Vergelijkings script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:02:00
Quote Anchor link
kun je me helpen met die database?

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 17:57:15

Lissy Pixel

Lissy Pixel

17/02/2006 11:03:00
Quote Anchor link
Grinnnnn vlgns mij gewoon zelf aan de slag met de opzet van een database !!!

Lissy Pixel

Lissy Pixel

17/02/2006 11:07:00
Quote Anchor link
<form method="POST" action="test.htm" webbot-action="--WEBBOT-SELF--" onSubmit="location.href='http://members.lycos.nl/dongen88/test.htm';return false;" webbot-onSubmit>
<!--webbot bot="SaveResults" U-File="test.htm" S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" i-checksum="43374" endspan -->
<p><input type="checkbox" name="Pakket1" value="ON">Pakket 1</p>
<p><input type="checkbox" name="Pakket2" value="ON">Pakket 2</p>
<p><input type="checkbox" name="Pakket3" value="ON">Pakket 3</p>
<p><input type="submit" value="Vergelijken" name="Pakket1, Pakket2, Pakket3"><input type="reset" value="Invoer wissen" name="B2"></p>

</form>

Dit zie ik overigens als form in je bron staan....

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

17/02/2006 11:08:00
Quote Anchor link
Dat ruikt naar MS FrontPage (:.. *yummy*

Lissy Pixel

Lissy Pixel

17/02/2006 11:08:00
Quote Anchor link
Everzz:
kun je me helpen met die database?

We doen niet anders bij PHPhulp :)
Iets anders is volledig voorkauwen...

Dus hupsakee aan de slag en lezen over opzetten van database en hier kom je aan door de tuts hier op de site door te nemen en te maken of gewoon googlen :)

Suc6 en..............kom je er niet uit dan trek je natuurlijk bij ons aan de jas!!

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:09:00
Quote Anchor link
Kan dat nie t?
damn HELP!

Lissy Pixel

Lissy Pixel

17/02/2006 11:13:00
Quote Anchor link
Je kan is beginnen met dit:

door de tuts hier op de site door te nemen en te maken of gewoon googlen

:)

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:14:00
Quote Anchor link
ik heb die my SQL maar dat gaat over servers, ik zit allemaal te googleen alleen heef tiemand een directe download link, dan ga ik via de tuts hier lezen en de kleine dingetjes maken!
Bedankt doei!

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

17/02/2006 11:18:00

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:26:00
Quote Anchor link
nu nog het programma...

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/02/2006 11:26:00
Quote Anchor link
Toch merk ik dat je zelf erg weinig inzet toont, je probeert niks, overal moeten wij je handje vast houden... Dan vraag ik mij toch hoe je in het dagelijks leven bijv. je schoolwerk maakt.

Mysql kan je gewoon downloaden op mysql.com, wat is daar zo moeilijk aan? klik.

En hoe dat verder moet staat hier bijv. ook uitgelegd.

Probeer op ze minst de indruk te wekken dat je zelf wat inzet toont... kom op. Ik kan hier heel verdrietig om worden namelijk... Wel alles willen kunnen, maar niks willen investeren...
Gewijzigd op 17/02/2006 11:26:00 door Arjan Kapteijn

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:32:00
Quote Anchor link
en nu kom je in msdos, ik had dit er al op staan maar ik snap er geen zak van

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/02/2006 11:34:00
Quote Anchor link
Dan werkt blijkbaar de service, en kan je nu vanuit php verbinding maken met de database server.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$dbserver
= '';
$dbgebruiker = '';
$dbwachtwoord = '';
$dbtabel = '';

mysql_connect($dbserver, $dbgebruiker, $dbwachtwoord) or die('Kan geen verbinding maken met de database server.<br>');

mysql_select_db($dbtabel) or die('Kan geen verbinding maken met de database tabel.<br>');
?>

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:37:00
Quote Anchor link
ik snap er echt geen zak van ,? waarin moet je nu die codes voor de database maken, en hoe verbind je de server, en waarin moet je werken?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/02/2006 11:38:00
Quote Anchor link
Koop een boek, ga naar je stage begeleider en zeg dat je het niet gaat redden. Jij gaat mij niet vertellen dat je in 3 minuten presies uitgezocht heb wat ik gepost heb en het serieus niet snapt.

Een boek heeft 200 paginas nodig om het je uit te leggen, dat ga ik niet nu hier neerzetten.

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:40:00
Quote Anchor link
nou dat ga ik je wel zeggen, ik heb gedaanw war jij vertelde, ik snap alleen neit hoe dat programma werkt, mar dat staat nergens...

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/02/2006 11:41:00
Quote Anchor link
Bullshit, er zit 3 minuten tussen mijn post en de jouwe, in die tijd is de php.net website met betrekking tot mysql_connect niet eens geladen...

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:49:00
Quote Anchor link
jah als je niet uitlegt hoe je het moet instaleren en gebruiken, kan ik neit verder neej, daar heb je ook niks over verteld, ik heb nu een code van jou , en een programma in dos, waarmee ik alleen codes als \g kan typen , maar hoe ik nou moet beginnen word niet verteld

Everzz

Everzz

17/02/2006 11:55:00
Quote Anchor link
hoe maak je een nieuwe database aan?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/02/2006 11:57:00
Quote Anchor link
Omdat er van jou verwacht word dat je zelf aan de slag gaat. Een boek koopt, een handleiding erbij pakt, een tutorial erbij pakt etc.

Als ik op google intik 'php mysql tutorial' krijg ik 11.700.000 paginas waar presies staat uitgelegd hoe alles werkt. Wat een database is, hoe het werkt, hoe je verbinding kan maken, query's (insert, update, select) kan uitvoeren en hoe je met php data kan verwerken.

Als ik hier op phphulp kijk staan er ook enkele keurige handleidingen hoe alles werkt. Er staan voorbeelden in de scriptdatabase etc.

Ikzelf heb ook een voorbeeld gepost, zelfs getest! Die zou je regel voor regel uit elkaar kunnen trekken en in de grootste php database kunnen opzoeken klik. Zoals bij mysql_connect.

Wat jij wil kan niet. Het is onmogelijk om zonder programmeer kennis 'eventjes' een taal te leren en voor een bedrijf een serieueze (veilig) applicatie te bouwen. De enige mensen die het zou lukken zijn doorzetters, mensen die bereid zijn veel tijd te investeren, een paar goede boeken door te lezen etc. En dat ontbreekt bij jou volledig. Niemand hier vind het erg om te helpen, maar om nou continou jou handje vast te houden lijkt mij niet echt de bedoeling.

Ik ga vanaf nu hier niet meer reageren. Dat is om mijzelf te beschermen want ik merk dat ik het een beetje gehad heb hier.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.