include vraagje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »
Cunces v

cunces v

26/07/2009 14:04:00
Quote Anchor link
ik include een login als een gebruiker niet ingelogd is. Maar ik heb nu login.php als een volledige webpagina:

<html>
<head></head>
<body>
<form>
</form>
</body>
</html>

maar moet html en body enzo daar wel bij? Kan ik dat in login weglaten?

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 11:15:08

Matthias R

Matthias R

26/07/2009 14:15:00
Quote Anchor link
uh??
Kan het iets duidelijker??

Waarom zou je een volledige pagina includen met html tags en al???
Normaal include je een stuk van de pagina...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Matthias R

- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 14:18:00
Quote Anchor link
cunces schreef op 26.07.2009 14:04:
maar moet html en body enzo daar wel bij? Kan ik dat in login weglaten?

Html en body mogen slechts één keer in een pagina, die naar de browser wordt verzonden, staan.

Matthias R

Matthias R

26/07/2009 14:20:00
Quote Anchor link
ja santhe maar wat is het nut van een gehele pagina te includen?

- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 14:44:00
Quote Anchor link
Matthias schreef op 26.07.2009 14:20:
ja santhe maar wat is het nut van een gehele pagina te includen?

Dat is ook niet echt nodig lijkt mij.

Matthias R

Matthias R

26/07/2009 14:48:00
Quote Anchor link
Hoe bedoel je,
Mijn reactie of de pagina includen?

- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 14:49:00
Quote Anchor link
Matthias schreef op 26.07.2009 14:48:
Hoe bedoel je,
Mijn reactie of de pagina includen?

Haha, hele pagina includen is niet nodig.

Matthias R

Matthias R

26/07/2009 14:53:00
Quote Anchor link
ah ok :p
Ik dacht eventjes dat je bedoelde dat mijn opmerking gemeen was ofzo
sorry ;)

Cunces v

cunces v

26/07/2009 14:56:00
Quote Anchor link
maarja dat is toch gemakkelijk om dat te includen :)? anders moet je heel die reutemeteut gaan echo'en. Oké heb nu gewoon een login.php zonder html en body met de form in en het werkt.

- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 14:57:00
Quote Anchor link
Matthias schreef op 26.07.2009 14:53:
ah ok :p
Ik dacht eventjes dat je bedoelde dat mijn opmerking gemeen was ofzo
sorry ;)

Ik kan mij de verwarring wel voorstellen. ;-)
Maar was dus niet tegen jou bedoeld.

Ivo K

Ivo K

26/07/2009 15:03:00
Quote Anchor link
cunces schreef op 26.07.2009 14:56:
maarja dat is toch gemakkelijk om dat te includen :)? anders moet je heel die reutemeteut gaan echo'en. Oké heb nu gewoon een login.php zonder html en body met de form in en het werkt.

Kijk voor de zekerheid even je broncode na, want HTML geeft geen errors, ook al laat je 20x <html> ergens staan.

- SanThe -

- SanThe -

26/07/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Ivo schreef op 26.07.2009 15:03:
cunces schreef op 26.07.2009 14:56:

Kijk voor de zekerheid even je broncode na, want HTML geeft geen errors, ook al laat je 20x <html> ergens staan.

Checken lijkt mij beter: http://validator.w3.org/

Matthias R

Matthias R

26/07/2009 15:11:00
Quote Anchor link
@cunces
Je moet niet alles echo'en

je kan waar je een stuk html wil doen gwn de php sluiten...
en weer openen waar je terug php wil hebben

Cunces v

cunces v

26/07/2009 15:43:00
Quote Anchor link
@Matthias:

ja weet ik maar ik check met php of een sessie ingesteld is, en aan de hand van dat resultaat geef ik die form, dus moet ik wel alles echo'en.

Stefan

Stefan

26/07/2009 15:51:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
if(isset($_SESSION['Logged'])){
?>

<form>
html html html, meer html
<?php
}
?>

zo kan het ook.

Cunces v

cunces v

26/07/2009 15:59:00
Quote Anchor link
ah owké, dacht dat dat enkel bij jsp ging. Bedankt iedereen en excuses Matthias ;)

Matthias R

Matthias R

26/07/2009 16:07:00
Quote Anchor link
Maakt niks uit ;)

Ik verwacht eerder excuses van sanThe :o
Nee nee grapje ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.