Vergelijkings script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6

Everzz

Everzz

17/02/2006 12:01:00
Quote Anchor link
en jij heoft niet te reageren want ik mag mensen niet die zo stoer doen als jou, dat jij zo kansloos bent dat je dag en nacht achter het pctje zit weg te schralen, ik heb nog een sociaal leven!, en ik vraag ook alleen dingen aan mensen die mij wel willen helpen!!
LATer

PHP hulp

PHP hulp

16/01/2025 17:54:20

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

17/02/2006 12:01:00
Quote Anchor link
@Arjan Kapteijn

'k had dat niet beter kunnen verwoorden (:
Gewijzigd op 17/02/2006 12:02:00 door Martijn Wieringa

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/02/2006 12:11:00
Quote Anchor link
Okay, nog 1 dan.. ik vind dat ik mijzelf mag verdedigen.

Everzz,

Jij kent mij blijkbaar niet... Mijn vrije tijd besteed ik aan kinderen met kanker die eigenlijk al opgegeven zijn, net zoals een deel van mijn salaris. Verder investeer ik iedere dag wel een uurtje of soms meer om mensen zoals jou hier op phphulp te helpen.

Enkele erg mooie handleidingen (waar een hoop tijd inzit) heb ik niet voor mijzelf gemaakt maar voor mensen zoals jou... Hetzelfde geld voor versie 2 van mijn nieuwssysteem waar ik zeker weer 2 weken vakantie voor moet opofferen. Dat systeem word gebruikt door iedereen hier op phphulp en ook daar verdien ik niks aan...

Verder heb ik hiernaast mij een bak met scriptjes liggen waar je ziek van word, die maak ik speciaal voor mensen hier op phphulp om ze opweg te helpen. In bijna ieder topic vind je vaak wel een gedeelte of een compleet script om mensen opweg te helpen.

Mag ik je nog even helpen herinneren aan het feit dat de enige php scriptjes in dit topic ook van mij zijn? Ook om jou opweg te helpen?

Oeh, ik denk trouwens niet dat jij een sociaal leven hebt. Als je namelijk zo omgaat met je vrienden zul je weinig vrienden overhebben. Ik heb niks te klagen over mijn sociale leven, ik zit namelijk in vakantie met mijn vrienden weer lekker 2 weken in griekenland.

Als je echt zo stoer bent kom je zondag de 26ste naar de wedstrijd bij FCUtrecht, daar ben ik aan het collecteren voor kinderen met kanker en dan kan je zelf zien hoe kansloos, stoer en asociaal ik ben.

Subtiele hint, bijt niet in de hand die je voedt...
Gewijzigd op 17/02/2006 12:23:00 door Arjan Kapteijn

Everzz

Everzz

17/02/2006 12:24:00
Quote Anchor link
haha ik geen vrienden, neej sorry stoer en associaal zou je neit zijn, je zal eerder stil thuis zitten denk ik, maja fijn mij heb je niet geholpen, want je zegt wel scryptjes gemaakt mar dei werken niet omdat ik er geen hulp bij krijg hoe het werkt,,
ben ik stoer als ik naar utrecht kom,, haha neej sorry kom jij dan maar lekker naar Rotterdam..
Ps. ik ga 21 dagen naar spanje , en denk maar neit ik geen vrienden heb
LAter

Axel de Mol

Axel de Mol

17/02/2006 13:14:00
Quote Anchor link
Sorry Everzz maar dit is toch wel erg ascosiaal van jou. Mensen hier proberen je te helpen maar het is ook de bedoeling dat je zelf wat inzet toont. Het is hier PHP"hulp" en geen PHP"huiswerkvoorkauwservice". Ik weet niet wat je allemaal precies op je opleiding doet maar een beetje basis met programmeren zou je wel moeten krijgen. Dan zou je ook meteen weten dat het leren programmeren gewoon tijd en moeite kost.

En Arjan, ik ben het helemaal met je eens. Denk dat men beter geen aandacht meer kan besteden aan dit topic. Er is al een heleboel voor hem gedaan en met wat moeite kan hij er een werkend script van maken.

hint @everzz: koop een boek en leer PHP programmeren. Dan kunnen ze tenminste wat met jou bij die stage.

