Design opdrachtje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

10/08/2011 00:02:26
Quote Anchor link
Hallo op ben opzoek naar een designer die iets heel simpels voor mij kan designen. Ik heb een png afbeelding nodig waar enekld een tekst in komt te staan. Ik wil hier graag 15 euro voor betalen. Ik kan dit simpel weg zelf niet doen omdat ik geen design programmas hier heb. Stuur me een pm met je msn adres!
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 20:24:28
 
Joey Drieling

Joey Drieling

10/08/2011 01:55:50
Quote Anchor link
paint.net is gratis, simple test in plaatje is niet zo moeilijk.
Gewijzigd op 10/08/2011 01:56:14 door Joey Drieling
 
Joni Fleischer
Moderator

Joni Fleischer

10/08/2011 07:22:11
Quote Anchor link
Daar gaat mijn 15 euro.. :P
 

10/08/2011 15:48:44
Quote Anchor link
Ik heb de opdracht al voor Ben voltooid :)

Voor diegene die het resultaat wil zien: http://jediah.nl/sjoowkees/telefoonlogo.png
 
Christopher A

Christopher A

10/08/2011 15:59:25
Quote Anchor link
Henk Schepers op 10/08/2011 15:48:44:
Ik heb de opdracht al voor Ben voltooid :)

Voor diegene die het resultaat wil zien: http://jediah.nl/sjoowkees/telefoonlogo.png


Dangit:P easy money
 

16/08/2011 21:47:56
Quote Anchor link
Dienst is afgeleverd, heb echter nog geen geld mogen ontvangen.

Inmiddels is het 6 dagen geleden.

Ben zou in malta wonen en heeft een HSBC rekening. Ik heb vaker internationale betalingen gehad vanuit o.a. Amerika, dan was het er binnen 4/5 dagen.
 
Christopher A

Christopher A

16/08/2011 22:45:31
Quote Anchor link
Paypal duurt maar een paar seconden, en ik heb al eens met bankrekeningen tussen Nederland (rabo) en één of andere Amerikaanse bank die zelfs geen europese creditcards accepteerde te maken gehad en dat duurde hooguit een week. Misschien kun je hem beter nogmaals mailen en wellicht vragen via Paypal te betalen
Gewijzigd op 16/08/2011 22:46:24 door Christopher A
 
Maarten PHP

Maarten PHP

17/08/2011 09:52:53
Quote Anchor link
Scam?
 
Robby Alexander

Robby Alexander

17/08/2011 10:27:39
Quote Anchor link
Ja via Paypal laten betalen. Tjongejonge en ik maar dingen uuuuurenlang uitvinden hoe het werkt komt er zo'n simpele aanzetten die de boel opnaait.
 
Write Down

Write Down

17/08/2011 12:02:59
Quote Anchor link
Heb ik al lang geleerd, boter bij de vis, of toch op zijn minstens 50% voorschot.
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

17/08/2011 12:28:49
Quote Anchor link
Op 15 euro? :+)
 
Jasper DS

Jasper DS

17/08/2011 12:42:32
Quote Anchor link
Als je het de moeite vind kan je het in deze topic melden zodat we gewaarschuwd zijn voor in de toekomst. ;)
 
B a s
Beheerder

B a s

17/08/2011 13:02:59
Quote Anchor link
@Henk, graag eerst contact leggen met Ben zelf voordat je mensen gaat beschuldigen van oplichting na 6 dagen.
 
Jasper DS

Jasper DS

17/08/2011 14:01:53
Quote Anchor link
@Bas waarom is het oplicht topic gesloten?
 

17/08/2011 14:41:47
Quote Anchor link
Bas Kreleger op 17/08/2011 13:02:59:
@Henk, graag eerst contact leggen met Ben zelf voordat je mensen gaat beschuldigen van oplichting na 6 dagen.

Ik heb met Ben zelf gemailed, geen antwoord. Tevens beschuldig ik hem niet van oplichting, dat hoor je mij nergens zeggen. Ik wou enkel even kennis geven van de situatie.
 
Antony Riksen

Antony Riksen

17/08/2011 16:16:42
Quote Anchor link
Wel vreemd dat voor de zelfde persoon op 6/6 een design is gemaakt
(Begonnen met) voor 175 euro.
Zie topic..
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/php-programmeur/78441/
en die is aangenomen door Dennis,
Waarom reageerd Dennis niet in dit topic.

Nu is het 15 euro voor die (banner).
en 175 voor het design????

Snel verdient, maar door wie ;)

Groeten, Antony
 

17/08/2011 16:19:03
Quote Anchor link
Hmm Antony, erg vreemde zaak!
 
B a s
Beheerder

B a s

17/08/2011 16:52:11
Quote Anchor link
Inderdaad apart. Ik heb dennis meijer een berichtje gestuurd, misschien dat hij je kan helpen.
 
Antony Riksen

Antony Riksen

17/08/2011 17:00:53
Quote Anchor link
@Bas
Het gaat niet zozeer om mij,
Maar in het algemeen.

Als mensen iets bestellen dienen ze hier eventueel gewoon netjes voor te betalen als dit afgesproken is.

mvg,
Antony
 

17/08/2011 17:08:03
Quote Anchor link
Heb net voor de zekerheid nog ff op bankrekening gekeken, er staat nog niets.
 
Maarten PHP

Maarten PHP

17/08/2011 18:34:19
Quote Anchor link
Misschien op vakantie zonder laptop, niet zo slim.
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.