Hacker

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bert Bekenaar

Bert Bekenaar

06/02/2011 19:28:33
Anchor link
Hallo,
Ik heb al enkele dagen last van een hacker,
Nu heeft hij mijn msn gehackt+al mijn accounts die eraan gekoppeld waren (versio,etc...)+mijn website , nu eist hij dat binnen 4 dagen mijn site moet beveiligd worden of dat anders mijn pc word platgegooit,
Nu vraag ik mij af weet iemand hoe ik overal waar .php in de url staat kan veranderen in .html?

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 05:15:03

Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:30:28
Anchor link
Doe dat via een ftp programma. (Naam veranderen bestand.php -> bestand.html) Verder raad ik je aan al je wachtwoorden te veranderen.

Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:30:41
Anchor link
huh msn is niet heel makkelijk tehacken miss zijn ze je gewoon bang aan het maken en internet site kan wel hangt er van af hoe je beveiliging is

Bert Bekenaar

Bert Bekenaar

06/02/2011 19:32:14
Anchor link
@ nick hij heeft mijn msn al gehackt, want ik kan erniet meer op en hij heeft mijn ww veranderd dus kan ik geen wws meer verandere:p

Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:33:50
Anchor link
oke dan vraag ik me afhoe wss via xss of een keylogger ofzo anders zou het niet echt 123 kunenn

06/02/2011 19:34:00
Anchor link
Sowieso kan je contact opnemen met je hoster als je tenminste een fatsoenlijke host hebt (dus geen gratis host).
Msn, tja, volgens mij kan je dat ook aan Microsoft melden.
Maar als je niet op de ftp kan komen, dan kan je ook niks verbeteren.

Heb je meer info over wie of wat?

Owja, en je kunt in principe ook nog naar de politie stappen.

Nick van der heijden op 06/02/2011 19:33:50:
oke dan vraag ik me afhoe wss via xss of een keylogger ofzo anders zou het niet echt 123 kunenn

Dat kan je niet zo stellen. Er zijn talloze manieren om te hacken.
XSS is een goede mogelijkheid. Keylogger niet.
Gewijzigd op 06/02/2011 19:34:52 door

Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:34:22
Anchor link
Heeft msn daar geen systeem voor? Recovery questions ofzo?

Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:35:56
Anchor link
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2011 19:36:53
Anchor link
Tip 1: gebruik voor alles een verschillend password...
Tip 2: Pas nu onmiddellijk al je passworden aan naar overal een uniek password, desnoods door je hosting laten doen.

Ga verder (samen met je webhosting desnoods) kijken in de log's wat de hacker precies doet, en mail even met zijn provider (abuse@......), stuur dan de logfiles mee.

Zo heb ik iemand een keer gemeld die flink zat te kutten op mijn site (dit was dan ook al jaren geleden). Die provider heeft diegene toen afgesloten omdat er nog meer klachten over gekomen waren.

je kan MSN Live (wat heeft Microsoft er mee te maken ;-) ) een mail sturen. Die kunnen hem het password dan weer resetten.
Gewijzigd op 06/02/2011 19:38:12 door - Ariën -

06/02/2011 19:37:16
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:

Wat een drogreden van hier tot Tokio. Jawel, ze hebben verschillende mogelijkheden.

Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:43:00
Anchor link

Ik wist dat er zoiets was.. wat zit jij te lachen. ;)

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het onder je matras van je bed. ;)

Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:46:53
Anchor link
PHP Jasper op 06/02/2011 19:43:00:

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het
onder je matras van je bed. ;)

Waarom post je het zelfde als aar dat is niet echt nuttig

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2011 19:49:11
Anchor link
Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het onder je matras van je bed. ;)

Totdat de hacker je voordeur 's nachts hackt, en je papiertje even jat ;-)

06/02/2011 19:49:52
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:46:53:

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het
onder je matras van je bed. ;)

Waarom post je het zelfde als aar dat is niet echt nuttig

Nee, jij levert zinnige bijdrages zeg.

Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:51:19
Anchor link
nee niet echt maar het ff zin om te klote sorry man

Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 19:53:37
Anchor link
Jezus, wat is correct taalgebruik toch moeilijk.
Veel mensen vergeten wel is dat komma's en punten het lezen een stuk makkelijker maken!

Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:54:43
Anchor link
waarom kom je mee praten als je niks nuttig zegt oke dat doe ik ook niet maar wat jy zegt gaat wel tever

Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 19:55:27
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:51:19:
nee niet echt maar het ff zin om te klote sorry man

Jij hebt daar geen zin in, ik heb geen zin in slechte zinnen.

Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:57:17
Anchor link
oke laten we gewoon tegen elkaar doen,

want dit schiet ook niet op volgens mij dalijk word ik verbannen ofzo geen zin in

haju

Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 20:04:21
Anchor link
Agree.

Tip: Haal al je bestanden van de server af, laat hem blokeren door je hosting, en vraag een nieuwe aan.

Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 20:07:58
Anchor link
Voor je versio account, stuur al een mail naar [email protected] en leg even uit wat er is gebeurt. Dan kunnen ze er al voor zorgen dat niet heel je site overhoop gehaald word.

@Aar, dat is nogal extreem niet? ;D Kan je wel de politie bellen om te zeggen dat je wachtwoorden gestolen zijn. ;p
Gewijzigd op 06/02/2011 20:08:45 door Jasper DS

Pagina: 1 2 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.