TEGEN BETALING MET SPOED SCRIPT GEZOCHT

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

22/11/2005 11:51:00
Quote Anchor link
goede middag,
wellicht staan er wel scripts tusse die ik kan gebruiken op deze website maar heb daar geen tijd voor.
ik ben een FLASH designer en moet voor een klant een gedeelte in html/php maken.
het gaat om 1 pagina waarop een column neergezet kan en daaronder mensen kunnen reageren.
http://www.link2party.nl/content/columns/report.asp?Navnbr=6&Id=68
dit is een voorbeeldje van wat ik bedoel(alleen de column en de reacties daaronder)
er hoeft echter geen inlog systeem te zijn, iedereen moet gewoon kunnen posten.
zoals als aangeven is het met spoed!
laat me please via mail weten hoeveel tijd het gaat kosten en wat de prijs gaat zijn,

met vriendelijke groet,
Y.ponsen
[email protected]

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 19:37:23

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/11/2005 12:56:00
Quote Anchor link
Ziet er gewoon uit als een gastenboek of ben ik nu gek?

22/11/2005 12:58:00
Quote Anchor link
nee je bent niet gek..
lijkt inderdaad op een gastenboek is het ook eigenlijk wel..

maar kan je het maken?
want zoals ik al zei mijn php kennis is zeeeer gering!

mvg,
y.ponsen

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/11/2005 13:07:00
Quote Anchor link
Gastenboeken heeft iedereen wel. Als je hier wat aan heb moet je maar een gil geven. Dan wil ik dat best voor je afmaken.

Maareh, er staan 1000+ scripts in de database alhier, kies een mooie uit.

Thijs X

Thijs X

22/11/2005 14:09:00
Quote Anchor link
@Arjan jou gastenboek is niet erg veilig.. Als ik op versturen druk zonder wat in te vullen post hij hem gewon :\

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/11/2005 14:12:00
Quote Anchor link
Daarom zeg ik ook af maken ;)

- wes  -

- wes -

22/11/2005 14:59:00
Quote Anchor link
looks like someone didnt do his homework :)

Marijn

Marijn

22/11/2005 15:20:00
Quote Anchor link
hallo yoram,
voeg me toe op msn.. dan kan ik er over praten..
[email protected]

22/11/2005 20:08:00
Quote Anchor link
yoram, heb je een mail gestuurd.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.