Vergelijkings script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Everzz

Everzz

15/02/2006 15:23:00
Quote Anchor link
bij mij werkt t niet

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 17:53:59

Shakes

Shakes

15/02/2006 15:26:00
Quote Anchor link
Everzz:
bij mij werkt t niet

Probeer eerst eens gewoon simpel php en mysql. Je lijkt er niet veel van te snappen.

Leer eerst hoe php werkt. Daarna hoe het samenwerkt met mysql. Dan snap je de geposte code ook. Dan weet ik ook zeker dat hij gaat werken (of je weet wat je moet verbeteren).

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/02/2006 15:30:00
Quote Anchor link
Hij moet werken... Wat werkt er niet? Welke error krijg je wel? Word je code uberhoud wel geparsed? Weet je wel hoe php werkt en wat het is?

De code op de 2e pagina moet werken, ik heb hem net getest...

Everzz

Everzz

15/02/2006 15:36:00
Quote Anchor link
neej ik weet niet hoe het werkt, ander shoef ik ook geen hulp

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/02/2006 15:39:00
Quote Anchor link
Php moet geparsed worden, verwerkt door een parser (php) omdat het anders niet werkt (je krijgt dan gewoon code op je scherm). Dit in tegenstelling tot html wat verwerkt word door je browser.

Wat je nodig heb is een (webserver) met daarop php en een database programma (bijv. mysql).

Als je dit voor het eerst hoort is het denk ik tijd om met je stagebegeleider te praten :+. No offence, ik weet niet of je een product of prestatie verplichting hebt maar als jij iets moet maken wat serieus gebruikt gaat worden en je hebt daar 4 maanden de tijd voor... dan maak ik mij zorgen.

Everzz

Everzz

15/02/2006 15:45:00
Quote Anchor link
dat leer ik wel in 4 maanden hoor
en ik hoef het niet te doen ik kan altijd nog probere of iemand anders het voor mij wil maken , als het bedrijf het straks maar op zijn website heeft

Shakes

Shakes

15/02/2006 15:45:00
Quote Anchor link
Arjan:
Php moet geparsed worden, verwerkt door een parser (php) omdat het anders niet werkt (je krijgt dan gewoon code op je scherm). Dit in tegenstelling tot html wat verwerkt word door je browser.

Wat je nodig heb is een (webserver) met daarop php en een database programma (bijv. mysql).

Als je dit voor het eerst hoort is het denk ik tijd om met je stagebegeleider te praten :+. No offence, ik weet niet of je een product of prestatie verplichting hebt maar als jij iets moet maken wat serieus gebruikt gaat worden en je hebt daar 4 maanden de tijd voor... dan maak ik mij zorgen.

Kan wel in 4 maanden, maar moet hij wel met basis beginnen...

Of tenminste iets willen begrijpen - hij heeft je script gezien maar heeft zelf nog niet eens extra informatie gezocht. Betwijfel of hij weet wat bij de database gegevens moet komen te staan. Zou hij kunnen weten als hij hier links op tutorials klikt.

4 maanden is lang om iets te leren. Dus het moet wel kunnen lukken - al is een goed begin het halve werk. Het goede begin mis ik een beetje :p

Everzz

Everzz

16/02/2006 10:20:00
Quote Anchor link
ik ben nu begonnen met een klein formuliertje maken in php, dat is gelukt, alleen moet je altijd iets eerst op een webserver zetten om het te checken?

Erik Rijk

Erik Rijk

16/02/2006 10:39:00
Quote Anchor link
of op een gratis host (zoals lycos,wyger) enz

Everzz

Everzz

16/02/2006 10:51:00
Quote Anchor link
Hey hardstikke bedankt ERik ik ga meteen aan t werk

Everzz

Everzz

16/02/2006 11:16:00
Quote Anchor link
1 probleem wyger werkt niet, en lycos doet het registreren het neit, dus ben ff voor andere aan t zoeken maar die meoten wel php ondersteuenen

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/02/2006 11:27:00
Quote Anchor link
Voor locaal testen kan je ook prima zelf een webserver installeren, daar heb ik eerder een handleiding voor geschreven: klik.

En als je een router+een redelijke pc hebt zou je ook eens kunnen kijken naar mijn vmware oplossing.

Everzz

Everzz

16/02/2006 12:22:00
Quote Anchor link
die test werkt gelukkig al:D nou de normale scripts nog , want stel ik kopieer vna een site(A) gwn om te testen een script dan werkt ie niet bij mij terwijl ie exaxt t zelfde is..

Everzz

Everzz

16/02/2006 12:37:00

Everzz

Everzz

16/02/2006 12:40:00
Quote Anchor link
ik heb ook hulp nodig bij dei database denk want, ik had m in acces gemaakt, ik ken dat andere programma niet(A)

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

16/02/2006 12:47:00
Quote Anchor link
Kopieren van andere sites.. en als het werkt ben je direct tevreden? Beveiliging van de website (forms/database), stabiliteit, (code netheid) e.d. interesseren je minder?

Zeer beangstigend voor de 'klant' voor wie je het project realiseerd ):

Everzz

Everzz

16/02/2006 13:08:00
Quote Anchor link
neej sorry, ik heb alleen de codes van een site, ik kan nie tuit mijn hoofd codes verzinnen als k t nog nooit gedaan heb hoor(A)

Everzz

Everzz

16/02/2006 13:13:00
Quote Anchor link
waar kan ik my sql downloaden voor database te maken?

Everzz

Everzz

16/02/2006 13:47:00

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/02/2006 13:51:00
Quote Anchor link
Op pagina 2 staat een prachtig uitgewerkt voorbeeld van mij, waarom negeer je dat?

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.