Vaag probleem met database (?)
Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem:
Als ik op ons forum bij een topic een bericht wil kijken dan krijg ik de melding dat de site niet gevonden kan worden.
Alles doet het verder goed. Berichten zijn niet weg of zo.
Na verloop van tijd doet ineens het forum het weer en kan ik alle berichten weer zien.
Als ik inlog bij de database als de fout zich voordoet dan heb ik in 1 database 187 dingen (hoe noem je die dingen tabellen of zo iets ) en ik zie er mar een stuk of 10.
Is het probleem ineens verdwenen dan doet alles het prima.
Het probleem komt steeds vaker voor, vanavond al twee keer in zeer korte tijd en het probleem blijf ook langer qua tijd. Was het eerst een paar minuten nu al een paar uur.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??
Groetjes,
Dutch_Lady
Is de server misschien 'uit de lucht'?
informeer eens bij je webhost, wellicht kan die een tipje van de sluier oplichten of je probleem oplossen :-D
je zou jezelf denk ik ook meer plezier doen als je de Slimme Vragen Tutorial zou lezen... ;-)
Gewijzigd op 19/09/2004 06:00:00 door John de Boer
Ja er zullen waarschijnlijk werken aan hun server zijn of zoiets... Neem alvast contact met je server.
-Heb al geinformeerd bij de webhost die weet het ook niet
-Ga gelijk de slimme vragen lezen
En staan er andere tabellen in als je de fout krijgt en daarna inlogt? Misschien hebben ze wel twee accounts o.i.d. die een conflict hebben met elkaar wanneer er op dezelfde tijd twee inloggen?! :/ Ik zou het anders ook niet weten :)
Wij zijn een Game-CLan en ik host stats op onze site van het spel Joint Operations.
Zeer waarschijnlijk is er een conflict zodra de servers van NOVALOGIC plat zijn.
Ik heb de tabellen welke behoren bij dat stukje van NOVALOGIC nu in een aparte database gezet en zodra het probleem zich weer voordoet haal ik de tabellen eraf om te kijken of het daar echt aan ligt.
Een andere site welke op dezelfde server staat als onze website heeft nergens last van maar dat is een community-site en hebben geen stats lopen van een spel.
Ik hoop dat ik het duidelijk heb kunnen uitleggen.
Groetjes,
Dutch_Lady