WS_FTP pro
Voor mijn criminals afronding wil ik gebruik maken van WS_FTP pro. Heeft iemand die misschien toevallig in het Nederlands?? Zo niet dan misschien in het Engels?? Stuur dan even een mail want ik zou die graag willen.
Echt handig !!!
Klopt, is nog net voor mijn tijd. Tenminste ik heb er alleen nog mee gewerkt toen ik niet eens wist dat het DOS was dus dat zegt wel genoeg :) Ok thanks :)
2. er komt op dat er geen db connectie kan gemaakt worden 1. Wa heeft da te maken met WS_FTP PRO
En wat hebben ze toch allemaal met dat criminals spel... Iedereen wilt het, starten 100den topics, maar geen enkel kindje is slim genoeg om dat te "installeren" ...
Dsjeesj, RTFM...
Sorry maar dat moest er ff uit... Kamikaz: en wat heeft dat met Ws Ftp pro te maken?
dos HEEFT...
En dos heeft wel met ftp te maken.... Dus hier is nog een verband... Maar zeker GEEN met criminals
Ten eerste WS_FTP PRO is niet gratis en ten tweede hij bestaad niet in het nederlands. en is het zo moeilijk voor dat klein beetje engels dat er in zit ?
nee maar nederlands is gewoon makkelijk, en dat is wel gratis als je de trial hebt... en langer dan trial heb ik hem niet nodig...
aja ...., waarom gebruik je dan gewoon niet ws_ftp le dat is oneindig simpeler voor mee te werken en ik denk ook een nederlandse versie van
laat maar, ik heb het spel al online:) er zit nog een fout in de database maar dat komt wel goed, dus dit topic kan wel weg eigenlijk... maar toch bedankt...
je kan ook iets uploaden met dos hoor heb je helemaal geen prog voor nodig ;-)
Hmm wist ik niet. Hoe werkt dat dan via dos?
typ ftp en je zit het wel of zoek een op google.
typ ftp en dan help dan zie je alle commands en dan kan je help "command" doen dan zie je alles wat je hoeft te weten
http://www.ipswitch.com/_download/wsftppro.asp hier downloaden.
WS_FTP PRO trial kun je Quote:
typ ftp en dan help dan zie je alle commands en dan kan je help "command" doen dan zie je alles wat je hoeft te weten
Echt handig !!!
ka er zijn zo veel dingen in dos waar mensen niet van afweten
Quote:
ka er zijn zo veel dingen in dos waar mensen niet van afweten
Klopt, is nog net voor mijn tijd. Tenminste ik heb er alleen nog mee gewerkt toen ik niet eens wist dat het DOS was dus dat zegt wel genoeg :)
ik ben ook maar 17 hoor maar laatste tijd merk ik dat dos echt machtig is
ik heb nog ergens een boek over dos liggen...zou ik opzich wel es door kunnen gaan bladeren dan :)
http://www.crime-world.tk
dat is de site van mijn criminals maar er zit een of ander iets in en het is GEEN bug... want er staat dat er een fout in de database zit maar die heb ik helemaal goed gemaakt en hij is bug-vrij want ik heb een bug-vrije criminals gedownload... hoe krijg ik dit er dan uit??
dat is de site van mijn criminals maar er zit een of ander iets in en het is GEEN bug... want er staat dat er een fout in de database zit maar die heb ik helemaal goed gemaakt en hij is bug-vrij want ik heb een bug-vrije criminals gedownload... hoe krijg ik dit er dan uit??
2. er komt op dat er geen db connectie kan gemaakt worden
En wat hebben ze toch allemaal met dat criminals spel... Iedereen wilt het, starten 100den topics, maar geen enkel kindje is slim genoeg om dat te "installeren" ...
Dsjeesj, RTFM...
Sorry maar dat moest er ff uit...
agree @ rafael
dos heb toch ook niks met ws ftp pro te maken, of wel soms?
Quote:
dos heb toch ook niks met ws ftp pro te maken, of wel soms?
dos HEEFT...
En dos heeft wel met ftp te maken.... Dus hier is nog een verband... Maar zeker GEEN met criminals