Typo OVT checker script
Kort gezegd gaat het om een "Keyword typo generator" gecombineerd met een "OVT checker". Doel van het script: Automatisch de OVT-waarde bepalen van alle typo's van een bepaald keyword. Ik heb reeds een OVT checker script, welke je kunt aanpassen/uitbreiden.
Heb je interesse? Stuur dan een bericht naar [email protected] voor een verdere uitleg.
Elwin
Kleinigheid houd je altijd Elwin!
OVT checker doet dat dus automatisch
Elwin
Maar ik heb inmiddels al iemand gevonden. Het script is zelfs al bijna klaar.
Huurneman:
ElwinKleinigheid houd je altijd Elwin!
Elwin:
WTF? Ik snap geen drol van deze vraag? Kan iemand me dit in het Nederlands uitleggen?
Elwin
Elwin
Tja...beetje last van de maandagmorgen blues en heren en dames ik moet zeggen nadat ik dit topic met posts had gelezen ben ik weer helemaal vrolijk.
Ik heb zo moeten lachen kan ik jullie vertellen (en nog..) I know het is totaal Off Topic maar wou dit jullie toch niet onthouden.
Dan natuurlijk de vraag waarom die humor tja... Elwin nu een beetje te hebben meegemaakt de afgelopen maanden kan ik alleen maar constateren dat Hij nooit een onvertogen woord neerkrabbelt danwel woorden die recht uit zijn hart komen (let wel dit is mijn perceptie).
Dan te lezen dat zijn reactie "een beetje triest is" daarover moet ik lachen en dacht ik van: tjemig waar is de humor gebleven :-)))
Fijne dag allemaal enne... een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groet, lissy
Idd lissy en de vraag was ook een beetje verwarrend geformuleerd vond ik zelf, duz zo erg is zon reactie niet
Elwin is een van de beste gasten die hier rondlopen, en hij deelt enkel mede dat je onduidelijk bent. Om dan de bitch te gaan uithangen is gewoon bitcherig ;)