Feature request

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Zou het niet handig zijn als de source code in een appart venster weergegeven zou kunnen worden oid? Ik vind 't forum vrij smal en je hebt zowiezo nog die balk met regel nummers en zo. Wat er dus gebeurt is dat elk beetje script een horizontale scrollbar krijgt. Dit is niet handig om te lezen en vooral niet als 't script langer is als je beeld hoog is. Want dan moet je dus naar onder scrollen de balk verschuiven en dan weer naar boven scrollen om de eerste regel fatsoenlijk te kunnen lezen.

En ja ik weet dat je kan selecteren en dan slepen en dan scrollt ie automatisch maar 't is gewoon irrant imo.

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 11:34:09

Raymond ---

Raymond ---

06/07/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Ja kan wel handig zijn. Gewoon hetzlefde laten als nu maar den met een resize knopje er bij. (lijkt me niet zo moeilijk om te maken. of heb ik dat mis ?)

Eris -

Eris -

06/07/2006 21:04:00
Quote Anchor link
javascript:var blocks = document.getElementsByTagName('div'); for(i = 0; i < blocks.length; i++) { if(blocks[.i.].className == 'code_source') { blocks[.i.].parentNode.style.width = '700px'; } }exit;

Dit opslaan als bookmark :) en opgelost...

[.i.] moeten zonder punten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eris -

Bo az

Bo az

06/07/2006 21:10:00
Quote Anchor link
Je kan ook Greasemonkey in Firefox installeren en dan dat script van Eris als een userscript installeren, dan gaat het allemaal automatisch...

Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:14:00
Quote Anchor link
@ eris. Hoe wil je een javascript bookmarken?

En ik zou idd greasemonkey kunnen installeren. Dat zou een oplossing voor mij zijn. Maar als er hier nog meer mensen zijn die 't irritant vinden moeten zijn dan maar allemaal greasemonkey downloaden?

+ ik heb geen zin om greasemonkey te installeren. Een extra extensie voor 1 website is overdreven :) .

Eris -

Eris -

06/07/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Roy

Manage bookmarks --> New bookmark -->

en als location gewoon die tekst...

Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:24:00
Quote Anchor link
Ja en dan? Dan heb ik een bookmark \o/ . Er zit enkel een javascript in wat verder niks kan doen omdat 't niet aan een site gekoppelt zit.

't hele idee van een bookmark is dat je er een URL in klikt en die url wordt dan in de adresbalk geknalt en gesubmit.

Er veranderd hier niks.

Eric Cartman

Eric Cartman

06/07/2006 21:26:00
Quote Anchor link
Eris, zet anders eventjes en om je stukje script heen. En de [ignore] en [/ignore] tags om de [i] niet als echte schuine tekst te laten weergeven. . .

Edit: Roy, je moet het stukje javascript invullen bij Locatie (werkt niet in Internet Explorer volgens mij).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eric Cartman

Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Ja dat heb ik dus gedaan. Maar wat moet je er dan mee doen ? Ik snap 't hele idee niet.

edit: Firefox 1.5.0.4 hierzo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Bongers

Eric Cartman

Eric Cartman

06/07/2006 21:32:00
Quote Anchor link
Gewoon de bookmark aanklikken als je op een PHPhulp pagina zit met een stukje code uit de tags. . . Het stukje javascript maakt de breedte dan 700 pixelds in plaats van -laat ik zeggen- 350 pixels. . .

Tip: Zet de bookmark in je 'Bladwijzerwerkbalkmap'. Erg handig.

Mitch X

Mitch X

06/07/2006 21:40:00
Quote Anchor link
GreaseMonkey heeft menig scripter toch al geinstalleerd?
Of zit ik er dan heel ver naast?

Erg handig die extensie 'or :)

Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:43:00
Quote Anchor link
Mhz 't werkt idd. Echt een mooie oplossing is 't imo niet maar goed.

bookmark werkbalk wil ik niet eens aan hebben staan. Kost me ruimte :) .

Nu ik toch bezig ben :D er zit btw nog wel eens een probleem dat als de start post breeder is als 'normaal' dan komt de tekst onder de reclame banner te staan. En dat is dus totaal niet meer leesbaar. Maar dat is vast al bekend ;)

edit: Nee waarom zou ik? De sites die ik bezoek steken goed in elkaar en hoef ik dus niet aan te passen. En mocht ik toch ooit eens eenmalig iets aan willen passen kan ik met webdev toolbar de CSS aanpassen.

Winston Smith

Winston Smith

06/07/2006 21:47:00
Quote Anchor link
Quote:
Nu ik toch bezig ben :D er zit btw nog wel eens een probleem dat als de start post breeder is als 'normaal' dan komt de tekst onder de reclame banner te staan. En dat is dus totaal niet meer leesbaar. Maar dat is vast al bekend ;)

Daarvoor heb je de adblock extensie ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith

Mitch X

Mitch X

06/07/2006 21:55:00
Quote Anchor link
Kortom leuk dat firefox :)
Nu nog wat sneller de pagina's laden en ik ben helemaal tevreden :P

Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:57:00
Quote Anchor link
mhz idd. Die heb ik geinstalleerd alleen gebruik ik em nooit.

Maja 't is gewoon niet klant vriendelijk zeg maar. Je wilt je site zo toegankelijk mogelijk hebben en dan moet je niet gaan vertrouwen op de firefox extensions van de bezoeker :-/

edit: is pagina's laden niet meer een probleem van de hoster / jou internet verbinding? Volgensmij is firefox niet zo super traag met renderen hoor.

PHP Newbie

PHP Newbie

06/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
Mitch:
Kortom leuk dat firefox :)
Nu nog wat sneller de pagina's laden en ik ben helemaal tevreden :P

Daar heb je dan weer Fasterfox voor :-p

Mitch X

Mitch X

06/07/2006 22:50:00
Quote Anchor link
Roy:
edit: is pagina's laden niet meer een probleem van de hoster / jou internet verbinding? Volgensmij is firefox niet zo super traag met renderen hoor.

Mijn verbinding is 6 Mbit, die zal het dus niet zijn ;)
Maar mijn ervaring is dat sites met Opera sneller laden, vandaar mijn opmerking dus.

Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 22:54:00
Quote Anchor link
Fasterfox zorgt er toch alleen voor dat FF sneller opstart?

Mhz gebruikt Opera dan standaard een download accelerator oid? Ik vind 't maar vreemd iig. Maar 't zou kunnen dat Opera pagina's sneller renderd.

PHP Newbie

PHP Newbie

06/07/2006 22:56:00
Quote Anchor link
Nee roy :-)

misschien ook, maar fasterfox zorgt er ook voor dat pagina's sneller laden :-)

- -

- -

06/07/2006 23:10:00
Quote Anchor link
Geweldig, FF extensies. Als ze het zouden doen... Ik heb ook geen problemen met het laden van pagina's, maar het starten van FF zelf is nog wel tamelijk traag...

Trouwens, hier in Zoetermeer is een verbinding te krijgen van 1 Gbit/sec!! Voor bedrijven, maarja =P

Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 23:34:00
Quote Anchor link
PHP:
Nee roy :-)

misschien ook, maar fasterfox zorgt er ook voor dat pagina's sneller laden :-)

Oh ja wacht zo zat 't idd. Fasterfox veranderde een paar instellingen zoals max aantal connecties enz. Die hoef je maar een keer uit te voeren toch?

En verder heb je nog een preloader waarmee firefox sneller op start. De enige reden dat IE sneller is komt omdat IE ook al preloaded is.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.