Feature request
En ja ik weet dat je kan selecteren en dan slepen en dan scrollt ie automatisch maar 't is gewoon irrant imo.
Ja kan wel handig zijn. Gewoon hetzlefde laten als nu maar den met een resize knopje er bij. (lijkt me niet zo moeilijk om te maken. of heb ik dat mis ?)
Dit opslaan als bookmark :) en opgelost...
[.i.] moeten zonder punten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eris -
Je kan ook Greasemonkey in Firefox installeren en dan dat script van Eris als een userscript installeren, dan gaat het allemaal automatisch...
En ik zou idd greasemonkey kunnen installeren. Dat zou een oplossing voor mij zijn. Maar als er hier nog meer mensen zijn die 't irritant vinden moeten zijn dan maar allemaal greasemonkey downloaden?
+ ik heb geen zin om greasemonkey te installeren. Een extra extensie voor 1 website is overdreven :) .
Manage bookmarks --> New bookmark -->
en als location gewoon die tekst...
't hele idee van een bookmark is dat je er een URL in klikt en die url wordt dan in de adresbalk geknalt en gesubmit.
Er veranderd hier niks.
Edit: Roy, je moet het stukje javascript invullen bij Locatie (werkt niet in Internet Explorer volgens mij).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eric Cartman
Tip: Zet de bookmark in je 'Bladwijzerwerkbalkmap'. Erg handig.
Of zit ik er dan heel ver naast?
Erg handig die extensie 'or :)
bookmark werkbalk wil ik niet eens aan hebben staan. Kost me ruimte :) .
Nu ik toch bezig ben :D er zit btw nog wel eens een probleem dat als de start post breeder is als 'normaal' dan komt de tekst onder de reclame banner te staan. En dat is dus totaal niet meer leesbaar. Maar dat is vast al bekend ;)
edit: Nee waarom zou ik? De sites die ik bezoek steken goed in elkaar en hoef ik dus niet aan te passen. En mocht ik toch ooit eens eenmalig iets aan willen passen kan ik met webdev toolbar de CSS aanpassen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Bongers
Quote:
Nu ik toch bezig ben :D er zit btw nog wel eens een probleem dat als de start post breeder is als 'normaal' dan komt de tekst onder de reclame banner te staan. En dat is dus totaal niet meer leesbaar. Maar dat is vast al bekend ;)
Daarvoor heb je de adblock extensie ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
Nu nog wat sneller de pagina's laden en ik ben helemaal tevreden :P
Maja 't is gewoon niet klant vriendelijk zeg maar. Je wilt je site zo toegankelijk mogelijk hebben en dan moet je niet gaan vertrouwen op de firefox extensions van de bezoeker :-/
edit: is pagina's laden niet meer een probleem van de hoster / jou internet verbinding? Volgensmij is firefox niet zo super traag met renderen hoor.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Bongers
Mitch:
Kortom leuk dat firefox :)
Daar heb je dan weer Fasterfox voor :-p
Roy:
edit: is pagina's laden niet meer een probleem van de hoster / jou internet verbinding? Volgensmij is firefox niet zo super traag met renderen hoor.
Mijn verbinding is 6 Mbit, die zal het dus niet zijn ;)
Maar mijn ervaring is dat sites met Opera sneller laden, vandaar mijn opmerking dus.
Mhz gebruikt Opera dan standaard een download accelerator oid? Ik vind 't maar vreemd iig. Maar 't zou kunnen dat Opera pagina's sneller renderd.
misschien ook, maar fasterfox zorgt er ook voor dat pagina's sneller laden :-)
Trouwens, hier in Zoetermeer is een verbinding te krijgen van 1 Gbit/sec!! Voor bedrijven, maarja =P
PHP:
Nee roy :-)
Oh ja wacht zo zat 't idd. Fasterfox veranderde een paar instellingen zoals max aantal connecties enz. Die hoef je maar een keer uit te voeren toch?
En verder heb je nog een preloader waarmee firefox sneller op start. De enige reden dat IE sneller is komt omdat IE ook al preloaded is.