieuwssysteem.
Eentje dat je gewoon een admin.php hebt waar je berichtjes kan schrijven/verwijderen/aanpassen.
En dat deze dan komen op bijv. de pagina nieuws.php.
Een script met direct het hele berichtje, zonder het knopje 'lees meer...' en zonder dat er reacties geplaats kunnen worden.
Misschien wel dat er een kleine avatar linksboven het nieuwsberichtje geplaatst wordt en bovenaan natuurlijk een titel. Met daaronder de datum/tijd en poster.
Zou iemand dit misschien voor mij in elkaar kunnen zetten? Ik heb er echt geen verstand van..
bvd. Rob.
Kan die 'MySQL database' ook via mijn pc? Zo ja, hoe?
Bvd, Rob.
MySQL database: ....
Anyone? :(
Quote:
Warning: extract(): First argument should be an array in D:\ensimdata\bbcz\Inetpub\wwwroot\new\text\textpattern\publish.php on line 56
Unknown section defaultPHP Warning: extract(): First argument should be an array in D:\ensimdata\bbcz\Inetpub\wwwroot\new\text\textpattern\publish.php on line 56[/Quote]iemand?
Unknown section defaultPHP Warning: extract(): First argument should be an array in D:\ensimdata\bbcz\Inetpub\wwwroot\new\text\textpattern\publish.php on line 56[/Quote]iemand?
Had je die database wel goed dan?
Of was je nog ni zo ver :)?
moet ik tabellen aanmaken ofzo voor dat? da heb ik ng nie gedaan
Je moest 'localhost' invullen bij database host, 'root' als gebruikersnaam, en niets als wachtwoord.Dan moest je nog een database aanmaken via phpmyadmin (phpmyadmin.org), en dan zou hij moeten werken.
MySQL login
MySQL wachtwoord
MySQL server
MySQL database
Login, wachtwoord en server heb ik.
maar die MySQL database nog niet......
Kheb al wel die MySQL geinstalleerd.
:)
ik heb alles al maar werkt niet ij geeft steeds diezelfde error
ik ga wel ergens anders zoeken :P
ik zit hier nu al een uur te wachten
thnx
doei
Waarom zoek je niet tussen de scripts en tutorials...