Vergelijking 2 site's.
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
En heb er een proper modern en goed ogend ding van gemaakt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
1 inhoudelijke vraag, waarom zet je er "Het designwouter team" eronder als je in je eentje bent? Rolt minder lekker van de tong :P
Maak nou nog eens een pagina binnen deze layout over hoe je je portfolio in gaat vullen. Dan zie je hoe een belangrijk deel van je site er uit gaat zien.
Ben benieuwd!
Kruidnootje.nl schreef op 26.03.2008 15:33:
Ziet er al een stuk beter uit ;)
1 inhoudelijke vraag, waarom zet je er "Het designwouter team" eronder als je in je eentje bent? Rolt minder lekker van de tong :P
wie zegt dat ik alleen ben :p
Ik en Koen verschueren ook van phphulp ;) .
en hij wou liefst dat ik de sitenaam niet naar zijn naam changde ;)
hij doet overigens php, mysql en de cms
15:35
Installeren FF 2.0.0.13
15.37
@Crispijn :
Oei , nu zal ik zeer hard mijn hersens moeten pijnigen.
Een zeer lichtgetinte grijze tabel, met thumbnails in en wat uitleg bij elke site.
Maar het is moeilijk te doen als je nog nooit echt een site hebt gemaakt voor iemand anders hé. Het blauw zou je dus iets donkerder tinten ? (deze is uit een pakket Web2.0 Gradients - psdtuts.com)
@kruidnootje :
Heerlijk bedankt :)
Een aantal berichten hiervoor vroeg je waarom het knullig was. Het ziet er gewoon heel erg onprofessioneel uit, en zolang je dat zelf niet ziet vind ik dat je jezelf geen designer kunt noemen.
wouter schreef op 26.03.2008 15:31:
Nice XD!
Leuke kleuren in vergelijking met die andere 2 (blauwe/bruine) :p ok aan mijn reactie heb je niet veel aangezien iedereen hier vind dat ik geen layouts kan maken maar kvind het toch mooi :p
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter
Maarjah het gaat hier om mijn review niet de jouwe ;)
@Paradox : Bedankt ;)
Hoe bedoelde je dit dan?
Sorry dat ik het zeg Wouter, maar je hebt echt geen talent voor ontwerpen. Daarnaast is de website die ik gaf een 'strakke' website, het ademt professionaliteit. Maar sommige mensen vinden dit inderdaad saai.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels
Nou wouter, aan de slag dus met je opzetje voor je portfolio pagina. Ook kan je op de voorpagina nog wel een extra kolom toevoegen en hier je laatste nieuws/projecten of andere meuk in zetten. Maar hou 't vooral subtiel
Die kijken naar deze punten :
- duidelijk
- leesbaar
- goed navigatie
- deftige kleuren
- ...
Dus alles wat hun helpt, en wat zij mooi vinden ! zo kom je aan klanten mensen die alles ervan afweten die maken het toch zelf ?!
----Edit----
Ik vind dat de verhouding niet echt meer klopt dan als ik 2 kolommen neem.
Maar ik ga wel wat proberen. Ik hou jullie op de hoogte.
2de kolom gaat over Nieuws&Nieuwste site's.
Daarom: vul je site eens een beetje. Maak eens een paar pagina's. Als hij dan nog steeds goed leesbaar aantrekkelijk en goed navigeert is het al een prima site. Aan alleen deze kleurvlakken kan je nog weinig zien...
Greetz.
Straks (18:00-20:00 u.) post ik waarschijnlijk wel de portfolio.
Crispijn bedankt voor de goede steun !
Ik vind het wel erg dapper dat je jezelf designer durft te noemen met zo'n design.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels
wes schreef op 26.03.2008 16:29:
Ik vind het wel erg dapper dat je jezelf designer durft te noemen met zo'n design.
Ik noem me een hobbyist designer. Die nog veel moet leren en graag leert uit andere dingen !
wouter schreef op 26.03.2008 16:33:
Ik noem me een hobbyist designer. Die nog veel moet leren en graag leert uit andere dingen !
Doe dat dan ook en wees niet zo vasthoudend in je huidige opvattingen over design.
Heb je nog logo's/plaatjes die je er in wil zetten? Het is veel te basic man. Zo komt het niet echt over alsof je alle verstand hebt van een website ontwerp... Laat eens wat creativiteit zien. Denk eens out of the box.
Laten we die datum nemen: daar kan je toch ook een kalender achtig iets van maken? Je ziet het de laatste tijd regelmatig dus kan je denken: dat is oo kflink standaard, maar het voegt wel iets extra toe... Ik vind het nu nog te leeg om het 'af' te noemen
Niels schreef op 26.03.2008 15:58:
@Niels : Show something from you !
Hoe bedoelde je dit dan?
Sorry dat ik het zeg Wouter, maar je hebt echt geen talent voor ontwerpen. Daarnaast is de website die ik gaf een 'strakke' website, het ademt professionaliteit. Maar sommige mensen vinden dit inderdaad saai.
Hoe bedoelde je dit dan?
Nee, die website van jou vind ik dus totaal niet saai, maar gewoon netjes en professioneel ;-)
Netjes :-)