Tabel met twee kolommen
gregor
16/06/2005 23:12:00Hoi allemaal, ik wil graag een tabel maken met twee kolommen waarin de content vanuit de database wordt geplaatst. Het wordt een menu om dieper in de site te gaan.
Ik heb het onderstaande script hiervoor opgesteld, maar blijkbaar werkt deze niet... Weet een van jullie wat ik hieraan moet veranderen? Hij zal sowieso wel heel summier zijn aangezien ik hier AL vast loop... THNX!
Ik heb het onderstaande script hiervoor opgesteld, maar blijkbaar werkt deze niet... Weet een van jullie wat ik hieraan moet veranderen? Hij zal sowieso wel heel summier zijn aangezien ik hier AL vast loop... THNX!
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$i = 0;
while($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_BOTH)){
if($i == 0){
echo "<tr><td><a target=mainframe href=showsubgroup.php?id=".$row['id'].">".$row['naamlang']."</a></td>";
$i = $i++;
}elseif($i == 1){
echo "<td><a target=mainframe href=showsubgroup.php?id=".$row['id'].">".$row['naamlang']."</a></td></tr>";
$i = 0;
}
}
?>
$i = 0;
while($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_BOTH)){
if($i == 0){
echo "<tr><td><a target=mainframe href=showsubgroup.php?id=".$row['id'].">".$row['naamlang']."</a></td>";
$i = $i++;
}elseif($i == 1){
echo "<td><a target=mainframe href=showsubgroup.php?id=".$row['id'].">".$row['naamlang']."</a></td></tr>";
$i = 0;
}
}
?>
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.