Contact formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »
Patrick Groot

Patrick Groot

30/06/2010 09:49:29
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben totaal nieuw met php en ben eerst maar begonnen met het bewerken van een bestaand contact formulier!

Nu ben ik wel verder gekomen met een aantal dingen maar loop ik nog tegen één ding aan! ik heb een bestand contact.php, mailer.php die het verstuurd en een verification.php!

Ik wil graag dat men een kopie kan krijgen van hun eigen email die ze verzenden via het contact formulier maar er zitten wat fouten in het php gedeelte en nu hoop ik dat jullie me daar bij verder kunnen helpen!

Parse error: syntax error, unexpected T_ELSE in on line 42

het gaat dus om regel 38 tot onder wat ik heb toegevoegd.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
<?php
// remember to replace [email protected] with your own email address lower in this code.

// load the variables form address bar

$bedrijfsnaam = $_REQUEST["bedrijfsnaam"];
$naam = $_REQUEST["naam"];
$adres = $_REQUEST["adres"];
$telefoonnummer = $_REQUEST["telefoonnummer"];
$email = $_REQUEST["email"];
$verif_box = $_REQUEST["verif_box"];
$select = $_REQUEST["select"];
$bericht = $_REQUEST["bericht"];

// remove the backslashes that normally appears when entering " or '
$bedrijfsnaam = stripslashes($bedrijfsnaam);
$naam = stripslashes($naam);
$adres = stripslashes($adres);
$telefoonnummer = stripslashes($telefoonnummer);
$email = stripslashes($email);

// check to see if verificaton code was correct
if(md5($verif_box).'a4xn' == $_COOKIE['tntcon']){
    // if verification code was correct send the message and show this page
    $message = "Bericht: ".$bericht."\n".$message;
    $message = "Email: ".$email."\n".$message;
    $message = "Telefoonnummer: ".$telefoonnummer."\n".$message;
    $message = "Adres: ".$adres."\n".$message;
    $message = "Naam: ".$naam."\n".$message;
    $message = "Bedrijfsnaam: ".$bedrijfsnaam."\n".$message;
    mail("[email protected]", 'Onderwerp: '.$select, $_SERVER['REMOTE_ADDR']."\n\n".$message, "Email: $email");
    // delete the cookie so it cannot sent again by refreshing this page
    setcookie('tntcon','');
}
else {
    // if verification code was incorrect then return to contact page and show error
    header("Location:".$_SERVER['HTTP_REFERER']."?subject=$subject&from=$from&message=$message&wrong_code=true");
    exit;
}

// copy to sender:
    if (isset($sent) && isset($email) && $email != "" && isset($_POST['copy']))
     {

if (isset($_FILES['probe']['name']) && trim($_FILES['probe']['name']) != "") $copy_mail_text = "Copy of the e-mail:\n\n".$text;
      $_FILES['probe']['name']; else $copy_mail_text = "Copy of the e-mail:\n\n".$text;
      $header= "From: ".$mailto."\n";
      $header .= "X-Sender-IP: ".$ip."\n";
      $header .= "Content-Type: text/plain";
      @
mail($email, $mail_subject, $copy_mail_text, $header);
}

?>

Hopelijk weten jullie wat er fout gaat ik weet dat de code niet klopt van de send to sender. Maar ik heb nou geen idee wat ik daarbij moet toevoegen of weghalen! iedergeval moet de attechment weg!

mvg,

patrick.
Gewijzigd op 30/06/2010 09:57:08 door Patrick Groot

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 09:05:22

Tim H

Tim H

30/06/2010 10:41:28
Quote Anchor link
Hoi Patrick,

Vervang lijn 42 door deze regel:

Code (php)
1
$_FILES['probe']['name']; } else { $copy_mail_text = "Copy of the e-mail:\n\n".$text;

Het verschil zit hem hier in:
Code (php)
1
} else {

Attachments zie ik zo snel niet staan in je code.
Gewijzigd op 30/06/2010 10:42:21 door Tim H

Patrick Groot

Patrick Groot

30/06/2010 10:43:15
Quote Anchor link
Tim H sorry die had ik zelf verwijderd aangezien dat eruit kon volgens mij aangezien ik het niet in mijn contact formulier voorkwam. Ik zal het is proberen die lijn vervangen! Bedankt voor de reactie:D

Ik heb het geprobeerd het contact formulier zelf doet het weer alleen hij verzend niet een copy naar de verstuurder ervan?:S

Ik zie het al... het klopt ook van geen kant bij mij! http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/mailform-met-bijlage-radiobutton-toevoegen/70325/ daar had ik het gedeelte uitgehaald.
Gewijzigd op 30/06/2010 16:03:32 door Patrick Groot

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.