stadstaxihaaglanden.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniyal hussain

daniyal hussain

21/07/2013 15:54:52
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een website voor iemand gemaakt en ik vraag me af wat jullie ervan vinden zouden jullie een taxi bestellen?

Link: www.stadstaxihaaglanden.nl
Gewijzigd op 21/07/2013 15:55:14 door Daniyal hussain

PHP hulp

PHP hulp

01/03/2025 05:22:12

Obelix Idefix

Obelix Idefix

21/07/2013 16:12:17
Quote Anchor link
Ik vind de twee losse afbeeldingen met daarover een vierkant niet mooi. Gezien het verschil in breedte van de afbeeldingen mist er symmetrie op de achtergrond.

Grammaticaal zou ik er nog eens heel goed naar kijken.
Een zin als 'Wij zorgen ervoor dat u een luxieuze en een snelle vervoer krijgt en die ook nog goedkoop is' en 'Stadstaxi zorgt voor snelle, luxieuze en goedkope vervoer.' zijn geen goed Nederlands.
Het deel over goedkoop begrijp ik overigens niet: er zijn toch wettelijke tarieven? Je bent dan toch net zo duur als je concurrent?

'Dit telefoonnummer telenummer' klopt naar mijn idee niet.

Het centreren van de teksten vind ik niet mooi. Lijn gewoon uit.

Waarom geen html5?

In je code zit in ieder geval ook nog een fout: <Br/<br/> --> mist een >
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
is ook niet echt een nette manier.

Waarom biedt je alleen bij 'tarieven' ook de Engelse tekst aan? (Overigens is dat ook grammaticaal volgens mij niet helemaal juist.)

Verder mis ik zaken als KvK gegevens en adres/contact-gegevens.
Gewijzigd op 21/07/2013 16:13:52 door Obelix Idefix

Daniyal hussain

daniyal hussain

21/07/2013 16:13:48
Quote Anchor link
Sorry, was vergeten te melden dat er nog telefoonnummers en kvk nummer erbij moeten komen.

Max jantje

max jantje

23/07/2013 02:39:50
Quote Anchor link
Alles wat Obelix en Idefix zegt ben ik het mee eens.
+

De tekst van de "Acties" plaatjes zitten niet op de zelfde hoogte en er zijn 2 verschillende lettertypes waardoor het design heel chaotische word. En de mogelijkheid om de plaatjes te vergroten is eigelijk niet nodig. En als je dat wel wilt zou ik in plaats van > een .png of .gif plaatje er iets moois van maken.

+

Ik zou alleen om de zijkanten schaduw doen. Als je al schaduw wilt gebruiken.

+

En ik vind dat times new roman geen geschikte font voor websites. Als je alles in Arial zet komt het gelijk een heel stuk frisser over.

Ik bedoel het als tips niet om je website aftekraken. Het zijn gewoon wat schoonheids dingetjes om net even wat netter te maken.

John D

John D

23/07/2013 11:08:40
Quote Anchor link
praktisch gezien: Commerciele Websites waar geen behoorlijk en volledig NAW in te vinden is skip ik meteen. Die zitten bij mij meteen in de categorie contactloos. Een contactformulier zegt niks.

Marvin H

Marvin H

23/07/2013 11:51:58
Quote Anchor link
Het contactformulier werkt uberhaupt niet, om even verder te spreken over de categorie contactloos

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.