Templates, Hoe werk ik hiermee?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Ano Niem

Ano Niem

31/08/2004 12:30:00
Quote Anchor link
Kan iemand mij vertellen hoe ik met templates moet werken?

Me host was down en ik had geen back-up, nu wil ik me site overnieuw gaan maken. Maar ik wil met templates gaan werken. (pas als ik het onder de knie heb)

Dus kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik hiermee kan werken?
Ik had eerst wel een template parser gevonder maar daarbij bleef ie foutmeldingen geven.

En hier kan ik tussen de tuto's ook niets vinden over templates :)

Mvg Sickness

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 13:59:35

Joris van Rooij

Joris van Rooij

31/08/2004 12:34:00
Quote Anchor link
bij mijn weten zijn temlates stukken php of html waarin je basic layout is vormgegeven, of je basis van een script. De fijne details zijn nog niet ingevuld, waardoor je op de basis van die templates je site kan opbouwen. Van een template-parser heb ik nog nooit gehoord. Er is volgens mij ook geen standaard op het gebied van templates.

Ano Niem

Ano Niem

31/08/2004 12:38:00
Quote Anchor link
Tsjah zover was k ook al :)
K weet wel wat het zijn etc..
En als je de templates bekijkt van bijv. phpBB dan zie je alles wat text hoort te zijn als bijv. {FOOTER}
Ik ben zelfs zover dat je ergens in een php bestand FOOTER moet definiëren. (kijk maar in de language files van phpBB)

Joris van Rooij

Joris van Rooij

31/08/2004 12:40:00
Quote Anchor link
maar wat is probleem dan? - Nu begrijp ik je niet meer

31/08/2004 12:43:00
Quote Anchor link
Ah ik werk ook met {text} in de HTML, die ik door een class netjes laat opvullen :)
Dat bedoelen ze dus met templates :P

Ano Niem

Ano Niem

31/08/2004 12:45:00
Quote Anchor link
Wat ik dus eigenlijk vraag is een duidelijke tutorial over het gebruik van templates, die betrekking heeft op een bepaalde template parser.

Op phpfreakz.nl staat wel een tuto en parser maar die werken niet goed.

Ano Niem

Ano Niem

31/08/2004 12:47:00
Quote Anchor link
Quote:
Ah ik werk ook met {text} in de HTML, die ik door een class netjes laat opvullen :)
Dat bedoelen ze dus met templates :P

Dus mitch? ging jij ff een leuke tuto schrijven?
(je bent vergeten in te loggen ;) )

Jij schijnt te weten hoe zoiets werkt dus misschien zou je het een en ander uit kunnen leggen

31/08/2004 12:51:00
Quote Anchor link
Kweenie offik er vandaag tijd voor ga hebben...
Maar ik kan ervoor kijken :)

En neej ik ben niet vergeten in te loggen,
ik log hier niet in zodat ik niet kan vergeten uit te loggen :P

Dbr Br

Dbr Br

31/08/2004 12:55:00

Joris van Rooij

Joris van Rooij

31/08/2004 13:02:00
Quote Anchor link
Ah, nu snap ik wat je bedoelt, ik vind het een heel gedoe, ik typ liever de hele source, of gebruik includes, maar dit zou dan nog een interessante link zijn, met het gebruik van een template parser:
http://www.phpbuilder.com/columns/lep20020402.php3?page=1

Ano Niem

Ano Niem

31/08/2004 14:21:00
Quote Anchor link
Die link van Dave gaat over het maken van je eigen template parser... hartelijk bedankt maar ik zoek iets waarmee ik eerst kan wennen aan templates...
Als ik eenmaal in de gaten begin te krijgen hoe templates werken ga ik misschien nog wel een keer kijken :)

Joris van Rooij

Joris van Rooij

31/08/2004 14:30:00
Quote Anchor link
Hmm, dit is wel een engelse, maar goed, het is wel duidelijk
http://www.seochat.com/c/a/Search-Engine-Optimization/Working-Smarter-with-Templates/

ze leggen de nadruk op smarty, maar het geeft een beeld

Dbr Br

Dbr Br

31/08/2004 14:42:00
Quote Anchor link
Quote:
Die link van Dave gaat over het maken van je eigen template parser... hartelijk bedankt maar ik zoek iets waarmee ik eerst kan wennen aan templates..

Oh op die manier, zeg dat dan ;-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.