Zeik-community

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 15 16 volgende »

Crispijn -

Crispijn -

03/01/2009 20:44:00
Quote Anchor link
Hmm, ik denk dat er niet zo veel problemen gemaakt moeten worden... Ik vind het een beetje makkelijk om met het wijsvingertje omhoog te roepen: Bas moet dit en heeft dit en dit beloofd... Tot nu toe werkt het aardig maar niet 100% perfect. Vind je dit storend? Dan heb je daar zelf een keuze te maken.

Maar ik vind dit soort discussies wel gezellig hoor jorick ;-) Blijf maar op 't forum :D
 
PHP hulp

PHP hulp

21/09/2024 05:23:44
 
Yorick17

yorick17

03/01/2009 20:49:00
Quote Anchor link
@Jezpur
Je moet wel even een onderscheid maken, ik ben niet anti-Bas maar zoals ik hierboven hebt verteld vind ik het niet er sociaal als Bas ons links laat liggen en vervolgens moet iedereen hem verdedigen omdat hij DE man is van het forum.

Ik heb zeker wel respect voor Bas als je ziet wat ondermeer hij ons gebracht heeft, ik bedoel maar een forum bouwen vervolgens leden werven enzo..Maar hij staat niet open voor kritiek blijkt wel, en dat is zo zonde.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17
 
Loran DP

Loran DP

03/01/2009 20:50:00
Quote Anchor link
vraagje, Wie van de mensen in dit topic ken Bas persoonlijke heel goed.
En nog een vraag wat is het aantal bezoekers per maand eigenlijk van PHPHULP?
EDIT
Dit wil ik graag weten omdat er alleen gezeikt word en volgens mij zijn er maar 10 van dit forum (die nu nog vanaf 2003 actief zijn) die hem persoonlijk goed kennen.



@Crispijn,
Ben het wel met je eens.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
M Ypma

M Ypma

03/01/2009 20:51:00
Quote Anchor link
En nogmaals, waarom zijn het aantal advertenties verdubbeld zonder enige aanleiding hiervoor?
 
Midas

Midas

03/01/2009 20:51:00
Quote Anchor link
Loran schreef op 03.01.2009 20:50:
vraagje, Wie van de mensen in dit topic ken Bas persoonlijke heel goed.
En nog een vraag wat is het aantal bezoekers per maand eigenlijk van PHPHULP?
Waarom is dit relevant volgens jou?

@Ypma,
Gebruik Opera, dan kan je gewoon 'Inhoud blokkeren' doen. :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas
 
Crispijn -

Crispijn -

03/01/2009 20:53:00
Quote Anchor link
Als je geen keus hebt door studie, werk of andere dingen denk ik dat het te makkelijk is om te zeggen dat hij niet open staat voor kritiek. Sorry yorick maar je gaat hier te kort door de bocht, maar dit kunnen wij beter per pm oplossen als er nog woorden aan besteed moeten worden.

Terug de stelling: Phphulp is een zeik community.
 
M Ypma

M Ypma

03/01/2009 20:54:00
Quote Anchor link
@Midas, je mist mijn punt. PHPHulp moet blijkbaar wel meer geld op leveren terwijl PHPHulp de gebruikers hier niets voor inruil toedoet of heeft gedaan. E nhet ook geen kosten compensatie is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M Ypma
 
Yorick17

yorick17

03/01/2009 20:56:00
Quote Anchor link
@Ypma
Lees de topic door en je weet het antwoord!

@Midas
Kan ook met Fierfox hoor, en klopt dit is niet echt relevant maar behoed ons voor een hele ruzie op het forum, onderwerpsverandering noemen we dat.
 
Rens nvt

Rens nvt

03/01/2009 20:57:00
Quote Anchor link
Crispijn schreef op 03.01.2009 20:53:
Phphulp is een zeik community.

Leuke poll ;-)

Zeik community: denk het niet
Community waar te snel, te kort en te stellig gereageerd wordt: ja

Er is hier een groot leeftijdsverschil (ja, ook ik ben half bejaard), en een groot ervaringsverschil. En dat leidt volgens mij wel vaak tot irritaties op berichten die helemaal niet negatief bedoeld zijn...

