echo in alert box
Hans Versteegen
16/07/2006 19:30:00Hallo mensen,
ik ben nog niet bepaald handig met php maar ben toch beetje met scriptjes bezig. Ik heb nu een script waarin ik door middel van een echo de bestandsnaam van een bestand terug haal, en vervolgens daarmee aangeef dat dit bestand is geupload. Alleen wil ik nu graag dat dit berichtje wordt weergegeven in een alert box.
Dit is het stukje script zoals ik het nu gebruik:
De link hoeft er overigens niet meer in te zitten.
Hopelijk kan iemand mij helpen. BVD.
ik ben nog niet bepaald handig met php maar ben toch beetje met scriptjes bezig. Ik heb nu een script waarin ik door middel van een echo de bestandsnaam van een bestand terug haal, en vervolgens daarmee aangeef dat dit bestand is geupload. Alleen wil ik nu graag dat dit berichtje wordt weergegeven in een alert box.
Dit is het stukje script zoals ik het nu gebruik:
Code (php)
De link hoeft er overigens niet meer in te zitten.
Hopelijk kan iemand mij helpen. BVD.
PHP hulp
25/12/2024 14:25:26Willem Jan Z
16/07/2006 19:33:00Weet je hoe je een alert maakt?
Dat gewoon in je echo zetten. Hoe je een alert maakt is niet moeilijk, anders heeft google heus wel het antwoord (waarschijnlijk zelfs enkele miljoenen)
Dat gewoon in je echo zetten. Hoe je een alert maakt is niet moeilijk, anders heeft google heus wel het antwoord (waarschijnlijk zelfs enkele miljoenen)
Legolas
16/07/2006 19:35:00Hans Versteegen
16/07/2006 20:24:00Ik weet niet of er nog andere opties zijn dan de hier boven gegeven manier dmv javascript.
Ik heb dat geprobeerd maar dat kreeg ik niet werkend erin. Nu heb ik echter via google wat anders gevonden en dat is dit. Ik krijg geen foutmeldingen, maar ook geen alert box.
Wat doe ik fout?
En dat ik niet zo handig ben met php mag wel duidelijk zijn. :D
Ik heb dat geprobeerd maar dat kreeg ik niet werkend erin. Nu heb ik echter via google wat anders gevonden en dat is dit. Ik krijg geen foutmeldingen, maar ook geen alert box.
Code (php)
Wat doe ik fout?
En dat ik niet zo handig ben met php mag wel duidelijk zijn. :D
Hans Versteegen
16/07/2006 20:34:00Oké, heb het gevonden. Zo werkt ie.