drie pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »
Andre vredeveld

andre vredeveld

08/04/2009 19:27:00
Quote Anchor link
hallo

ik ben bezig met een website waar ik op dit moment 2 pagina's in heb staan
die worden getoond door een if
als de if ja is laat hij de ene pagina zien en als hij nee is de andere
maar nu wil ik nog een pagina toevoegen de 3de
maar dan moet ik iets veranderen in de script
maar hoe kan ik dat het beste doen

de 3waardes die nodig zijn worden op geslagen in de database
vandaar dat ik eerst ook de if heb gebruikt


m.v.g.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andre vredeveld
 
PHP hulp

PHP hulp

01/06/2024 21:54:46
 
Robert Deiman

Robert Deiman

08/04/2009 19:57:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
if($waarde  = 'ja'){
  //doe iets
  }
elseif($waarde = 'misschien'){
  //doe iets
  }
else{
  //doe standaard
  }
?>
 
Thumb nail

Thumb nail

08/04/2009 19:57:00
Quote Anchor link
je kunt het beste gewoon verschillende waardes doen dus :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
if($database->pagina == "home"){
echo 'home';
}elseif($database->pagina == "contact"){
echo 'contact';
}elseif($database->pagina == "slaap"){
echo 'slaap';
}elseif($database->pagina == "gb"){
echo 'gb';
}else{
echo 'FOUT !';
}

Etc.



EDIT: Robert_Deiman was me voor :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thumb nail
 
- SanThe -

- SanThe -

08/04/2009 20:03:00
Quote Anchor link
Johnny Bravo schreef op 08.04.2009 19:57:
EDIT: Robert_Deiman was me voor :P

Ja maar hij heeft er een foutje in.

= i.p.v. ==
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

08/04/2009 20:13:00
Quote Anchor link
Voor een moderator maakt hij een behoorlijk grote fout :s
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

08/04/2009 20:30:00
Quote Anchor link
Dennis Mertens schreef op 08.04.2009 20:13:
Voor een moderator maakt hij een behoorlijk grote fout :s
Wat heeft het feit dat hij moderator is te maken met fouten maken :S

Iedereen maakt fouten...
 
Andre vredeveld

andre vredeveld

09/04/2009 10:36:00
Quote Anchor link
Hallo

het is mij gelukt bedankt allen

m.v.g.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

09/04/2009 11:18:00
Quote Anchor link
Waarom niet gewoon een switch ??
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

09/04/2009 12:19:00
Quote Anchor link
WillemJan Z schreef op 08.04.2009 20:30:
Dennis Mertens schreef op 08.04.2009 20:13:
Voor een moderator maakt hij een behoorlijk grote fout :s
Wat heeft het feit dat hij moderator is te maken met fouten maken :S

Iedereen maakt fouten...
Je hebt fouten en fouten hae...

Maar is mijn mening.

En dit kan idd ook makkelijk in ene switch().

Edit
@TS:
Misschien handig om even flink wat tutorials door te kijken. Want dit is echt het eerste wat je leert.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis Mertens
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

09/04/2009 12:53:00
Quote Anchor link
Dennis Mertens schreef op 09.04.2009 12:19:
WillemJan Z schreef op 08.04.2009 20:30:
Dennis Mertens schreef op 08.04.2009 20:13:
Voor een moderator maakt hij een behoorlijk grote fout :s
Wat heeft het feit dat hij moderator is te maken met fouten maken :S

Iedereen maakt fouten...
Je hebt fouten en fouten hae...

Maar is mijn mening.
En jij hebt nog nooit een typfout gemaakt omdat je een minuut even een script schrijft? Kom op zeg...
Dan nog heeft moderator zijn niks met scripten te maken. Daar zijn mods niet voor.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Robert Deiman

Robert Deiman

09/04/2009 13:20:00
Quote Anchor link
Bedankt voor het opmerken van die toch wel stomme fout. Ik werk dagelijks met PHP en dat soort fouten gebeuren helaas soms in de gauwigheid.

Dat ik een Moderator ben wil niet zeggen dat ik foutloos PHP, maar eerlijk is eerlijjk, het is een grove fout..;) Zal niet meer voorkomen.
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

09/04/2009 13:35:00
Quote Anchor link
Dank je Robert.

Ik wil niet zeggen dat je als Moderator (uberhaupt als programmeur, of scripter, hoe jij het wilt), fouten maakt. Maar zoals ik al zei, is het mijn mening.

En het maakt mij niet uit welke fouten je maakt verder, maar je zou hem nu al een paar keer veranderd kunnen hebben.

Hey maar ieder zen ding. Het was iig niet mijn bedoeling om er zo'n commotie van te maken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.