Hacker

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bert Bekenaar

Bert Bekenaar

06/02/2011 19:28:33
Anchor link
Hallo,
Ik heb al enkele dagen last van een hacker,
Nu heeft hij mijn msn gehackt+al mijn accounts die eraan gekoppeld waren (versio,etc...)+mijn website , nu eist hij dat binnen 4 dagen mijn site moet beveiligd worden of dat anders mijn pc word platgegooit,
Nu vraag ik mij af weet iemand hoe ik overal waar .php in de url staat kan veranderen in .html?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 05:20:19
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:30:28
Anchor link
Doe dat via een ftp programma. (Naam veranderen bestand.php -> bestand.html) Verder raad ik je aan al je wachtwoorden te veranderen.
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:30:41
Anchor link
huh msn is niet heel makkelijk tehacken miss zijn ze je gewoon bang aan het maken en internet site kan wel hangt er van af hoe je beveiliging is
 
Bert Bekenaar

Bert Bekenaar

06/02/2011 19:32:14
Anchor link
@ nick hij heeft mijn msn al gehackt, want ik kan erniet meer op en hij heeft mijn ww veranderd dus kan ik geen wws meer verandere:p
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:33:50
Anchor link
oke dan vraag ik me afhoe wss via xss of een keylogger ofzo anders zou het niet echt 123 kunenn
 

06/02/2011 19:34:00
Anchor link
Sowieso kan je contact opnemen met je hoster als je tenminste een fatsoenlijke host hebt (dus geen gratis host).
Msn, tja, volgens mij kan je dat ook aan Microsoft melden.
Maar als je niet op de ftp kan komen, dan kan je ook niks verbeteren.

Heb je meer info over wie of wat?

Owja, en je kunt in principe ook nog naar de politie stappen.

Nick van der heijden op 06/02/2011 19:33:50:
oke dan vraag ik me afhoe wss via xss of een keylogger ofzo anders zou het niet echt 123 kunenn

Dat kan je niet zo stellen. Er zijn talloze manieren om te hacken.
XSS is een goede mogelijkheid. Keylogger niet.
Gewijzigd op 06/02/2011 19:34:52 door
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:34:22
Anchor link
Heeft msn daar geen systeem voor? Recovery questions ofzo?
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:35:56
Anchor link
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2011 19:36:53
Anchor link
Tip 1: gebruik voor alles een verschillend password...
Tip 2: Pas nu onmiddellijk al je passworden aan naar overal een uniek password, desnoods door je hosting laten doen.

Ga verder (samen met je webhosting desnoods) kijken in de log's wat de hacker precies doet, en mail even met zijn provider (abuse@......), stuur dan de logfiles mee.

Zo heb ik iemand een keer gemeld die flink zat te kutten op mijn site (dit was dan ook al jaren geleden). Die provider heeft diegene toen afgesloten omdat er nog meer klachten over gekomen waren.

je kan MSN Live (wat heeft Microsoft er mee te maken ;-) ) een mail sturen. Die kunnen hem het password dan weer resetten.
Gewijzigd op 06/02/2011 19:38:12 door - Ariën -
 

06/02/2011 19:37:16
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P



Wat een drogreden van hier tot Tokio. Jawel, ze hebben verschillende mogelijkheden.
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 19:43:00
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P


Ik wist dat er zoiets was.. wat zit jij te lachen. ;)

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het onder je matras van je bed. ;)
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:46:53
Anchor link
PHP Jasper op 06/02/2011 19:43:00:
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P


Ik wist dat er zoiets was.. wat zit jij te lachen. ;)

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het
onder je matras van je bed. ;)


Waarom post je het zelfde als aar dat is niet echt nuttig
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2011 19:49:11
Anchor link
PHP Jasper op 06/02/2011 19:43:00:
Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het onder je matras van je bed. ;)

Totdat de hacker je voordeur 's nachts hackt, en je papiertje even jat ;-)
 

06/02/2011 19:49:52
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:46:53:
PHP Jasper op 06/02/2011 19:43:00:
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:35:56:
whahah het is microsoft wat denk je zelf ik denk het niet :P


Ik wist dat er zoiets was.. wat zit jij te lachen. ;)

Zoals Aar al zegt. Verander al je wachtwoorden in iets verschillends, liefst met hoofdletters en cijfers. Maak desnoods een lijstje met al je wachtwoorden en leg het
onder je matras van je bed. ;)


Waarom post je het zelfde als aar dat is niet echt nuttig



Nee, jij levert zinnige bijdrages zeg.
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:51:19
Anchor link
nee niet echt maar het ff zin om te klote sorry man
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 19:53:37
Anchor link
Jezus, wat is correct taalgebruik toch moeilijk.
Veel mensen vergeten wel is dat komma's en punten het lezen een stuk makkelijker maken!
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:54:43
Anchor link
waarom kom je mee praten als je niks nuttig zegt oke dat doe ik ook niet maar wat jy zegt gaat wel tever
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 19:55:27
Anchor link
Nick van der heijden op 06/02/2011 19:51:19:
nee niet echt maar het ff zin om te klote sorry man


Jij hebt daar geen zin in, ik heb geen zin in slechte zinnen.
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

06/02/2011 19:57:17
Anchor link
oke laten we gewoon tegen elkaar doen,

want dit schiet ook niet op volgens mij dalijk word ik verbannen ofzo geen zin in

haju
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/02/2011 20:04:21
Anchor link
Agree.

Tip: Haal al je bestanden van de server af, laat hem blokeren door je hosting, en vraag een nieuwe aan.
 
Jasper DS

Jasper DS

06/02/2011 20:07:58
Anchor link
Voor je versio account, stuur al een mail naar [email protected] en leg even uit wat er is gebeurt. Dan kunnen ze er al voor zorgen dat niet heel je site overhoop gehaald word.

@Aar, dat is nogal extreem niet? ;D Kan je wel de politie bellen om te zeggen dat je wachtwoorden gestolen zijn. ;p
Gewijzigd op 06/02/2011 20:08:45 door Jasper DS
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.