Stop running PHP script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ilias Galoufi

Ilias Galoufi

14/05/2011 17:23:57
Quote Anchor link
Hello Iedereen,

Ik ben nieuw hier en heb alvorens meerdere malen de website bezocht. Ik ben hierdoor vaak geholpen. Mijn dank aan iedereen.

Ik ben een beginnende PHP programmeur en ik zit met een probleempje.

Simpel form:
<form action="run.php" method="post">
<input type="text" name="url" size="40" value="" />
<input type="submit" name="check" value="Check" />
</form>

Wanneer ik op de submit knop druk wordt er een php script uitgevoerd. De script is een recursieve function/method.

Recursie:
function run($arrayLinks) {
global $connect, $format;
foreach ($arrayLinks as $link) {
$source = $connect->connect($link);
if($source != false) {
$arrayOfLinks = $format->format($source['content']);
run($arrayOfLinks);
}
}
}

De script stopt totdat ie klaar is met zijn taak. Als de script klaar is met zijn taak wordt er een ander function/method geroepen die ervoor zorgt een tabel terug te sturen naar de client/web browser.

Ik wil het proces van de recursieve function/method kunnen stoppen. Als ik op submit klik en vervolgens kort daarna op kruisje, blijft de server de script draaien. Dit terwijl het spinnen, boven in je tabblad is gestopt met spinnen.

Ik kan de script alleen stoppen, als ik mijn WAMP opnieuw opstart.

Kan iemand me hierbij helpen? Alvast bedankt.

Grtz,

Ilias
Gewijzigd op 14/05/2011 17:24:25 door Ilias Galoufi

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 03:53:38

- SanThe -

- SanThe -

14/05/2011 17:32:19
Quote Anchor link
Ik denk niet dat dat gaat lukken. Het script draait op de server en heeft dus geen contact meer met de cliënt.

Ilias Galoufi

Ilias Galoufi

14/05/2011 17:57:54
Quote Anchor link
Is het niet mogelijk door op een ander knop te drukken waardoor de script wordt gestopt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.