Hacker
Ik heb al enkele dagen last van een hacker,
Nu heeft hij mijn msn gehackt+al mijn accounts die eraan gekoppeld waren (versio,etc...)+mijn website , nu eist hij dat binnen 4 dagen mijn site moet beveiligd worden of dat anders mijn pc word platgegooit,
Nu vraag ik mij af weet iemand hoe ik overal waar .php in de url staat kan veranderen in .html?
Doe dat via een ftp programma. (Naam veranderen bestand.php -> bestand.html) Verder raad ik je aan al je wachtwoorden te veranderen.
huh msn is niet heel makkelijk tehacken miss zijn ze je gewoon bang aan het maken en internet site kan wel hangt er van af hoe je beveiliging is
@ nick hij heeft mijn msn al gehackt, want ik kan erniet meer op en hij heeft mijn ww veranderd dus kan ik geen wws meer verandere:p
oke dan vraag ik me afhoe wss via xss of een keylogger ofzo anders zou het niet echt 123 kunenn
Msn, tja, volgens mij kan je dat ook aan Microsoft melden.
Maar als je niet op de ftp kan komen, dan kan je ook niks verbeteren.
Heb je meer info over wie of wat?
Owja, en je kunt in principe ook nog naar de politie stappen.
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:33:50:
oke dan vraag ik me afhoe wss via xss of een keylogger ofzo anders zou het niet echt 123 kunenn
Dat kan je niet zo stellen. Er zijn talloze manieren om te hacken.
XSS is een goede mogelijkheid. Keylogger niet.
Heeft msn daar geen systeem voor? Recovery questions ofzo?
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P
Tip 2: Pas nu onmiddellijk al je passworden aan naar overal een uniek password, desnoods door je hosting laten doen.
Ga verder (samen met je webhosting desnoods) kijken in de log's wat de hacker precies doet, en mail even met zijn provider (abuse@......), stuur dan de logfiles mee.
Zo heb ik iemand een keer gemeld die flink zat te kutten op mijn site (dit was dan ook al jaren geleden). Die provider heeft diegene toen afgesloten omdat er nog meer klachten over gekomen waren.
je kan MSN Live (wat heeft Microsoft er mee te maken ;-) ) een mail sturen. Die kunnen hem het password dan weer resetten.
Gewijzigd op 06/02/2011 19:38:12 door - Ariën -
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
Wat een drogreden van hier tot Tokio. Jawel, ze hebben verschillende mogelijkheden.
Ik wist dat er zoiets was.. wat zit jij te lachen. ;)
Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het onder je matras van je bed. ;)
PHP Jasper op 06/02/2011 19:43:00:
Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het
onder je matras van je bed. ;)
Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het
Waarom post je het zelfde als aar dat is niet echt nuttig
Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het onder je matras van je bed. ;)
Totdat de hacker je voordeur 's nachts hackt, en je papiertje even jat ;-)
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:46:53:
Nee, jij levert zinnige bijdrages zeg.
nee niet echt maar het ff zin om te klote sorry man
Veel mensen vergeten wel is dat komma's en punten het lezen een stuk makkelijker maken!
waarom kom je mee praten als je niks nuttig zegt oke dat doe ik ook niet maar wat jy zegt gaat wel tever
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:51:19:
nee niet echt maar het ff zin om te klote sorry man
Jij hebt daar geen zin in, ik heb geen zin in slechte zinnen.
want dit schiet ook niet op volgens mij dalijk word ik verbannen ofzo geen zin in
haju
Tip: Haal al je bestanden van de server af, laat hem blokeren door je hosting, en vraag een nieuwe aan.
[email protected] en leg even uit wat er is gebeurt. Dan kunnen ze er al voor zorgen dat niet heel je site overhoop gehaald word.
@Aar, dat is nogal extreem niet? ;D Kan je wel de politie bellen om te zeggen dat je wachtwoorden gestolen zijn. ;p
Voor je versio account, stuur al een mail naar @Aar, dat is nogal extreem niet? ;D Kan je wel de politie bellen om te zeggen dat je wachtwoorden gestolen zijn. ;p
Gewijzigd op 06/02/2011 20:08:45 door Jasper DS