Frameset werkt wel in HTML en niet in PHP
Werkt prima in HTML. Als ik dan vanuit een html script een php script wil openenen krijg ik de vraag of ik het bestand wil downloaden. Ik wil natuurlijk dat dit bestand gewoon geopend wordt.
Lijkt me dat dit toch zou moeten kunnen. Ik zal wel iets simpels verkeerd doen maar kom er niet uit. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Groet en bij voorbaat bedankt,
Peter
http://www.apachefriends.org/en/index.html)
Je webhosting server moet wel PHP ondersteunen, als je lokaal draait moet je een lokale php webserver installeren. (bijvoorbeeld: Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door richard
Punt is alleen dat het bij een frameset fout gaat.
Peter van Kroonenbur schreef op 11.12.2007 10:21:
... vanuit een html script een php script wil openen ...
Extensie .php geven?
Extenties *.php staan goed. Toen het met *.html goed werkte heb alleen de extenties gewijzigd. Dreamweaver heeft dat automatisch aangepast in de frameset. Daar staat alles dus goed. In de scripts staat ook geen php code. Krij ook geen foumelding alleen de vraag of ik een het betreffende php bestand wil openen.
kun je anders een link geven zodat we misschien kunnen kijken wat er fout gaat?
Peter van Kroonenbur schreef op 11.12.2007 11:32:
Dreamweaver heeft dat automatisch aangepast in de frameset. Daar staat alles dus goed.
Ik ken Dreamweaver niet echt, maar ik vertrouw geen enkel programma. ;-))
Peter van Kroonenbur schreef op 11.12.2007 11:32:
.. alleen de vraag of ik een het betreffende php bestand wil openen.
Dan werkt php niet.
Omdat ik zoals gevraagd een link aan het maken was blijkt het nu wel te werken als ik het hetzelfde script via een gewone link aanroep.
Ik heb het ook even geupload naar de provider. Daar werkt het in ieder geval wel.
Misschien tot een bug in DW.
Peter