Website voorzien van schaduw
Marien xD
30/05/2006 22:30:00Ik heb op mijn website een container (div dus) hier wil ik dus eenvoudig een schaduw aan geven. De containter heeft een vast breedte en een variabele lengte. Tevens is deze gecentreerd gepositioneerd. Ik heb me al suf lopen denken maar ik weet geen snelle en nette oplossing voor dit.
PHP hulp
21/12/2024 14:20:21Arjan Kapteijn
30/05/2006 22:36:00Kijk even hoe ik dat gedaan heb. Dat is de makkelijkste oplossing met een background.
Als je het moeilijker wilt doen kijk je hier. Maar dat raad ik af, niet alleen is het moeilijk maar het is ook een stuk onhandiger. De eerste optie is echt lekker supersimpel en werkt overal heerlijk :).
Als je het moeilijker wilt doen kijk je hier. Maar dat raad ik af, niet alleen is het moeilijk maar het is ook een stuk onhandiger. De eerste optie is echt lekker supersimpel en werkt overal heerlijk :).
Marien xD
30/05/2006 22:48:00Het is niet zo'n site, anders het ik het ook wel geprobeerd :) Het gaat om www.parhelia.biz/new/ (ik ben er nog mee bezig trouwens :) dus alle commentaar is welkom :))
Het moet dus rechts en onder schaduw hebben.
Het moet dus rechts en onder schaduw hebben.
Jan Koehoorn
30/05/2006 22:56:00Marien xD
30/05/2006 23:18:00Ik zit nu te denken aan een volgende constructie:
alles is omvat door een div met de juiste breedtes
[container][rightborder]
[bottomborder]
in de right en de bottom zijn weer kleine plaatjes uitgelijnd welke de overgangen van de schaduw voorstellen... Miss is dat een idee? (het kost wel weer erg veel html...)
alles is omvat door een div met de juiste breedtes
[container][rightborder]
[bottomborder]
in de right en de bottom zijn weer kleine plaatjes uitgelijnd welke de overgangen van de schaduw voorstellen... Miss is dat een idee? (het kost wel weer erg veel html...)