Damn verander m'n topic titel niet!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

01/02/2010 22:39:00
Quote Anchor link
niek schreef op 01.02.2010 22:38:
Paradox� schreef op 01.02.2010 22:36:
Hoithebest schreef op 01.02.2010 22:34:
niek schreef op 01.02.2010 22:26:
Paradox™ schreef op 01.02.2010 22:17:
Steffan schreef op 01.02.2010 22:14:
Of hij heeft te lang naar jouw avatar gekeken.. daar word je ook gek van.
Van jouwe ook hoor, cyaan op wit *pijnlijk*

Ah serieus

Snap je nou echt niet dat je avatar echt faakking irritat is?! Just get rid of it!!!


Agree.

I don't give a fuck :D, nergens zien staan dat m'n avatar verboden is :D


Hoe kansloos ben je als je daar geen rats ass om geeft ?

Zo kansloos dat de kansloosheid er vanaf druipt.
 
PHP hulp

PHP hulp

31/05/2024 23:38:26
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

01/02/2010 22:42:00
Quote Anchor link
Jullie moeten hier eens aan beginnen:
http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8
 
Steff   an

Steff an

01/02/2010 22:49:00
Quote Anchor link
toby hinloopen schreef op 01.02.2010 22:42:
Jullie moeten hier eens aan beginnen:
http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8


Of wel..
 

01/02/2010 22:53:00
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:02:00
Quote Anchor link
Lol @ iedereen!

Bijna niemand heeft mijn boodschap ontvangen! Maar dat komt nog wel!

Wie heeft trouwens mijn naam terug gedaan naar Tommy? En mijn topic aangepast? Dat is dus echt onbeschoft, verdomde censuur hier!

Voor de duidelijkheid opnieuw, TJVB heeft hier niks mee te maken en ik ben dus gewoon iemand anders als TJVB of Tobias!

En ik weet dat ik zielig ben en dat ontken ik ook niet, maar Bas, serieus, wie is er nou zieliger? Jij bent je verdomde uitstellen en je verdomde censuur en je verdomde dictatorschap! Please ban me! Echt ik smeek je! Dan zak je lekker in de strondt!

Echt geweldig dit allemaal! Like I said, the revolution is comming! (but it wil take some time, maybe by july or so)
 
Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:04:00
Quote Anchor link
Quote:
Echt geweldig dit allemaal! Like I said, the revolution is comming! (but it wil take some time, maybe by july or so)


Inderdaad, wist het al.

@ Bas

Komt er nog een update dat de stekker van phphulp eruit gaat?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Steff   an

Steff an

01/02/2010 23:12:00
Quote Anchor link
@Tommy onbeschoft? Volgens mij ben jij de enige hier... Wat geeft jou het recht zo de boel onder de kliederen. Ja kliederen, zoals alleen kleuters dat kunnen.
 

01/02/2010 23:12:00
Quote Anchor link
Liever te laat, dan spam.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:16:00
Quote Anchor link
Steffan schreef op 01.02.2010 23:12:
@Tommy onbeschoft? Volgens mij ben jij de enige hier... Wat geeft jou het recht zo de boel onder de kliederen. Ja kliederen, zoals alleen kleuters dat kunnen.


Kom op. Dit is toch al een vergaarbak hier. Waarom dan niet trashen en ergens anders heen? Hebben we ook nog een beetje lol.

Nee kijk, ik verkondig mijn ideeën en plannen hier. Als je niet wilt luisteren heb je pech. Wie geeft jou het recht om mij terecht te wijzen? Precies!
 
Afra ca

Afra ca

01/02/2010 23:17:00
Quote Anchor link
Omdat Tommy waarschijnlijk zoiets heeft van "fuck it" :P
(en waarom wisten menschjes dat het Tommy was? Ok, ik was wat voorbarig met m'n WHOIS, wist ook niet dat TJVB gewoon host was...)