Misschien een keertje ongelimiteerd spare ribs eten met zijn allen om een dikkere huid te kweken? :-)
 
Midas

Midas

03/01/2009 20:58:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 03.01.2009 20:56:
@Ypma
Lees de topic door en je weet het antwoord!

@Midas
Kan ook met Fierfox hoor, en klopt dit is niet echt relevant maar behoed ons voor een hele ruzie op het forum, onderwerpsverandering noemen we dat.
Waarom een extension als het ook ingebouwd kan? Daarom zeg ik dus Opera. Het was overigens een voetnoot in mijn post.

Ontopic lijkt mij het beste nu.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/01/2009 20:59:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 03.01.2009 20:56:
onderwerpsverandering noemen we dat.

Off-topic gaan noemen we dat.
 
Yorick17

yorick17

03/01/2009 21:01:00
Quote Anchor link
Laten we allemaal ophouden met deze discussie en ik hoop dat het eindelijk is aankomt bij de admins wat we nu precies bedoelen. je kunt wel op elke slak zout leggen maar daar word het forum niet beter van.
 
M Ypma

M Ypma

03/01/2009 21:03:00
Quote Anchor link
@yorick17, zo gaat het al maanden... een dag een topic.... loopt met een sisser af... paar weken later hetzelfde verhaal. Deze cyclus is er al een tijdje.
 
Midas

Midas

03/01/2009 21:03:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 03.01.2009 21:01:
Laten we allemaal ophouden met deze discussie en ik hoop dat het eindelijk is aankomt bij de admins wat we nu precies bedoelen. je kunt wel op elke slak zout leggen maar daar word het forum niet beter van.
Misschien moet je de post van Robert Deiman nog eens doorlezen. Daar staat dat iedereen moet doen wat hij hoort te doen en niet alleen de admins. En daar zit een kern van waarheid in.

Edit: Eh, Loran? Is jouw manier van doen niet wat overdreven? (zie zijn onderschrift)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas
 
- -

- -

03/01/2009 21:05:00
Quote Anchor link
Ik ben het ermee eens dat de sfeer verziekt is. Ik denk alleen niet dat we dat aan Bas moeten wijten. Tuurlijk, hij heeft een nieuwe versie aangekondigd, maar wat heeft de sfeer ermee te maken of er hier een andere template omheen hangt, de PHP-code die wij niet eens kunnen zíen anders is, en er een nieuw versienummertje is? Dat is hetzelfde als zeggen dat de politie weinig criminelen oppakt omdat er nog geen nieuwe politie-uniformen-kledinglijn is uitgebracht. Of dat de post slecht bezorgd wordt omdat de postbodes in een rood TPG-pak lopen in plaats van een oranje TNT-pak.

Ik vind het ook jammer dat er geen nieuwe versie is, maar ik vind los daarvan dat Bas niet veel verplichtingen tot ons heeft. Wat heeft Bas gedaan: deze site gescript, leden gewerfd, moderatie-vacatures geleid, nieuwsberichten geschreven, adverteerders gezocht. Wat hebben wij teruggedaan: we hebben gebruikgemaakt van zijn diensten, en we zeiken hem af en trappen hem tot diep in/onder de grond.

Ik geloof ook best dat Bas het druk met school heeft, ik heb ook vertragingen met sites door schooldrukte. Ik vind daarnaast ook dat school voor welke website dan ook gaat. De rest van je leven (tot je 65e) ben je afhankelijk of je op school een beetje wat hebt gedaan.

Het kan ook best zijn dat die schooldrukte alweer over is, maar dat Bas geen zin heeft om aan de nieuwe versie te beginnen omdat iedereen alleen maar kan zeiken. Tuurlijk, als iedereen nu gaat betalen voor een lidmaatschap op PHPhulp, en bas houdt zich niet aan deadlines, dan vind ik dat we mogen zeiken. En nog veel meer dan we nu doen. Maar toevallig betaald er hier niemand voor zijn lidmaatschap.

Dat de sfeer verneukt is: doe er wat aan! Ga zelf meer posten, stimuleer mensen om goed PHP te leren, help mensen, spreek zeikerds aan op hun gezeik, maar ga niet zeiken op Bas omdat er geen nieuwe versie is!

