Ticketsysteem/Helpdesk systeem gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Teun Hesseling

Teun Hesseling

24/05/2013 08:56:37
Quote Anchor link
Goedemorgen allen,

Binnen het bedrijf waar ik momenteel werk moet een ticketsysteem/helpdesk opgezet worden. Nu zitten hier een aantal eisen aan zoals:

- Gebruik local windows username als inlog
- Er moet een desktop app bij
- En een uitgebreide webapp, die het zelfde kan als de desktop app

Nu heb ik zelf natuurlijk al wel zitten googlen.
En dan komen de grootste natuurlijk wel naar boven zoals:
Servicdesk
Topdesk
Kayako

Maar die voldoen eigenlijk maar aan 1 of 2 bovengenoemde punten.

Als iemand toevallig een systeem weet die wel aan alle 3 voldoen zou dat heel fijn zijn.

Met vriendelijk groet,

Teun Hesseling

P.S. Een eigen maken is geen optie daarvoor is er te weinig tijd.
 
PHP hulp

PHP hulp

01/03/2025 05:24:36
 
Marvin H

Marvin H

24/05/2013 09:17:28
Quote Anchor link
SupportDesk?
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

24/05/2013 10:40:02
Quote Anchor link
Dankje , ik heb contact gezocht met hun, et is nog afwachten voor antwoord.
Maar wat ik nog vergeten was als eis.

Dat de lokale gebruikersnaam/windows login meegeven moet worden zodra het contact formulier ingevuld wordt.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

24/05/2013 12:04:20
Quote Anchor link
Zendesk misschien?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.