Vergelijkings script
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »
bij mij werkt t niet
Everzz:
bij mij werkt t niet
Probeer eerst eens gewoon simpel php en mysql. Je lijkt er niet veel van te snappen.
Leer eerst hoe php werkt. Daarna hoe het samenwerkt met mysql. Dan snap je de geposte code ook. Dan weet ik ook zeker dat hij gaat werken (of je weet wat je moet verbeteren).
De code op de 2e pagina moet werken, ik heb hem net getest...
neej ik weet niet hoe het werkt, ander shoef ik ook geen hulp
Wat je nodig heb is een (webserver) met daarop php en een database programma (bijv. mysql).
Als je dit voor het eerst hoort is het denk ik tijd om met je stagebegeleider te praten :+. No offence, ik weet niet of je een product of prestatie verplichting hebt maar als jij iets moet maken wat serieus gebruikt gaat worden en je hebt daar 4 maanden de tijd voor... dan maak ik mij zorgen.
en ik hoef het niet te doen ik kan altijd nog probere of iemand anders het voor mij wil maken , als het bedrijf het straks maar op zijn website heeft
Arjan:
Php moet geparsed worden, verwerkt door een parser (php) omdat het anders niet werkt (je krijgt dan gewoon code op je scherm). Dit in tegenstelling tot html wat verwerkt word door je browser.
Wat je nodig heb is een (webserver) met daarop php en een database programma (bijv. mysql).
Als je dit voor het eerst hoort is het denk ik tijd om met je stagebegeleider te praten :+. No offence, ik weet niet of je een product of prestatie verplichting hebt maar als jij iets moet maken wat serieus gebruikt gaat worden en je hebt daar 4 maanden de tijd voor... dan maak ik mij zorgen.
Kan wel in 4 maanden, maar moet hij wel met basis beginnen...
Of tenminste iets willen begrijpen - hij heeft je script gezien maar heeft zelf nog niet eens extra informatie gezocht. Betwijfel of hij weet wat bij de database gegevens moet komen te staan. Zou hij kunnen weten als hij hier links op tutorials klikt.
4 maanden is lang om iets te leren. Dus het moet wel kunnen lukken - al is een goed begin het halve werk. Het goede begin mis ik een beetje :p
ik ben nu begonnen met een klein formuliertje maken in php, dat is gelukt, alleen moet je altijd iets eerst op een webserver zetten om het te checken?
of op een gratis host (zoals lycos,wyger) enz
Hey hardstikke bedankt ERik ik ga meteen aan t werk
1 probleem wyger werkt niet, en lycos doet het registreren het neit, dus ben ff voor andere aan t zoeken maar die meoten wel php ondersteuenen
klik.
En als je een router+een redelijke pc hebt zou je ook eens kunnen kijken naar mijn vmware oplossing.
Voor locaal testen kan je ook prima zelf een webserver installeren, daar heb ik eerder een handleiding voor geschreven: En als je een router+een redelijke pc hebt zou je ook eens kunnen kijken naar mijn vmware oplossing.
die test werkt gelukkig al:D nou de normale scripts nog , want stel ik kopieer vna een site(A) gwn om te testen een script dan werkt ie niet bij mij terwijl ie exaxt t zelfde is..
ik heb ook hulp nodig bij dei database denk want, ik had m in acces gemaakt, ik ken dat andere programma niet(A)
Zeer beangstigend voor de 'klant' voor wie je het project realiseerd ):
neej sorry, ik heb alleen de codes van een site, ik kan nie tuit mijn hoofd codes verzinnen als k t nog nooit gedaan heb hoor(A)
waar kan ik my sql downloaden voor database te maken?
Op pagina 2 staat een prachtig uitgewerkt voorbeeld van mij, waarom negeer je dat?