Vernieuwen van pagina's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris PHP

Chris PHP

18/05/2012 14:40:10
Quote Anchor link
Hoi allen,

Waarom wordt een pagina van het forum 3x vernieuwt bij het openen?

Telkens als ik vanuit activiteiten op een post klik wordt de pagina 3x vernieuwt binnen 3 seconden, en wordt ipv naar de post naar het eerste bericht van de pagina gestuurd.

In is vrij irritant dat je als je naar beneden scrolled 3x terug omhoog gestuurd wordt door die vernieuwing en ook daar blijft. Dit is in IE7 btw, andere browsers niet getest.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 02:13:42
 
Chris PHP

Chris PHP

21/05/2012 08:22:05
Quote Anchor link
Bump, iemand weet waarom dit is?
 
Chris PHP

Chris PHP

22/05/2012 12:01:10
Quote Anchor link
Heeft er nu geen enkele mod/admin een idee waarom dit is?
 
Wouter J

Wouter J

22/05/2012 20:04:20
Quote Anchor link
De activiteiten pagina wordt om de zoveel seconden ververst met AJAX, dat is juist makkelijk.
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik kan het hier in Chrome niet reproduceren.

Tevens lees er hier op het forum echt nauwelijks een hond, dus verwacht geen response... :S

Een oplossing: IE8 installeren (waarom nog in IE7 rondhangen?)
 
Chris PHP

Chris PHP

24/05/2012 15:15:34
Quote Anchor link
@Wouter,

Nee het is niet op de activiteiten pagina, maar in topics zoals deze. Als ik dus vanuit bijvoorbeeld Koffiehoek op een topic klik en ik kom daar terecht. Vernieuwt de pagina eerst nog eens 3x (waardoor de pagina weer omhoog schiet) voordat hij klaar is.

@De oplossing: Dat kan hier niet, bedrijf draait op IE7 vanwege aantal apps
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.