Wie verziekt er hier de sfeer: Bas of de leden? Mocht je vinden dat Bas dat doet, denk dan nog eens over je keuze na. Mocht je dat dan nog steeds denken, zoek dan eens hulp.
Mocht je wel inzien dat het door de leden komt: doe er wat aan zoals in de vorige alinea staat!

Nou ja, ik post dit nu snel, zodat ik kan lezen wat er tijdens het schrijven van dit bericht is bijgepost door anderen.

Ypma schreef op 03.01.2009 20:54:
@Midas, je mist mijn punt. PHPHulp moet blijkbaar wel meer geld op leveren terwijl PHPHulp de gebruikers hier niets voor inruil toedoet of heeft gedaan. E nhet ook geen kosten compensatie is.

Mag Bas niet zelf bepalen of hij (extra) reclame op zijn website plaatst? Als jij langs de snelweg een extra reclamebord ziet staan, stuur je dan ook een brief aan de overheid wat jij ervoor terugkrijgt?

Rens schreef op 03.01.2009 20:57:
Crispijn schreef op 03.01.2009 20:53:
Phphulp is een zeik community.

Leuke poll ;-)

Zeik community: denk het niet
Community waar te snel, te kort en te stellig gereageerd wordt: ja

Er is hier een groot leeftijdsverschil (ja, ook ik ben half bejaard), en een groot ervaringsverschil. En dat leidt volgens mij wel vaak tot irritaties op berichten die helemaal niet negatief bedoeld zijn...

Misschien een keertje ongelimiteerd spare ribs eten met zijn allen om een dikkere huid te kweken? :-)

Omfg :-P Schrijf mij maar vast in :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/01/2009 21:10:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 03.01.2009 21:05:
spreek zeikerds aan op hun gezeik

Als je dat doet, krijg je een aanmaling van een moderator dat je de gemoederen kalm moet houden en wordt er alleen maar een pm naar de zeikerd gestuurd met "ophouden". Dat werkt niet, eh?
 
- -

- -

03/01/2009 21:13:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 03.01.2009 21:10:
Jonathan schreef op 03.01.2009 21:05:
spreek zeikerds aan op hun gezeik

Als je dat doet, krijg je een aanmaling van een moderator dat je de gemoederen kalm moet houden en wordt er alleen maar een pm naar de zeikerd gestuurd met "ophouden". Dat werkt niet, eh?


Ik denk dat de moderators op dit punt ook anders moeten handelen. Hopelijk helpt dit topic dat dat doordringt tot hen.
 
M Ypma

M Ypma

03/01/2009 21:16:00
Quote Anchor link
@Jonathan, ook jij mist me punt. Read again...
En waarom mag Bas niets kwalijk genomen worden? Er bestaat ook nog zoiets als verantwoordelijkheden. Die heeft hij met het starten van deze community en het willen behouden van deze site op zich genomen. Dan zul je ook wat moeten doen met die verantwoordelijkheden. In mijn ogen slaagt hij hier totaal niet in. Dat vind ik verkeerd. Dat mag ik toch vinden? En ik vind het niet raar dat veel meer mensen dat vinden.
 
- -

- -

03/01/2009 21:19:00
Quote Anchor link
Ypma schreef op 03.01.2009 21:16:
@Jonathan, ook jij mist me punt. Read again...
En waarom mag Bas niets kwalijk genomen worden? Er bestaat ook nog zoiets als verantwoordelijkheden. Die heeft hij met het starten van deze community en het willen behouden van deze site op zich genomen. Dan zul je ook wat moeten doen met die verantwoordelijkheden. In mijn ogen slaagt hij hier totaal niet in. Dat vind ik verkeerd. Dat mag ik toch vinden? En ik vind het niet raar dat veel meer mensen dat vinden.


Nee, ik ga niet opnieuw lezen. Ik heb prima door wat je zegt, en jij hebt ook prima door wat ik zeg.

Tuurlijk heeft Bas verantwoordelijkheden, maar valt een nieuwe versie daaronder?
 
- SanThe -

- SanThe -

03/01/2009 21:20:00
Quote Anchor link
Ik denk dat ik dat mod-zijn maar aan de wilgen ga hangen. Ik bak er blijkbaar niks van. Laten de betere mods zich bij Bas melden. Misschien is phphulp dan nog te redden.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 15 16 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.