TODO lijst software

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

15/02/2006 20:24:00
Quote Anchor link
Ik werk veel met TODO lijstjes maar dit begint nogal onoverzichtelijk te worden omdat ik die lijstjes van verschillende personen ontvang en ook weer naar verschillende personen stuur.

Ik zoek nu een stukje software voor op mijn server waarbij meerdere gebruikers aangemaakt kunnen worden die punten aan een TODO lijstje kunnen toevoegen en kunnen aangeven voor wie die punten zijn.

Ik moet dus b.v. een punt kunnen toevoegen en kunnen aangegeven dat het voor gebruiker X is. Enkel gebruiker X moet dat punt dus kunnen zien en er opmerkingen bij kunnen plaatsen/ een status aan kunnen geven.

En Gebruiker X moet ook zelf punten kunnen toevoegen als hij daarvoor de rechten heeft gekregen.

Wie kent er hiervoor een goed stukje software?

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 14:48:17

Lissy Pixel

Lissy Pixel

15/02/2006 20:29:00
Quote Anchor link
Tja...heel handig lijkt mij :)
Ik werk idd ook met een kladblok en potlood :)

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

16/02/2006 16:02:00
Quote Anchor link
Ik heb ondertussen een goed pakket gevonden.
http://www.phprojekt.com/ die heb ik nu dus in gebruik genomen, werkt met meerdere gebruikers.

Shakes

Shakes

16/02/2006 16:29:00
Quote Anchor link
Kan (denk ik) best makkelijk.

Gewoon gebruikers laten inloggen. Dan een form die data wegschrijft in de TODO tabel met bijv in rij user de user voor wie het is.

Daarna gewoon SELECT * FROM table WHERE user = (dan ingelogde naam). Om de gegevens uit de tabel te halen voor de ingelogde user - dus zodat die user zijn TODO berichten kan zien.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.