Frameset werkt wel in HTML en niet in PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Peter van Kroonenbur

Peter van Kroonenbur

11/12/2007 10:21:00
Quote Anchor link
Ik heb een frameset gebruikt omdat ik pdf bestanden wil openen in een website.
Werkt prima in HTML. Als ik dan vanuit een html script een php script wil openenen krijg ik de vraag of ik het bestand wil downloaden. Ik wil natuurlijk dat dit bestand gewoon geopend wordt.

Lijkt me dat dit toch zou moeten kunnen. Ik zal wel iets simpels verkeerd doen maar kom er niet uit. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Groet en bij voorbaat bedankt,
Peter
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 14:19:12
 
Richard

richard

11/12/2007 10:25:00
Quote Anchor link
Je webhosting server moet wel PHP ondersteunen, als je lokaal draait moet je een lokale php webserver installeren. (bijvoorbeeld: http://www.apachefriends.org/en/index.html)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door richard
 
Peter van Kroonenbur

Peter van Kroonenbur

11/12/2007 10:44:00
Quote Anchor link
PHP wordt ondersteund. Ik heb Apache draaien. Alles in PHP werkt al maanden prima. Alle PHP scripts werken zonder problemen.
Punt is alleen dat het bij een frameset fout gaat.
 
- SanThe -

- SanThe -

11/12/2007 11:07:00
Quote Anchor link
Peter van Kroonenbur schreef op 11.12.2007 10:21:
... vanuit een html script een php script wil openen ...

Extensie .php geven?
 
Peter van Kroonenbur

Peter van Kroonenbur

11/12/2007 11:32:00
Quote Anchor link
Extenties *.php staan goed. Toen het met *.html goed werkte heb alleen de extenties gewijzigd. Dreamweaver heeft dat automatisch aangepast in de frameset. Daar staat alles dus goed. In de scripts staat ook geen php code. Krij ook geen foumelding alleen de vraag of ik een het betreffende php bestand wil openen.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

11/12/2007 11:38:00
Quote Anchor link
kun je anders een link geven zodat we misschien kunnen kijken wat er fout gaat?
 
- SanThe -

- SanThe -

11/12/2007 11:41:00
Quote Anchor link
Peter van Kroonenbur schreef op 11.12.2007 11:32:
Dreamweaver heeft dat automatisch aangepast in de frameset. Daar staat alles dus goed.

Ik ken Dreamweaver niet echt, maar ik vertrouw geen enkel programma. ;-))
Peter van Kroonenbur schreef op 11.12.2007 11:32:
.. alleen de vraag of ik een het betreffende php bestand wil openen.

Dan werkt php niet.
 
Peter van Kroonenbur

Peter van Kroonenbur

11/12/2007 12:40:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het aan dreamweaver ligt. Normaal start elk script in de brouwser zodra op F12 wordt gedrukt. Dit gebeurd nu niet bij de frameset.
Omdat ik zoals gevraagd een link aan het maken was blijkt het nu wel te werken als ik het hetzelfde script via een gewone link aanroep.
Ik heb het ook even geupload naar de provider. Daar werkt het in ieder geval wel.
Misschien tot een bug in DW.
Peter
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.