Vergelijking 2 site's.
Dankje kruidnootje.nl. Eindelijk erkenning :-D
Vele vinden hem te simpel, ik vind hem ook wat aan de simpele kant, maar soms moet je niet de kracht van simpelheid omderschatten.
Je kan er wel een mooi javascript dropdown menu inknallen, maar als je dit in combinatie gaat doen met teveel andere frutsels word het onoverzichtelijk, dus te vol. Dus weet ook waar de grenzen liggen.
Dit is een algemene tip hoor, dus niet echt over dit design ;)
Maar ik ben zeer benieuwd naar de portfolio
EDIT:
In je design staat porftolio, creatief :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas van Broekhoven
Crispijn schreef op 26.03.2008 16:36:
Probeer die rechter kolom wat meer op te maken. Dit is wel heel erg eenvoudig datum-titel neerknallen. Je kan dat echt wel wat aantrekkelijker maken.
Heb je nog logo's/plaatjes die je er in wil zetten? Het is veel te basic man. Zo komt het niet echt over alsof je alle verstand hebt van een website ontwerp... Laat eens wat creativiteit zien. Denk eens out of the box.
Laten we die datum nemen: daar kan je toch ook een kalender achtig iets van maken? Je ziet het de laatste tijd regelmatig dus kan je denken: dat is oo kflink standaard, maar het voegt wel iets extra toe... Ik vind het nu nog te leeg om het 'af' te noemen
Heb je nog logo's/plaatjes die je er in wil zetten? Het is veel te basic man. Zo komt het niet echt over alsof je alle verstand hebt van een website ontwerp... Laat eens wat creativiteit zien. Denk eens out of the box.
Laten we die datum nemen: daar kan je toch ook een kalender achtig iets van maken? Je ziet het de laatste tijd regelmatig dus kan je denken: dat is oo kflink standaard, maar het voegt wel iets extra toe... Ik vind het nu nog te leeg om het 'af' te noemen
Ja maar zo'n kalender weet ik niet direct te vinden.
Ja misschien zo'n klein plaatje voor het nieuw onderwerp. heb je wel een punt !
Ben bijna klaar met een test van het portfolio.
@Thomas : Verklaar die Edit eens :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
Porftolio ipv Portfolio is nooit grappig :P.
oké to the point, ik ontgoochel volgens mij over mij portfolio maar dat out of the box lukt me niet altijd.Dus euhm ja hier is hij dan.
Ik heb hem wel even met paint gemaakt. Dat zie je aan het lettertype.
spijtig maar helaas dus.
Ik heb erin gezet naar wat ik kon vinden.
mvg.
Als ik jou was zou ik is kijken naar Adobe Fireworks CS3
Niels lees eens tegoei !
En begaai ergens anders je spam dan.
Ik he photoshop dit alles is gemaakt met photoshop maar enkel portfolio een kadertje trekken ? Moet dat dan ? neen hoor.
En beoordeel anders zit je in de verkeerde sectie.!
Ik ben hem aan het herwerken in photoshop.
Wat is "tegoei" en "begaai"?
Wouter, jij vraagt ons (de phphulp community) om jou te helpen met het maken van een design. En zodra de reacties niet genoeg in jou straatje passen word je pissig. Beetje vreemd, niet?
met zo'n kalender bedoel ik
_____
| |
| 10 |
| jan |
|2008 |
|_____|
gewoon heel simpel in een kadertje met een lichte schaduw. Netjes afgewerkt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -
Ik heb de versie in photoshop uitgevoerd.
Tegoei = Lees correct / juist lezen.
Begaai = Dat je dan beter ergens anders rommel op de markt gaat verkopen. / Of je bemoeit je met zaken die niet correct zijn
Naja bekijk de photoshop versie maar.
Word ik pissig ? Lees topic is van post 1 tot nu... En ik heb meteen veranderd naar wat jullie vonden. Maar je moet begrijpen dat ik niet voor iedereen een ander design maak hé!
Crispijn jij bedoelt zoiets ?
Maar waar vind je die in kleur ?