soort van funda, autotrader script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marcel

Marcel

09/08/2005 17:50:00
Quote Anchor link
Goeiendag,

Al enkele dagen ben ik me aan het verdiepen in PHP, nu begin ik al een aantal dingen te begrijpen. Een connectie opzetten met een Sql database lukt al aardig, maar daar houdt het ook mee op.

Ik wil graag een script hebben dat lijkt op iets zoals funda.nl of autotrader alleen dan veeeeeel simpeler: zonder zoekfuncties etc.

Wat is zoek (gaan we even uit van auto`s):
- Overzicht auto`s (elke volgende auto/rij andere kleur)
Kleine thumbnail (foto)
wat informatie + prijs

- POPUP wanneer ik op die auto klik met wat meer informatie

- admin gedeelte waar ik kan inloggen en foto + tekst kan uploaden (dit zou ik desnoods nog met PHP runner kunnen maken)

Wie kan mij helpen met dit simpele script voor de meesten? Denk echt dat iemand die een beetje PHP kent dit zo af heeft, misschien bestaat het ook alwel.
Gewijzigd op 09/08/2005 17:57:00 door Marcel

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 01:02:54

PHP erik

PHP erik

09/08/2005 18:12:00
Quote Anchor link
Je zou eens kunnen zoeken op phpfreakz.nl, hotscripts.com of sf.net.

Als je niets kunt vinden wil ik het best voor je maken, maar dan uiteraard wel tegen een vergoeding. Contactgegevens staan in mn profiel (klik op mn naam).

Succes!

Marcel

Marcel

09/08/2005 18:35:00
Quote Anchor link
iemand anders nog suggesties?

09/08/2005 19:19:00
Quote Anchor link
Je hebt zeker zelf geen zin om aan de slag te gaan?

Lissy Pixel

Lissy Pixel

09/08/2005 20:07:00
Quote Anchor link
Tja... het geijkte antwoord:

We willen je hier heel graag verder helpen alleen uit "vriendschap" een hele site voor je scripten tja... das effies een ander verhaal!!!

Dus ik zou zo zeggen ga is beginnen en laat maar zien of horen waar je vast loopt...

Suc6 voor je nieuwe site!!
Groet, lissy

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.