Design opdrachtje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

17/08/2011 19:03:21
Quote Anchor link
Daar ga ik niet van uit, aangezien hij is malta zou wonen.

Ik heb zelfs foto's van zijn appartement gekregen..

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 14:11:00

Antony Riksen

Antony Riksen

17/08/2011 19:17:49
Quote Anchor link
@henk,
Waarom zou je in ***snaam foto`s van je huisje sturen om te bewijzen dat je in Malta woont?

Maargoed, ik denk dat we moeten opletten met zomaar iets doen,
Gewoon vragen om een aanbetaling,
In in dit geval van 15 euro,
Tis balen voor je handel ;)
Maar wees eerlijk 15 euro voor zo`n bannetje vind je dat zelf ook niet erugh veel?

Mvg, Antony

- SanThe -

- SanThe -

17/08/2011 19:31:20
Quote Anchor link
Misschien wat meer geduld hebben?
Niet alles is kwaad bedoeld.

Ik heb ooit een aankoop gedaan op Marktplaats en €170.- betaald. Helaas kwam er maar geen pakketje. Diverse malen gemaild, zonder antwoord. Balen. Maar na ongeveer twee weken kreeg ik een net mailtje met sorry. De persoon in kwestie had een plots sterfgeval meegemaakt en was dus met andere zaken bezig geweest. Hij heeft netjes het gehele bedrag teruggestort.

17/08/2011 19:55:42
Quote Anchor link
@Antony,
Het Gaat me niet om die lullige 15euro, ik ben meer van de principes. Het geld had er al lang moeten wezen, klaar voor wat voor dienst dan ook.

@SanThe,
Daar ga ik niet van uit (sterfgeval o.i.d.) omdat de persoon ook bekend is bij opgelichtopinternet.nl.
Gewijzigd op 17/08/2011 19:59:03 door

Eric Wagener

Eric Wagener

17/08/2011 22:38:16
Quote Anchor link
Antony Riksen op 17/08/2011 19:17:49:
Maar wees eerlijk 15 euro voor zo`n bannetje vind je dat zelf ook niet erugh veel?

Normaal kost zoiets minimaal € 40,- ex BTW. Dus 15,- is spotgoedkoop. Maar het gaat ook om het principe. Je spreekt iets af en dus kom je dat na.

Antony Riksen

Antony Riksen

18/08/2011 06:45:49
Quote Anchor link
@Eric 40 ex?
ik ga ook bnners maken ;) LOL

Back on topic.
Het gaat inderdaad om het principe hopelijk krijgt hij het geld nog maar ben er bang voor.

mvg,
Antony

Jacco Brandt

Jacco Brandt

18/08/2011 11:32:23
Quote Anchor link
Dat kost het minstens wel hoor.

18/08/2011 23:22:19
Quote Anchor link
Inderdaad, normaal gesproken betaal je hier meer dan €40 voor. Dan heb je enkel nog maar een logo, vaak willen mensen dan ook een huisstijl etc. erbij.

Antony Riksen

Antony Riksen

18/08/2011 23:46:38
Quote Anchor link
@ALL.
sorry :)

Back on topic.
Het gaat om het principe,
Vraag je een dienst die ook geleverd wordt moet er betaald worden!

mvg, Antony

18/08/2011 23:51:08
Quote Anchor link
Precies,

Maar ik zie het somber in dat diegene nog gaat betalen (6 dagen geleden)

Ik ga morgen op vakantie, mocht er dan nog geen geld binnen zijn doe ik aangifte.

Write Down

Write Down

19/08/2011 01:21:25
Quote Anchor link
Ik denk niet dat veel gaat helpen,... Gewoon de desbetreffende persoon opgeven als oplichter op de daarvoor bedoelde websites.

Maarten PHP

Maarten PHP

19/08/2011 07:26:15
Quote Anchor link
Hij mag toch aangifte doen dan. Misschien dat de politie IETS kan

PHP Scripter

PHP Scripter

19/08/2011 12:35:10
Quote Anchor link
@Antony Doe niet zo happy.

@Henk Ik denk dat je bent opgelicht. Als die persoon bekend is bij dergelijke oplichtingssites, dan kun je er wel vanuit gaan dat hij even geen €15 gaat betalen. Zielig, maar zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar.

Aangifte doen heeft geen zin. De politie doet toch helemaal niets.
Gewijzigd op 19/08/2011 12:35:25 door PHP Scripter

Dennis meijer

dennis meijer

21/08/2011 14:52:44
Quote Anchor link
Je kunt erg lang wachten op je geld, tot dat je er niet meer bent waarschijnlijk.

Ik had de opdracht aangenomen van € 175 alleen net toen ik wou beginnen had ik nog een aantal vragen en heb daar nooit geen antwoord op gekregen.

Dus gewoon altijd een voorschot vragen of een opdracht bevestiging laten tekenen maar als diegene in Malta zit heeft dat niet zo heel veel zin.

Laat dit dus een goede leerervaring zijn, heel heel heel misschien krijg je het geld nog maar ik zie het somber in voor jou.

Maarten PHP

Maarten PHP

21/08/2011 15:55:45
Quote Anchor link
Waarom niet gewoon eerst betalen en dan maken.

Waarom hem niet verwijderen van phphulp.nl
Gewijzigd op 21/08/2011 15:58:18 door Maarten PHP

Antony Riksen

Antony Riksen

21/08/2011 17:52:05
Quote Anchor link
@phphulp.

Is het een idee om een soort blacklist te maken?
Persoon niet vertrouwen knopje en bij 3 keer een push meteen op de blacklist
als die persoon een mail stuurt naar Phphulp.nl met uitleg kan die weer van de blacklist af.
De naam (Nu in het blauw) komt bij niet vertrouwde personen in het rood.

Weet iedereen waar die aan toe is :)

mvg, Antony

Pim -

Pim -

21/08/2011 17:55:58
Quote Anchor link
Mensen markeren als oplichter lijkt me geen taak voor de gewone gebruiker, meer iets voor mods...

Christopher A

Christopher A

23/08/2011 12:43:04
Quote Anchor link
Ik vind dat een goed idee Anthony! Maar ik ben het ook deels met Pim - eens: Misschien is het eerlijker als bij een x aantal "report hits" de mods enkel een berichtgeving ontvangen (wellicht met beschrijving waarom dit persoon is gereport) en dat zij dan zelf kunnen beslissen of dit persoon een rode naam krijgt of niet (en daarbij wellicht ontzegging van de vacature sectie).
Gewijzigd op 23/08/2011 12:43:39 door Christopher A

Paul R

Paul R

23/08/2011 13:25:38
Quote Anchor link
http://www.studenten-telefoon.nl/index.html wat een mooi plaatje bovenaan de website ;)

Gerhard l

gerhard l

23/08/2011 14:05:13
Quote Anchor link
Antony Riksen op 21/08/2011 17:52:05:
@phphulp.

Is het een idee om een soort blacklist te maken?
Persoon niet vertrouwen knopje en bij 3 keer een push meteen op de blacklist
als die persoon een mail stuurt naar Phphulp.nl met uitleg kan die weer van de blacklist af.
De naam (Nu in het blauw) komt bij niet vertrouwde personen in het rood.

Weet iedereen waar die aan toe is :)

mvg, Antony

En dan maakt hij een nieuwe account, en er wordt weer iemand opgelicht, schiet je dus niks mee op..

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.