Typo OVT checker script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

14/09/2005 22:19:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar iemand, die een bepaald script voor mij wil maken.
Kort gezegd gaat het om een "Keyword typo generator" gecombineerd met een "OVT checker". Doel van het script: Automatisch de OVT-waarde bepalen van alle typo's van een bepaald keyword. Ik heb reeds een OVT checker script, welke je kunt aanpassen/uitbreiden.
Heb je interesse? Stuur dan een bericht naar [email protected] voor een verdere uitleg.

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 11:12:04

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/09/2005 08:32:00
Quote Anchor link
Heb je misschien iets aan deze pagina?

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

25/09/2005 12:55:00
Quote Anchor link
WTF? Ik snap geen drol van deze vraag? Kan iemand me dit in het Nederlands uitleggen?

Elwin

26/09/2005 01:07:00
Quote Anchor link
Kleinigheid houd je altijd Elwin!

Eris -

Eris -

26/09/2005 07:53:00
Quote Anchor link
OVT = Oventure = een bepaalde waar die aangeeft hoevaak per maand een bepaalde term wordt opgezocht in een zoekmachine

OVT checker doet dat dus automatisch

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/09/2005 08:38:00
Quote Anchor link
Ohhh... Damn.

Elwin

26/09/2005 08:47:00
Quote Anchor link
Maar ik heb inmiddels al iemand gevonden. Het script is zelfs al bijna klaar.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/09/2005 09:03:00
Quote Anchor link
Hee maar Huurneman, als jij de TS bent had je best een normale reactie kunnen geven ipv:
Huurneman:
Kleinigheid houd je altijd Elwin!
Elwin

26/09/2005 09:08:00
Quote Anchor link
Dat had inderdaad wel gekunt, maar de manier waarop je reageerde vond ik een beetje triest!

Elwin:
WTF? Ik snap geen drol van deze vraag? Kan iemand me dit in het Nederlands uitleggen?

Elwin

Lissy Pixel

Lissy Pixel

26/09/2005 09:39:00
Quote Anchor link
Goedenmaandagmorgen All,

Tja...beetje last van de maandagmorgen blues en heren en dames ik moet zeggen nadat ik dit topic met posts had gelezen ben ik weer helemaal vrolijk.

Ik heb zo moeten lachen kan ik jullie vertellen (en nog..) I know het is totaal Off Topic maar wou dit jullie toch niet onthouden.

Dan natuurlijk de vraag waarom die humor tja... Elwin nu een beetje te hebben meegemaakt de afgelopen maanden kan ik alleen maar constateren dat Hij nooit een onvertogen woord neerkrabbelt danwel woorden die recht uit zijn hart komen (let wel dit is mijn perceptie).
Dan te lezen dat zijn reactie "een beetje triest is" daarover moet ik lachen en dacht ik van: tjemig waar is de humor gebleven :-)))

Fijne dag allemaal enne... een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groet, lissy

Thijs X

Thijs X

26/09/2005 11:31:00
Quote Anchor link
Idd lissy en de vraag was ook een beetje verwarrend geformuleerd vond ik zelf, duz zo erg is zon reactie niet

Arend a

Arend a

26/09/2005 14:43:00
Quote Anchor link
Elwin is een van de beste gasten die hier rondlopen, en hij deelt enkel mede dat je onduidelijk bent. Om dan de bitch te gaan uithangen is gewoon bitcherig ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.