Maarja, juli was de beloofde datum van "Revolution is comming", dan is het in ieder geval eerder dan Bas :+
 
Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:19:00
Quote Anchor link
Merken jullie het ook?, de advertenties doen het al een tijd niet ^^. Gaat bas dan daadwerkelijk de stekkers eruit trekken ??
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:21:00
Quote Anchor link
Afra schreef op 01.02.2010 23:17:
Omdat Tommy waarschijnlijk zoiets heeft van "fuck it" :P
(en waarom wisten menschjes dat het Tommy was? Ok, ik was wat voorbarig met m'n WHOIS, wist ook niet dat TJVB gewoon host was...)

Maarja, juli was de beloofde datum van "Revolution is comming", dan is het in ieder geval eerder dan Bas :+


Niks is beloofd, (ach, voor het zelfde geld lul ik compleet uit m'n nek en ben ik niks van plan), maar dat is misschien een heel klein beetje een uitgangsdatum VOOR ME ZELF. Natuurlijk werk ik met andere mensen samen en ben ik daarvan afhankelijk en spelen zij ook een grote rol. Ik wil iig DIT JAAR nog íets online hebben, is het niet een tijdelijk forum dan is het wel een alpha versie die door (een selecte groep) getest kan worden. En nogmaals, ik beloof niks! Ik zal alleen zeggen, er zal een alternatief komen voor deze stink site!

Mr.Ark schreef op 01.02.2010 23:19:
Merken jullie het ook?, de advertenties doen het al een tijd niet ^^. Gaat bas dan daadwerkelijk de stekkers eruit trekken ??


Lees mijn topic start even, als dat gebeurt weet je het ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:27:00
Quote Anchor link
LIVE

Volgens mij is bas net aan de telefoon: Live Stream

Hij is helemaal de weg kwijt.

LIVE
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:31:00
Quote Anchor link
Mr.Ark schreef op 01.02.2010 23:27:
LIVE

Volgens mij is bas net aan de telefoon: Live Stream

Hij is helemaal de weg kwijt.

LIVE

http://www.dumpert.nl/mediabase/761051/57f4f774/tasjesdieven.html

of als je wilt lachen:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

01/02/2010 23:31:00
Quote Anchor link
Mr.Ark schreef op 01.02.2010 23:27:
LIVE

Volgens mij is bas net aan de telefoon: Live Stream

Hij is helemaal de weg kwijt.

LIVE

Ow die gast xD
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

01/02/2010 23:34:00
Quote Anchor link
Revolution is coming schreef op 01.02.2010 23:31:
Mr.Ark schreef op 01.02.2010 23:27:
LIVE

Volgens mij is bas net aan de telefoon: Live Stream

Hij is helemaal de weg kwijt.

LIVE

http://www.dumpert.nl/mediabase/761051/57f4f774/tasjesdieven.html

Headshot :P
 
Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:38:00
Quote Anchor link
Mag ik me avatar nog terug bas?, of heb je nog meer geslikt?

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:40:00
Quote Anchor link
BAS IK ZIE GEEN BERICHT OP DE VOORPAGINA DAT PHPHULP DOWN GAAT! Nu snel!

Edit: ik ga even een sigaretje roken en dan ben ik terug om jullie bij te staan in de strijd tegen Bas.

Bas vond mijn avatar niet leuk dus dacht hij ik verwijder 'm, maar in z'n onkunde heeft hij alle avatars verwijderd!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:47:00
Quote Anchor link
Quote:
Bas vond mijn avatar niet leuk dus dacht hij ik verwijder 'm, maar in z'n onkunde heeft hij alle avatars verwijderd!


+1 lol

Quote:
Hij is helemaal de weg kwijt, doelend op: Live Stream
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/02/2010 00:08:00
Quote Anchor link
Mensen hier, ik ga lekker naar de stad met m'n vrienden en me kapot zuipen (en jullie maar hopen dat ik hier morgen niet meer ben). En Bas, ik drink er ook eentje voor jou!
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.