Speler en clubsysteem
Roy
18/08/2005 08:15:00Voor een voetbalsite ben ik opzoek naar een Speler en clubsysteem. Het systeem moet werken met een database zodat we via een admin spelers en club's kunnen toevoegen.
Image veldje en informatie plus 1 of 2 link veldjes. Ik denk niet al te moeilijk maar ik kan het niet *blush*
Ook leuk is wanneer de gebruiken kan zoeken in de aangelegde database ;)
Wie kan me hierin voorzien?
Image veldje en informatie plus 1 of 2 link veldjes. Ik denk niet al te moeilijk maar ik kan het niet *blush*
Ook leuk is wanneer de gebruiken kan zoeken in de aangelegde database ;)
Wie kan me hierin voorzien?
PHP hulp
15/01/2025 06:38:39Eris -
18/08/2005 09:56:00Voor duizend Euro. Uiteraard :)
Maar voor nop ben ik bang dat niemand dit zomaar klaar heeft liggen...
Maar voor nop ben ik bang dat niemand dit zomaar klaar heeft liggen...
Han eev
18/08/2005 10:02:00Roy
18/08/2005 10:51:001000,- vind het normaal dat voor iets moois betaald wordt, maar 1000,- vind ik wel erg veel geld. Ben zelf al enkele jaren actief als webdesigner (eerder ook in loondienst) maar kan je zeggen dat ook voor programmeer werk de tarieven zo langzaamaan omlaag gaan en dan heb ik het over professionals.
Afhankelijk wat iemand van jullie kan bouwen is er altijd wel te praten over een prijs maar wie direct al roept 1000,- te willen zien..... ;)
En over dat googlen ;) Dat heb ik natuurlijk al gedaan en wat ik aan bestaande scripts heb gevonden is het echt slecht! Dus dan maar opzoek naar iemand die voor meerdere malen aan het werk wil. (En zich niet direct uit de markt prijst!!)
Afhankelijk wat iemand van jullie kan bouwen is er altijd wel te praten over een prijs maar wie direct al roept 1000,- te willen zien..... ;)
En over dat googlen ;) Dat heb ik natuurlijk al gedaan en wat ik aan bestaande scripts heb gevonden is het echt slecht! Dus dan maar opzoek naar iemand die voor meerdere malen aan het werk wil. (En zich niet direct uit de markt prijst!!)
Gewijzigd op 18/08/2005 10:53:00 door Roy
Eris -
18/08/2005 11:09:00Wat ik eigelijk wil zegen dat voor nop alleen de zon op komt.
(Sowiso ik heb toch nog geen tijd om er een te maken dus ik hoef het ook niet te doen).
vergeet niet wat jij wenst ongeveer 20 tot 30uur werk kost. Dit voor een prijs van 30 euro per uur excl btw zit je toch aan de 600 a 900 euro (ruwe schatting). Er van uit gaan dat dit gedaan wordt door een professioneel bedrijf met geldige KVK. En dan zit ik nog aan een veel te lage kant.
(Sowiso ik heb toch nog geen tijd om er een te maken dus ik hoef het ook niet te doen).
vergeet niet wat jij wenst ongeveer 20 tot 30uur werk kost. Dit voor een prijs van 30 euro per uur excl btw zit je toch aan de 600 a 900 euro (ruwe schatting). Er van uit gaan dat dit gedaan wordt door een professioneel bedrijf met geldige KVK. En dan zit ik nog aan een veel te lage kant.
Roy
18/08/2005 11:23:00Ja goed.. Het twisten over prijzen heeft geen zin denk ik. En ik begrijp wat je bedoeld. Maar ik zou zelf ook niet zomaar iets voor niets doen. De persoon in kwestie kan er prima aan verdienen en krijgt dan ook meer te doen.