Website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »
Ren

Ren

03/03/2006 12:24:00
Quote Anchor link
Hoi Allemaal,

Ik snuffel al een tijdje rond op deze site en zie wel wat topics welke ik zou willen gebruiken. Nu heb ik nog maar weinig PHP kennis en ben op zoek naar iemand die mij zou willen helpen om verschillende topics te willen samensmelten tot een website voor de vereniging waar ik lid van ben. Ik ben wel bereid hiervoor enige geldelijke vergoeding te geven. Ik woon in de omgeving van Utrecht.

Vr.Gr.

René

PHP hulp

PHP hulp

15/01/2025 10:37:13

Lissy Pixel

Lissy Pixel

03/03/2006 12:32:00
Quote Anchor link
Ik wil je wel helpen!
Effies heel duidelijk ik maak de site niet voor je!

Davy Jansen

Davy Jansen

03/03/2006 12:35:00
Quote Anchor link
Wat zou je er zoiezo allemaal in willen hebben zitten? Welke topics gaat het over?

Iets specifieker? Dan krijg je misschien iets betere reacties!

-Chupskie

PHP Newbie

PHP Newbie

03/03/2006 12:35:00
Quote Anchor link
lissy,

ik denk dat de meeste mensen hier zullen zeggen, maar aan de andere kant, er staat een vergoeding tegen over ;-)

en een aantal topics samensmelten is toch niet zo heel moeilijk:

- open word (of een andere texteditor)
- ga naar de topics die je kunt gebruiken
- haal de nuttige info eruit
- en plakken maar!

Lissy Pixel

Lissy Pixel

03/03/2006 12:37:00
Quote Anchor link
Mijn idee is dat hij/zij zelf aan de slag gaat en dan eventuele problemen al dan niet met dit forum gaat oplossen.
Soms is het weten dat iemand je helpt al genoeg om van start te gaan.
Ik hoef/wil geen geld ik doe dit gewoon uit liefhebberij!

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2006 12:40:00
Quote Anchor link
Ligt er een beetje wat jij verstaat onder 'verschillende topics samensmelten tot een website'... Wijs jij zomenteen 6 topics aan en zeg jij 'dat wil ik op mijn website, succes' of ga je zelf aan de slag en zoek je iemand om je af en toe te helpen met wat detailwerk.

In dat laatste geval kan je net zogoed hier op het forum blijven, ik en vele andere zijn nooit te beroerd om een beetje te helpen. Dan maak je dat geld over naar een goed doel, of geef je een rondje op de volgende meeting en is iedereen blij.

Davy Jansen

Davy Jansen

03/03/2006 12:42:00
Quote Anchor link
Arjan:
of geef je een rondje op de volgende meeting en is iedereen blij.

Haha, dat is een goeie Arjan ;)

PHP Newbie

PHP Newbie

03/03/2006 12:48:00
Quote Anchor link
Chupskie:
Arjan:
of geef je een rondje op de volgende meeting en is iedereen blij.

Haha, dat is een goeie Arjan ;)

Arjan:
of je maakt het over naar een goed doel

nog beter vind ik (A)
Gewijzigd op 03/03/2006 12:48:00 door PHP Newbie

Ren

Ren

03/03/2006 13:09:00
Quote Anchor link
Allemaal bedankt voor de snelle reacties. De topics waar ik naar gekeken en ook gestest heb zijn
- Inlogsysteem
- Nieuws
- Gastenboek
- CMS zonder database
- Uploaden van foto en laten zien

De bovenstaande topics heb ik werkend maar ik heb bij nieuws bijvoorbeeld meerdere leage's en personen die daar het nieuws voor verzorgen. Nu kan ik wel voor iedere leage/persoon apart een eigen nieuwssysteem opzetten maar handiger is dat om gewoon in 1 database te doen met de bijbehorende restricties. Daarbij kan ik in de topic die ik getest heb geen foto's bijsluiten.

Mischien ben ik alleen maar op zoek naar een dynamisch PHP menu script om alles aan alkaar te knopen.

Ik zal eens een dokkie maken met de wensen die ik heb. Wellicht wordt het dan wat duidelijker.

René

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2006 13:17:00
Quote Anchor link
Meeste nieuwssystemen hebben gewoon de optie om meerdere personen toe te voegen (soms zelfs meerdere niveaus, nieuwsposter, redacteur etc). Zoals bijv. mijn nieuwssysteem. Alleen heeft versie 2 geen admin erbij zitten.

Inlogsystemen zit daar vaak ook wel in, en kan je dus ook gebruiken. Gastenboek zijn ook honderden scriptjes voor. Maar daar zou je ook het nieuwssysteem voor kunnen gebruiken. Mijn nieuwssysteem geeft de mogelijkheid namelijk om te reageren op een bericht (klik). Maak een aparte categorie aan met een pagina waarop mensen kunnen reageren en klaar ben je.

CMS zonder database moet ook niet zo ingewikkeld zijn. Meestal gebeurd dat met een database (sneller/efficienter), maar met een .txt bestand moet je met 8 regels code wel klaar zijn.

Moet het voorgekouwd worden of heb je hulp nodig? Dat zijn 2 verschillende dingen namelijk...

Ren

Ren

04/03/2006 15:31:00
Quote Anchor link
Ik denk een beetje van beide Arjan. Wat ik zoek is eigenlijk een menu (horizontaal en vertikaal) die eenvoudig te editen is en waarbij ik ook eenvoudig verschilende thema's kan gebruiken.

Het is overigens voor een bowlingvereniging dus als jullie tijdens het volgende uitje willen bowlen voor een prikkie dan denk ik dat er wel iets te regelen valt.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/03/2006 16:17:00
Quote Anchor link
We gaan toevallig met de groep de 23ste bownlen ;).

René, kijk eens naar dit.

En dan met namen de voorbeelden:

1 Niveau.
2 Niveaus.
3 Niveaus.

Dat is afkomstig van dit idee. Het ziet er erg lelijk uit, maar het zijn voorbeelden die vrij eenvoudig (css) om te bouwen zijn naar bijv. dit. Ik heb er na enkele minuten dit van weten te maken, eenvoudig maar wel efficient, snel en het werkt overal zonder poes-pas.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.