CodeIgniter routes probleem

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

16/01/2013 23:10:05
Anchor link
Ik heb een probleem met mijn routes..

Als ik in CI routes dit neerzet:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
// Galerie de zaal overzicht pagina
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/groep/2012']    = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/group/2012']    = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft']        = '$2/galeriedezaaldelft/index';
?>

Dan werkt alles perfect, maar zodra ik 2012 variabel maak met dit (:any) dan loopt het stuk en kan hij de pagina niet vinden...

HEELP, bedankt alvast. Ben al paar uur zoet hiermee.

Ook nog een pastbin hiervoor
Gewijzigd op 18/01/2013 13:04:28 door Erik Rijk

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 11:04:50

Reshad F

Reshad F

17/01/2013 00:07:38
Anchor link
Moet het niet gewoon

Code (php)
1
2
3
<?php
$route
['(:any)'] = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';
?>

p.s. ik zie dat jij en/nl varianten hebt :) hoe heb je dat gefixt op een "goede" manier in CI? kan je mij daarvoor een PM sturen ? heb het een en ander uitgezocht maar iedereen gebruikt een dirty manier hiervoor.
Gewijzigd op 17/01/2013 00:09:38 door Reshad F

17/01/2013 22:34:45
Anchor link
Nee dat was het niet want dan refereer je naar ALLES dat het naar die URL moet gaan.

Dit is de oplossing:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php

// FOUT: Er moet GEEN $2 staan, want de taal is niet in de controller opgegeven.. domme fout van mezelf denk ik, maargoed. Het werkt nu wel :)

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/groep/2012']    = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/group/2012']    = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft']        = '$2/galeriedezaaldelft/index';

// GOED: Hier heb ik nu de $2 weggehaald want deze mag niet in de controller voorkomen. Ik heb geen controller die NL of EN heet.
Aan het einde moet hij wel staan want het segment is variabel en het is het 2e variabele segment in de URL

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/groep/2012']    = 'galeriedezaaldelft/group/$2';
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/group/2012']    = 'galeriedezaaldelft/group/$2';

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft']        = '$galeriedezaaldelft/index';
?>
Gewijzigd op 17/01/2013 22:41:26 door

- Raoul -

- Raoul -

17/01/2013 22:39:49
Anchor link
Gedraag je eens niet zo kinderachtig in je titel van je topic; "[OPGELOST] [Bedankt voor alle 64 views en 1 reactie NOT] CodeIgniter routes probleem"

17/01/2013 22:41:54
Anchor link
Gozer.. Kinderachtig is het niet, ik bedank iedereen netjes. NOT

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/01/2013 22:44:09
Anchor link
Op een flauwe kinderachtige en onrespectvolle manier ja, welke niet gewenst is.

Wees een kerel en pas gewoon je topictitel aan naar je vraagstelling met de [opgelost]-tag ervoor.
Gewijzigd op 17/01/2013 22:45:45 door - Ariën -

17/01/2013 22:47:17
Anchor link
Ik zou mij aangeven bij de kinderachtigheids politie - Aar -.
Zou verboden moeten worden.

oftewel, til er niet zo zwaar aan. Er zijn 100x ergere in de wereld dan een sarcastische titel van een topic post.

En misschien heb ik wel een spleetje? Pas hem dus zelf niet aan. Ik wijs bij deze het kerelzijn af.
Gewijzigd op 17/01/2013 22:48:07 door

- Raoul -

- Raoul -

17/01/2013 22:49:42
Anchor link
Wat een raar gedrag, Rick. Op PHPhulp proberen we altijd iedereen te helpen, vrijwillig en zonder betaling.
Iedereen die je kan helpen gaat je ook wel helpen, maar je moet ook rekening houden dat het nu 22:48 is, en hoogstens
bezoekers bekijken je topic en er zullen door het tijdstip nu ook minder mensen met verstand van CI online zijn.

Wouter J

Wouter J

17/01/2013 22:51:18
Anchor link
Alsof iedereen die een topic bekijkt meteen verplicht wordt te antwoorden? Zijn we hier niet op vrijwillige basis? Komen we hier niet om onze eigen kennis te verrijken en daarbij ook nog topics te antwoorden waarop we kunnen antwoorden?

Je zal vast wel erg gefrustreerd raken van het er niet uitkomen, maar laat jezelf dan niet zo opwinden, het is maar een computer hè... en mocht je dan boos worden, zoek dan even iets waar je je agressie op kwijt kunt, een papieren doos oid, maar ga ons er dan niet mee lastig vallen?

17/01/2013 22:52:34
Anchor link
Raoul, topic staat er vanaf gisteravond op.

Maar hee ik maak er geen punt van ofzo.. als je al me andere reacties en topics leest doe ik mee aan de community.
Dus ik zeg.. topic closed en niet zaniken.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/01/2013 22:53:04
Anchor link
Gaat gewoon om fatsoensnormen die ver worden overschreden, en ja... soms moet je gewoon je geduld kunnen bedwingen.

Dus denk maar eens goed na.

