Captcha vs Rekensom

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »
Leon Kunst

Leon Kunst

19/03/2009 12:24:00
Quote Anchor link
Heren,

Ik ben benieuwd of een rekensom (Antwoord van: acht + twee =?) beter is, dan een captcha...

Ik moet namelijk een formulier beveiligen. En vraag me af wat nou handiger / beter is... uit wat topics op internet te lezen, ben ik er nog niet helemaal uit... wat is jullie mening?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/05/2024 15:12:30
 
Richard Duinmayer

Richard Duinmayer

19/03/2009 12:58:00
Quote Anchor link
Het is voornamelijk een kwestie van gebruikersgemak....

De rekensom is onverwacht en moet de gebruiker bij nadenken, captcha is al iets bekender maar zijn soms niet heel fijn om te lezen.

Ik gebruik zelf op diverse site een rekensom en captcha.

Ik denk dat met tijd de rekensom beter gaat passen in het geheel van website design
 
Robin

Robin

19/03/2009 13:22:00
Quote Anchor link
richard schreef op 19.03.2009 12:58:
captcha is al iets bekender maar zijn soms niet heel fijn om te lezen.


Captcha kun je natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wilt, ook kun je er zoveel lijnen etc. door heen halen dat het gewoon niet meer te lezen is.

Ik zou gaan voor captcha maar het gewoon simpel houden 4 á 5 tekens bijvoorbeeld. En een rustige achtergrond gebruiken.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

19/03/2009 14:33:00
Quote Anchor link
Hmm... Maar een goede captcha vinden is redelijk lastig, kheb al een poos gezocht, maar wat ik ook vind, het lijkt me niet veilig genoeg...

Wat voor captchas gebruiken jullie bijv dan?
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

19/03/2009 14:37:00
Quote Anchor link
Een goede captcha vinden? Zelf maken bedoel je :)

Ik maak gewoon gebruik van GD Library, en knal hier dingen in. Je kan er voor kiezen om nog extra lijnen etc. er door heen te laten lopen
 
Leon Kunst

Leon Kunst

19/03/2009 14:58:00
Quote Anchor link
Mja, daar zat ik wel al aan te denken... Maar wie zegt me dat ie dan niet te makkelijk is? of is dat gewoon giswerk?

Ik bak er thuis wel ff 1 dan :)
 
Robin

Robin

19/03/2009 15:41:00
Quote Anchor link
Bekijk de scripts die al op internet staan, en aan de hand daarvan maak je je eigen script. Zo probeer ik altijd iets op te bouwen wat ik nog niet weet.
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

19/03/2009 16:06:00
Quote Anchor link
Dan moet je je ook gaan afvragen of het wel zin heeft om een ultra moeilijek captcha op je site neer te zetten.

Want jij maakt vast geen hyves of zo :)
 
Leon Kunst

Leon Kunst

19/03/2009 16:14:00
Quote Anchor link
:P maar een te simpele captcha is ook weer niet goed :P

En nee... tegen hyves kan niemand meer op... de andere profielen sites raken al meer dood... :P
 
GaMer B

GaMer B

19/03/2009 16:16:00
Quote Anchor link
Ik heb een tijd geleden een tutorial gemaakt over ReCaptcha. In mijn opzicht de beste captcha die er is.
 
Pepijn

Pepijn

19/03/2009 16:19:00
Quote Anchor link
Ik houd zelf het meeste van rekensommen.

Zo iets als 5 + 3, antwoord in letters.

Ik heb een hekel aan sites waar je 2 tot 3 alles opnieuw moet invullen omdat je de captcha fout heb ingevoerd.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

20/03/2009 08:46:00
Quote Anchor link
mja recapatcha heb ik ook gezien inderdaad, maar deze vind ik groot en log...

Ik denk er nog wel ff over na...
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

20/03/2009 09:02:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 19.03.2009 16:19:
Ik houd zelf het meeste van rekensommen.

Zo iets als 5 + 3, antwoord in letters.

Ik heb een hekel aan sites waar je 2 tot 3 alles opnieuw moet invullen omdat je de captcha fout heb ingevoerd.
Dat ligt dan toch echt aan jezelf.

Alleen bij sites zoals Microsoft heb ik er last van (maar daar heb ik eigenlijk nooit een Captcha).
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.