zoek script om vacatures te plaatsen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Raymond

Raymond

10/03/2005 14:35:00
Quote Anchor link
Voor een vrijwilligersorganisatie maak ik een website. Nu komt de vraag van kunnen er vacatures op geplaatst worden? Het kan, maar hoe. Het enige is dat je kunt klikken op aangeboden of gevraagd en dat je dan de lijst met vacatures krijgt. Ik hou het zelf allemaal bij. Kan dit?? Met asp/php/html. Alvast bedankt. En er staat al een forum in over een vacaturesite, maar die kosten allemaal geld. En dat heeft deze organisatie niet, dus vandaar.

Raymond

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 07:16:37

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

10/03/2005 15:05:00
Quote Anchor link
Als je zelf niet kan programmeren kan je natuurlijk een kant en klaar foum gebruiken, waarin je een board gebruikt voor de vacatures. Low budget, makkelijk en snel.

Elwin

10/03/2005 19:04:00
Quote Anchor link
Juist. Maar ik heb al heel wat sites afgezocht, maar weet ook niet precies hoe het heet. Dus als je dat weet of in welke goede richting ik moet zoeken zou je mee helpen. Bedankt alvast.

Raymond

Johan

Johan

10/03/2005 19:53:00
Quote Anchor link
Kan je niet een gastenboek een beetje aanpassen?? der staan er hier genoeg...;)

11/03/2005 00:48:00
Quote Anchor link
Ja ok. Dat ik 1 gastenboek maak voor aangeboden, en eentje voor gevraagd. Kijk ik even naar... Bedankt.

Raymond

Johan

Johan

11/03/2005 07:07:00
Quote Anchor link
ok... ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.