Vernieuwing gamessite - webdeveloper gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

John

john

21/10/2008 20:57:00
Quote Anchor link
We zoeken een webdeveloper voor een gameswebsite die al jaren draait. Onze vorige webdeveloper heeft jammer genoeg het hazepad genomen waardoor wij zonder een php-er of iemand die iets van design afweet zijn gevallen.

We zoeken dan ook iemand die met ons samen de website wil vernieuwen (paar aanpassingen aan layout en de links ervan via PHP.) Op zich moet er niet heel veel aangepast worden qua PHP, maar is het meer layout gerelateerd. Uiteraard staat we open voor suggesties, en iemand die iets van Flash kent (voor bijvoorbeeld slideshows) mag ook altijd afkomen :)

webste: hier

Prijs: geen geldprijs, wel lid van de crew + bepaalde games op aanvraag.

interesse: mail naar [email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 02:10:47
 
Maarten Jongedijk

Maarten Jongedijk

22/11/2008 17:28:00
Quote Anchor link
Kickje voor mogelijk interesse? Gevraagde wordt uitgebreid met enige kennis van Smarty, custombased CMS en phpBB fora.
 
Maarten Slenter

Maarten Slenter

22/11/2008 21:08:00
Quote Anchor link
Mail gestuurd
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

23/11/2008 00:16:00
Quote Anchor link
Had me echt super geleken om te doen. Helaas heb ik niet al te veel tijd. wel snap ik de urgentie. de ene php error na de andere toverde ik boven water :S
 
Bas Visscher

Bas Visscher

23/11/2008 01:30:00
Quote Anchor link
ik dacht dat php meer scripten was en html juist de layout in combo met css???
 
Maarten Slenter

Maarten Slenter

23/11/2008 12:07:00
Quote Anchor link
Is deze vacature nog open, want jullie reageren niet...
 
Maarten Jongedijk

Maarten Jongedijk

23/11/2008 12:39:00
Quote Anchor link
Ik heb geen toegang tot de mailbox uit de startpost. Je mag de mail ook sturen naar maartenjongedijk @ gmail . com.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.