Ik ga hier verder niet meer over in discussie, mijn collega's mogen dit wel verder afhandelen.
Gewijzigd op 17/01/2013 22:55:00 door - Ariën -

17/01/2013 22:54:30
Anchor link
Wouter J, zie je mij boos? Nee..
Probleem is sinds gister avond opgelost.
Ik bedankte de reactie van de poster en heb hem zelfs op weg geholpen, omg dat alleen voor een topic title.
Gedraag jullie hoor haha, ik lach me *** uit me broek hier.

Fijne avond zou ik zeggen.

Toevoeging op 17/01/2013 22:55:24:

Wel leuk dat ik nu wel reacties krijg, alleen dan weer jammer dat ze niet om het probleem gaan dat ik al heb opgelost haha.
Bedankt voor de reacties hoor! :D xD

Toevoeging op 17/01/2013 22:57:02:

- Aar -, slimme keuze ;)
Ik zie de sancties wel op me af komen. Zal er niet wakker van liggen.

Ik denk niet zoveel na, ja over code maar niet hoe jullie charmeert raken van mij teksten of uitspraken ofzo. Heb wel wat beters te doen.

Wouter J

Wouter J

17/01/2013 22:58:41
Anchor link
Quote:
Wel leuk dat ik nu wel reacties krijg, alleen dan weer jammer dat ze niet om het probleem gaan dat ik al heb opgelost haha.

Dat is heel simpel uit te leggen. Over CI hebben wij niet veel kennis en kunnen we je helpen, zodra je fatsoensnormen gaat overscheiden (dan heb ik het niet alleen over de topic titel maar ook de andere berichten van jou in dit topic) zijn we natuurlijk wel verplicht te reageren.

17/01/2013 23:02:23
Anchor link
Jullie zijn goeedddd, behalve in CI dan zoals je zei.
Maar dat maak niet uit, want ik word toch wel blij van PHPhulp.

Sterk team hoor hier. I feel the force is strong here.

Wouter J

Wouter J

17/01/2013 23:07:51
Anchor link
Rick, kun je misschien je gedachteverandering uitleggen? Hoe ben je van reacties als deze:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/opweg-helpen-met-jqery-ding/85744/#612515
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/fout-in-javascript/84850/#605198
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/pregmatchall-probleem/83912/#597098

overspringen naar reacties die je hier plaatst? Welke verandering op het forum of in de reactie heeft jou doen switchen van een leuke forum kandidaat naar het vertonen van trol gedrag?

17/01/2013 23:39:34
Anchor link
Wouter J op 17/01/2013 23:07:51:
Rick, kun je misschien je gedachteverandering uitleggen? Hoe ben je van reacties als deze:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/opweg-helpen-met-jqery-ding/85744/#612515
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/fout-in-javascript/84850/#605198
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/pregmatchall-probleem/83912/#597098

overspringen naar reacties die je hier plaatst? Welke verandering op het forum of in de reactie heeft jou doen switchen van een leuke forum kandidaat naar het vertonen van trol gedrag?

Het feit dat ik 64 views krijg en 1 reactie zonder resultaat.

Albert de Wit

Albert de Wit

17/01/2013 23:48:57
Anchor link
Uh, misschien mis ik iets, maar sinds dit een community is die elkaar helpt waar men elkaar kan helpen is niemand gebonden aan regels die het verplichten om jou te helpen. Als je 64 views krijgt en 1 reactie... is dat zo verschrikkelijk dat je maar in je titel gaat janken erover? Wat is dat voor mentaliteit? Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/01/2013 23:49:31
Anchor link
Kom op zeg, je weet vast wel dat niet iedereen bedreven in in CI, en dat dit niet een bepaalde basis-vraag is.
Daar hoor je gewoon rekening mee te houden en respect voor te hebben, dat je mogelijk wat minder respons voor kan krijgen.
Gewijzigd op 17/01/2013 23:50:28 door - Ariën -

Jordi Kroon

Jordi Kroon

17/01/2013 23:50:13
Anchor link
@Rick Je kan beter 1 goed antwoord krijgen dan 64 waardeloze antwoorden waar je niets aan hebt. Soms is het verstandig om niet in te gaan op een vraag. Ook zijn er op dit moment 36 bezoekers online. Houd daar rekening mee, er zijn genoeg bezoekers op phphulp die wel lezen maar geen tijd hebben om te reageren.

Overigens moet je als programmeur ook geduld hebben, als jij het probleem niet gevonden krijgt dan moeten wij gaan uitzoeken wat het probleem is. In de tussentijd kan je zelf ook nog verder gaan zoeken en een kwartier later even terugkomen om te kijken of iemand toevallig het antwoord heeft gevonden

EDIT: Ik verzoek je vriendelijk de titel van dit topic te wijzigen.
Gewijzigd op 17/01/2013 23:51:33 door Jordi Kroon

Wouter J

Wouter J

17/01/2013 23:59:25
Anchor link
Quote:
Het feit dat ik 64 views krijg en 1 reactie zonder resultaat.

Ik leef met je mee. Ik heb maar 6 antwoorden uit 507 views waarbij ik pas 2 maanden laat tot een oplossing kwam...
Afbeelding
Gewijzigd op 18/01/2013 00:02:28 door Wouter J

Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/01/2013 00:05:47
Anchor link
Het is ook allemaal zoooo oneerlijk in deze grote boze mensenwereld...

Afbeelding

Pagina: 1 2 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.