Design opdrachtje
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Ik heb zelfs foto's van zijn appartement gekregen..
Waarom zou je in ***snaam foto`s van je huisje sturen om te bewijzen dat je in Malta woont?
Maargoed, ik denk dat we moeten opletten met zomaar iets doen,
Gewoon vragen om een aanbetaling,
In in dit geval van 15 euro,
Tis balen voor je handel ;)
Maar wees eerlijk 15 euro voor zo`n bannetje vind je dat zelf ook niet erugh veel?
Mvg, Antony
Niet alles is kwaad bedoeld.
Ik heb ooit een aankoop gedaan op Marktplaats en €170.- betaald. Helaas kwam er maar geen pakketje. Diverse malen gemaild, zonder antwoord. Balen. Maar na ongeveer twee weken kreeg ik een net mailtje met sorry. De persoon in kwestie had een plots sterfgeval meegemaakt en was dus met andere zaken bezig geweest. Hij heeft netjes het gehele bedrag teruggestort.
Het Gaat me niet om die lullige 15euro, ik ben meer van de principes. Het geld had er al lang moeten wezen, klaar voor wat voor dienst dan ook.
@SanThe,
Daar ga ik niet van uit (sterfgeval o.i.d.) omdat de persoon ook bekend is bij opgelichtopinternet.nl.
Antony Riksen op 17/08/2011 19:17:49:
Maar wees eerlijk 15 euro voor zo`n bannetje vind je dat zelf ook niet erugh veel?
Normaal kost zoiets minimaal € 40,- ex BTW. Dus 15,- is spotgoedkoop. Maar het gaat ook om het principe. Je spreekt iets af en dus kom je dat na.
ik ga ook bnners maken ;) LOL
Back on topic.
Het gaat inderdaad om het principe hopelijk krijgt hij het geld nog maar ben er bang voor.
mvg,
Antony
Dat kost het minstens wel hoor.
Inderdaad, normaal gesproken betaal je hier meer dan €40 voor. Dan heb je enkel nog maar een logo, vaak willen mensen dan ook een huisstijl etc. erbij.
sorry :)
Back on topic.
Het gaat om het principe,
Vraag je een dienst die ook geleverd wordt moet er betaald worden!
mvg, Antony
Maar ik zie het somber in dat diegene nog gaat betalen (6 dagen geleden)
Ik ga morgen op vakantie, mocht er dan nog geen geld binnen zijn doe ik aangifte.
Ik denk niet dat veel gaat helpen,... Gewoon de desbetreffende persoon opgeven als oplichter op de daarvoor bedoelde websites.
Hij mag toch aangifte doen dan. Misschien dat de politie IETS kan
@Henk Ik denk dat je bent opgelicht. Als die persoon bekend is bij dergelijke oplichtingssites, dan kun je er wel vanuit gaan dat hij even geen €15 gaat betalen. Zielig, maar zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar.
Aangifte doen heeft geen zin. De politie doet toch helemaal niets.
Gewijzigd op 19/08/2011 12:35:25 door PHP Scripter
Ik had de opdracht aangenomen van € 175 alleen net toen ik wou beginnen had ik nog een aantal vragen en heb daar nooit geen antwoord op gekregen.
Dus gewoon altijd een voorschot vragen of een opdracht bevestiging laten tekenen maar als diegene in Malta zit heeft dat niet zo heel veel zin.
Laat dit dus een goede leerervaring zijn, heel heel heel misschien krijg je het geld nog maar ik zie het somber in voor jou.
Is het een idee om een soort blacklist te maken?
Persoon niet vertrouwen knopje en bij 3 keer een push meteen op de blacklist
als die persoon een mail stuurt naar Phphulp.nl met uitleg kan die weer van de blacklist af.
De naam (Nu in het blauw) komt bij niet vertrouwde personen in het rood.
Weet iedereen waar die aan toe is :)
mvg, Antony
Mensen markeren als oplichter lijkt me geen taak voor de gewone gebruiker, meer iets voor mods...
Gewijzigd op 23/08/2011 12:43:39 door Christopher A
http://www.studenten-telefoon.nl/index.html wat een mooi plaatje bovenaan de website ;)
Antony Riksen op 21/08/2011 17:52:05:
@phphulp.
als die persoon een mail stuurt naar Phphulp.nl met uitleg kan die weer van de blacklist af.
mvg, Antony
mvg, Antony
En dan maakt hij een nieuwe account, en er wordt weer iemand opgelicht, schiet je dus niks mee op..