tut gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Vincent

vincent

04/10/2005 19:53:00
Quote Anchor link
Hoi,

ik heb ene vraagje over mysql/php ik heb het nog niet 100% in de hand dus mijn vraag was is er hier op de site een makkelijke tut te vinden over mysql?

heb al gekeken op de site maar kon zo snel niet vinden

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 08:41:51

Niels Beckers

Niels Beckers

04/10/2005 20:14:00
Quote Anchor link
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/3/ kijk hier eens tussen
Gewijzigd op 04/10/2005 20:15:00 door Niels Beckers

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/10/2005 20:51:00
Quote Anchor link
Wat voor tut zoek je? Als in hoe je die moet installeren? Of als in hoe je hem moet gebruiken?

Vincent

vincent

05/10/2005 17:07:00
Quote Anchor link
ik zoek hoe je hem moet gebruiken zo als hoe je een mysql script je meot maken en die ook moet in voegen in php

Lissy Pixel

Lissy Pixel

05/10/2005 19:32:00
Quote Anchor link
Je bedoelt het maken van een query?
Of hoe moet ik dit zien?

Groet, lissy

Vincent

vincent

06/10/2005 11:29:00
Quote Anchor link
Die dingenm bedoel ik ja

Lissy Pixel

Lissy Pixel

06/10/2005 12:36:00
Quote Anchor link
tja... dit is niet iets wat je effies 1-2-3 leert.
mijn advies en wat ik zelf doe is beginnen met een script en dan wanneer ik vastloop hier hulp vraag.

standaard stel je zo een query op:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
// Een algemenere manier om alle records uit een database te lezen gaat zo:
  $sql = "select * from table order by fieldname";
  $res = mysql_query ($sql) or die ('fout bij het uitvoeren van de query');

while ($row = mysql_fetch_array ($res))
  {

// doe iets met de $row[] array
  }
?>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.