Everzz

Everzz

17/02/2006 13:23:00
Quote Anchor link
uhm dit is niet het enige wat ik moet doen, dus maakt neit uit of het lukt of neit als ik mijn best mar doe, en ik heb al heel wat tutorials gelezen en proberen dingen te maken, maja ik moet de basis leren niet meteen hele scripts, en dat doen jullie.
LAter
Gewijzigd op 17/02/2006 13:23:00 door Everzz

Axel de Mol

Axel de Mol

17/02/2006 13:25:00
Quote Anchor link
Mij interesseert het weinig wat je allemaal verdient maar ik neem aan dat ze wel wat resultaat willen zien.

En als je de basis leert wordt het op een gegeven moment steeds makkelijker om dingen in PHP bij te leren waardoor je volledige scripts kunt maken. Er wordt hier dus verwacht dat je zelf ook een beetje de moeite doet om iets bij te leren.

Everzz

Everzz

17/02/2006 13:28:00
Quote Anchor link
daar ben ik tog meej bezig, op forums zoeken, googlen, tutorials lezen (online PHP cursus) gedaan dus, ben er mee bezig, ,

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

17/02/2006 13:30:00
Quote Anchor link
Everzz:
... dus maakt neit uit of het lukt of neit als ik mijn best mar doe ...

Zitten men zich daarvoor uit te sloven (;

Everzz

Everzz

17/02/2006 13:32:00
Quote Anchor link
komt er no zo ene die denkt dat ie alles is ,..uitsloven?, jij niet iig , en dan moet je niet zeggen men , want dan moet de da mar ergens anders vertelle ik hoef tniet te wete

Axel de Mol

Axel de Mol

17/02/2006 13:36:00
Quote Anchor link
Enige manier waarop je kunt leren programmeren is het doen. En dat kan met behulp van een boek of een tutorial. Maar het belangrijkste is dat je kleine scriptjes gaat schrijven. En op een gegeven moment kom je vanzelf op het niveau dat je grotere scripts kunt maken.

En je hoeft niet meteen met een verschrikkelijk humeur op iedereen te reageren. Ze proberen je hier te helpen door tips te geven, daar moet je iets mee doen. Je zult dan niet binnen 10 seconden jouw script helemaal afhebben. Maar je hebt er dan wat van geleerd en je kunt die dingen die je geleerd hebt ook nog in andere projecten gebruiken.

Everzz

Everzz

17/02/2006 13:39:00
Quote Anchor link
jah mar die pholeron en Arjan Kapteijn
denken dat ze alles zijn omdat ze er meer vanaf weten, nou moet ik zeggen dat die arjan mij wel geholpen heeft, maar die pholeron egt niet, en je moet geen dingen tege mij gaan zeggen als van WE hebben je geholpen, als HIJ ZELF niks gedaan heeftt en dat wou ik alleen daar mee aangeven.
later
Gewijzigd op 17/02/2006 13:41:00 door Everzz

Axel de Mol

Axel de Mol

17/02/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Everzz:
Arjan Kapteijn
denken dat ze alles zijn omdat ze er meer vanaf weten

Hij weet er ook meer vanaf. En weet je wat hij met die kennis doet?? Hij probeert die kennis aan andere mensen door te geven. Maar betekent dat dat hij alles voor moet gaan kauwen? Dat moet je toch even aan ons uitleggen. Hij wil dat je er iets van opsteekt. Dat kan alleen als je er zelf veel tijd en moeite insteekt. Denk je dat die andere mensen hier PHP kennen door er niets aan te doen?

Shakes

Shakes

17/02/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Zag niemand dit na de eerste pagina aankomen?

Axel de Mol

Axel de Mol

17/02/2006 13:55:00
Quote Anchor link
Ik zag het wel :-)

Lissy Pixel

Lissy Pixel

17/02/2006 15:03:00
Quote Anchor link
Officiele mededeling:

Dit toppic gaat nergens anders meer over dan dat er op de helpende man/vrouw wordt gespeeld!
Dit is voor mij als moderator de reden om een eind aan deze onnodige discusie te maken!

AUB niet meer posten!!!

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.