TEGEN BETALING MET SPOED SCRIPT GEZOCHT
goede middag,
wellicht staan er wel scripts tusse die ik kan gebruiken op deze website maar heb daar geen tijd voor.
ik ben een FLASH designer en moet voor een klant een gedeelte in html/php maken.
het gaat om 1 pagina waarop een column neergezet kan en daaronder mensen kunnen reageren.
http://www.link2party.nl/content/columns/report.asp?Navnbr=6&Id=68
dit is een voorbeeldje van wat ik bedoel(alleen de column en de reacties daaronder)
er hoeft echter geen inlog systeem te zijn, iedereen moet gewoon kunnen posten.
zoals als aangeven is het met spoed!
laat me please via mail weten hoeveel tijd het gaat kosten en wat de prijs gaat zijn,
met vriendelijke groet,
Y.ponsen
[email protected]
wellicht staan er wel scripts tusse die ik kan gebruiken op deze website maar heb daar geen tijd voor.
ik ben een FLASH designer en moet voor een klant een gedeelte in html/php maken.
het gaat om 1 pagina waarop een column neergezet kan en daaronder mensen kunnen reageren.
http://www.link2party.nl/content/columns/report.asp?Navnbr=6&Id=68
dit is een voorbeeldje van wat ik bedoel(alleen de column en de reacties daaronder)
er hoeft echter geen inlog systeem te zijn, iedereen moet gewoon kunnen posten.
zoals als aangeven is het met spoed!
laat me please via mail weten hoeveel tijd het gaat kosten en wat de prijs gaat zijn,
met vriendelijke groet,
Y.ponsen
[email protected]
PHP hulp
15/01/2025 19:37:23Arjan Kapteijn
22/11/2005 12:56:00nee je bent niet gek..
lijkt inderdaad op een gastenboek is het ook eigenlijk wel..
maar kan je het maken?
want zoals ik al zei mijn php kennis is zeeeer gering!
mvg,
y.ponsen
lijkt inderdaad op een gastenboek is het ook eigenlijk wel..
maar kan je het maken?
want zoals ik al zei mijn php kennis is zeeeer gering!
mvg,
y.ponsen
Arjan Kapteijn
22/11/2005 13:07:00Gastenboeken heeft iedereen wel. Als je hier wat aan heb moet je maar een gil geven. Dan wil ik dat best voor je afmaken.
Maareh, er staan 1000+ scripts in de database alhier, kies een mooie uit.
Maareh, er staan 1000+ scripts in de database alhier, kies een mooie uit.
Thijs X
22/11/2005 14:09:00@Arjan jou gastenboek is niet erg veilig.. Als ik op versturen druk zonder wat in te vullen post hij hem gewon :\