Wie wil mij helpen?
Wat moet je maken?
Een php script waarmee je net zon pagina kan maken als cu2, en waarmee je 5 plaatjes kunt uploaden.
Wie kan muij helpen de beloning is niet mis!
Groeten.
en een cu2 scriptje valt wel ergens weg te halen hoor :) alleen niet op deze website.. probeer eens www.hotscripts.com for instance..
www.doorsturen.tk - tja wat stelt die site voor? zou ik geen link hoeven hebben
www.quintijnonline.nl - is alleen bereikbaar op http://wyger.gotdns.com/usr/gerben/doorsturen/quintijn.html en ziet er niet uit :S
www.m2d.opschool.nl - hoeveel mensen zouden op een klassensite komen? wat heeft het voor ons voor nut daar een link te verdienen?
Je vraagt eigenlijk om een hele site in elkaar te zetten, waar jij daarna mee gaat pimpen. En ipv een flinke lading geld wat voor zo'n opdracht normaal zou zijn krijgen we wat advertenties op niet bezochte sites :|
Denk dat je (hier, of waar dan ook) niemand gaat vinden die daaraan wil beginnen.
Ik doe het niet om het geld, maar voor de hobby. Ik beloof dat ik er niks aan ga verdienen. Maar zelf is het niet gelukt. Ik heb het wel geprobeert hoor kijk maar op:
http://members.lycos.nl/sitecreater/sitecreater/uploads/Klik%20hier%20om%20een%20nieuwe%20pagina%20aan%20te%20maken.php
om een nieuwe pagina aan te maken en op
http://members.lycos.nl/sitecreater/sitecreater/uploads/Klik%20hier%20om%20een%20pagina%20bij%20te%20werken.php
om een pagina bij te werken.
Probeer het maar eens. Ik probeer jullie niet de moeite er voor te laten doen! Maar hoe kunnen mensen nou inloggen en een nieuw account aanmaken. Daarvoor probeerde ik jullie met advertenties te belonen. En nogmaals ik beloof dat ik er 0,0000000 eurocent mee zal verdienen.
Ik zou het gewoon heel fijn vinden als jullie me helpen.
Wie dit vrijwillig wil doen krijgt gewoon het wachtwoord en mag er aan prutsen zo veel hij wilt.
Als je het aan mij vraagt, kan je het beste zelf PHP gaan leren, denk dat het best te doen is om zo iets te maken.
en denk dat dutchcamel met "pimpen" wat anders bedoeld dan geld verdienen ;)
Jammer dat jullie me niet willen helpen. Even een vraagje, ik heb al meer dan de helft klaar, kan niemand even de rest afmaken dat je in kan loggen een een nieuw account aan kan maken. Er zijn zat login scripten te vinden maar dat wil ik naturlijk dat ie inlogt naar het account.
Snappen jullie? Als jullie willen helpen zal ik erg blij zijn.
Quote:
... Er zijn zat login scripten te vinden maar dat wil ik naturlijk dat ie inlogt naar het account. ...
snap ik niet echt :S
Ik zal het vanaf het begin uitleggen:
Je moet dus een nieuw account aan kunnen maken. Dan moet er een bevestegingsmail gestuurd worden naar die persoon.
Die klikt op de link en het account word geactiveerd.
Dan kan ie inloggen en zijn site veranderen.
Je moet gewoon geen scripters blij proberen te maken met een dood konijn. Dan werkt je vraag om gratis hulp alleen maar tegendraads.
maaaarrrrr wat adje wil zeggen :)) (ik kan gedachte lezen) is dat er hier op deze website genoeg tutjes en scriptjes zijn waarmee jij er zelf kunt achter komen hoe je een dergelijk cu2 scriptje maakt!
waar kun je dat dan vinden? dat inlog en registratie met elkaar verbonden worden?
dus reken er maar op da tdie meestal wel verbonden zijn met elkaar
Op deze site is het de bedoeling dat je eigen inzet toont, en duidelijk bent over wat je psies wilt.
Natuurlijk willen wij je graag helpen, vandaar ook PHPhulp ;), maar dan met fouten uit je script halen en/of aanwijzingen geven over hetgeen je niet snapt, niet door complete scripts voor te kauwen ...
maar ik ben nog maar een beginner...
http://members.lycos.nl/sitecreater/sitecreater/uploads/Klik%20hier%20om%20een%20pagina%20bij%20te%20werken.php
doet het niet hoor, ik krijg alleen maar een text geen pagina ofzo om de pagina bij te werken
Quote:
maar ik ben nog maar een beginner...
Er zijn zat tuts om mee te beginnen, PHP is zeker niet moeilijk :)
Quote:
even de rest afmaken
van dat woordje "even" krijg ik kriebels...
Gewijzigd op 06/09/2004 23:33:00 door Appz
Oke ik vraag dan gewoon om een script waarmee je een nieuw account aan kan maken.
Maar Gerben, Vorig jaar was ik ook een beginner en immdels maak ik complete content magement systen voor mijn website. Er is maar een ding oefenen oefenen en uit proberen. Zo heeft iedereen het wel geleerd :)
Quote:
Maar Gerben, Vorig jaar was ik ook een beginner en immdels maak ik complete content magement systen voor mijn website. Er is maar een ding oefenen oefenen en uit proberen. Zo heeft iedereen het wel geleerd :)
Same here :)
Ben vorig jaar November begonnen, toen ik hier kwam met m'n lycos gastenboekje :P