Stukje code aanroepen vanuit een database met extra html toevoeging
Kees van Dijk
11/05/2011 19:32:15Hallo!
Ik heb een (ik denk voor jullie) klein probleempje waar ik maar niet uitkom. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit als volgt:
Ik roep in een document deze code aan:
Hij geeft daarna netjes een Twitternaam weer wanneer deze is opgegeven voor het betreffende ID, is er geen account doorgegeven dan geeft hij ook niets weer.
Maar nu wil ik html ervoor en erna zetten zodat ik er een echte link van kan maken, maar die moet niet zichtbaar zijn als er ook geen account is doorgegeven.
Ik denk dat je een 'if' moet gebruiken, maar ik krijg het maar niet werkend. Weet iemand raad?
Even heel simpel gezegd:
Weet iemand hiervoor de oplossing?
Ik heb een (ik denk voor jullie) klein probleempje waar ik maar niet uitkom. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit als volgt:
Ik roep in een document deze code aan:
Quote:
Hij geeft daarna netjes een Twitternaam weer wanneer deze is opgegeven voor het betreffende ID, is er geen account doorgegeven dan geeft hij ook niets weer.
Maar nu wil ik html ervoor en erna zetten zodat ik er een echte link van kan maken, maar die moet niet zichtbaar zijn als er ook geen account is doorgegeven.
Ik denk dat je een 'if' moet gebruiken, maar ik krijg het maar niet werkend. Weet iemand raad?
Even heel simpel gezegd:
Quote:
IF: "Twitter aanwezig?" Post "<a href="http://www.twitter.com/ACCOUNT">ACCOUNT</a." ELSE: niets
Weet iemand hiervoor de oplossing?
Gewijzigd op 11/05/2011 19:37:27 door Kees van Dijk
PHP hulp
16/01/2025 01:17:43Noppes Homeland
11/05/2011 19:52:44Gebruik je fantasie eens!
Bijvoorbeeld:
Bijvoorbeeld:
Code (php)
Gewijzigd op 11/05/2011 19:53:05 door Noppes Homeland