Lumoz v2
- Reden: 'Goed beveiligd', zijn Facebook, Hyves, etc dat niet dan? Ik vind dit geen goed argument om lid te worden, net als 'Altijd online'...
Wat maakt je nou unieker dan de andere sites?
- Wat kan ik nou op Lumox, en warom moet ik me aanmelden? Is het een forum, kan ik er spelletjes op spelen, staan er youtube-films op etc...?
- "Je account is aangemaakt. Je hebt een email ontvangen om je account te activeren."
Tof, mag ik me nog een keer registreren, ik zie opeens nog een registratie-formulier?
- Account activatie per mail is niet verplicht. Ik kan al direct inloggen. Handig, maar lijkt me niet de bedoeling...
- Ik check mijn mail:
Quote:
Hoi aar
Je ontvangt hierbij je activatie code
Ga naar deze link:
http://lumoz.t15.org/?p=activeren&gebruiker=aar&c=9ab92d6726041cc2df094b25f56456436bcf
Je ontvangt hierbij je activatie code
Ga naar deze link:
http://lumoz.t15.org/?p=activeren&gebruiker=aar&c=9ab92d6726041cc2df094b25f56456436bcf
Ok, ik werk op een tablet bijv. en zie geen link? Wat moet ik dan doen? Ik snap niks van computers....
- Leuke titel: Welkom, heet je site zo? Volgens mij heet deze Lumoz? Succes met je geweldige indexatie in Google...
- Is dit serieus?
Quote:
[b]Deze oproep is voor alle mensen op aarde, oprotten dus André Kuipers!
Afgezien van de foute UBB-code zie ik dit ook al een flame naar onze gelieve astronaut in de ruimte.
- Ik kijk in het forum, en zie dit: Kletstopic\'s
Waarom die apostrof? Niet netjes...
(Noot: Ik heb als voorbeeld ook de bril van een 'beginner' opgezet)
Kortom, niks boeiend, maak er eens een keer werk van, en kijk eens naar andere sites (niet jatten)...
Gewijzigd op 19/05/2012 17:08:44 door - Ariën -
Tis lumoz van licht
Je kan er profielen maken
Op een forum
games spelen
en meer
Toevoeging op 19/05/2012 17:08:40:
- Leuke titel: Welkom, heet je site zo? Volgens mij heet deze Lumoz? Succes met je geweldige indexatie in Google...
alle titels van de pagina zijn bv forum | lol
Dus welkom op de begin pagina
Die vragen die ik hier vraag, dat zijn kritische punten om je site mee aan te passen, en geen vragen die ik je hier in dit topic vraag.
We zullen er naar kijken
Dit ziet er uit als freestyle HTML/CSS prut...
Voor de rest ga ik geen gedetailleerde tips geven, want dan ben ik over twee weken nog bezig.
Kijk eens even naar een paar Sillicon Valley start up websites. Die zien er altijd wel mooi uit en sluiten mooi aan bij jouw concept (zover ik die begrijp door naar je homepage te kijken).
Ik bedoel het absoluut niet kwaad, maar zulke websites kan niemand zomaar serieus nemen omdat het ontwerp belabberd is.
Je had toch ook Zymoc? Wat is daarmee gebeurt? Heb je nu hetzelfde concept een andere naam gegeven?
Gewijzigd op 19/05/2012 17:12:44 door Piet Jansen
Zymoc?
die was prut en werd gehackt door een medewerker
Toen ging ik verder met whex die gestopt is on prive redenen
Oké, dus ook populair? Verdiep je maar snel in ontwerpen. Het is namelijk zo dat als je mooi kunt ontwerpen, je een betere uitstraling geeft. Vooral een web-applicatie die mensen met elkaar moet verbinden, moet er goed uit zien. Als je dit populair wilt krijgen, moet je een hele make-over doorvoeren met ontwerpen en je website gewoon mooier maken. Dit ziet er niet functioneel uit. Het ziet er erg statisch en dood uit. Let daar op, vooral als je een soort social network/community site probeert te maken.
Ok we zullen er op lette
Gewijzigd op 19/05/2012 17:18:56 door Piet Jansen
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve
Pepijn --- op 19/05/2012 17:19:31:
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve
Hihi...
Quote:
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.
Op http://www.openkvk.nl/Renswebsites kan ik geen inschrijving van dit bedrijf vinden? Alle inkomsten zijn dus 'zwart', zal de belastingdienst tof vinden.
Gewijzigd op 19/05/2012 17:27:11 door - Ariën -
Ja maar dat is Renswebsites
Lumoz word beheerd door mij Ro* joe*** ja****
Ik denk dat het zinvoller is dit topic te sluiten, meerendeel van de kritiek is gewoon hetzelfde al voorgaande sitechecks, waar weinig mee gedaan wordt.
Doe er gewoon eens wat mee, en kom eens over een maand of wat terug (ja, een layout bouw je niet zomaar eventjes) met een fatsoenlijk iets.
Gewijzigd op 19/05/2012 17:29:06 door - Ariën -
Maar we hebben een server nodig..
Met dit ga je het niet ver schoppen, en dat durf ik niet eens te wedden, maar ik weet het zo goed als zeker.
Toevoeging op 19/05/2012 17:34:16:
Leuk dat je me bant, maar waarom?
Vanwege mijn kritiek?
Forum: 'Dit topic is alleen voor 12 plussers, ben je jonger dan is dit eigen risico!' --> wat is dat dan voor leeftijdsgrens??
"Registreer jezelf snel en je zal meteen te weten komen dat wij beter zijn dan andere vage websites." --> je beweert veel, maar kan het niet terugvinden op je site.
Wel grappig (?):
http://www.renswebsites.tk/ --> De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
Als je professioneel wilt overkomen, ga je niet werken met een .tk domein...
Gewijzigd op 19/05/2012 17:43:13 door Obelix Idefix
Toevoeging op 19/05/2012 17:42:54:
Pepijn --- op 19/05/2012 17:07:13:
games spelen
en meer
en meer
Wat dan, en waar staan die spelletjes?
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
Volgens mij is je site in het Nederlands?
Dan kijken we verder:
- Wel erg weinig informatie in de title tag en de meta description
- Die CDATA tags zijn XML, niet (x)HTML. Ze zijn ook echt niet meer nodig...
- <div id="info"> is niet een element voor een titel. Gebruik daarvoor <h1> t/m <h6>
- een menu maak je op als een lijst
- id mag maar 1 keer voorkomen, gebruik een class als iets vaker voorkomt
- Tekst die in een alinea staat (alle tekst dus praktisch) hoort ook in een paragraaf tag (<p>) thuis
- font tag komt uit tijdperk dinosaurus en mag nu echt niet meer gebruikt worden
- eerst heelveel CSS code en dan pas een reset? Lijkt me een verkeerde volgorde...
- #blue is geen kleur
- een border heeft altijd een stijl nodig
JE design zelf:
- zet eens iets meer ruimte tussen de boxen
- verzin eens iets origineels als logo, dit heb je nu al bij elk design
- contrast tussen logo en background is laag
- overal contrast is laag
- footer tekst zweeft
- staat wel erg weinig tekst op de site vind je niet?
- maak eens een iets vrolijkere achtergrond. van dat harde staal is echt niks leuks aan, behalve dat het het enige plaatje op de hele website is
- iets meer kleur mag ook wel, het is geen site voor een uitvaartscentrum
- spaties (%20) in een url zijn nooit heel geliefd
- iets meer padding is ook niet verkeerd
Quote:
Vreemd dat ze anoniem moeten blijve, is het een soort sekte die je wilt opbouwen?
Ook bestaat jouw team uit 2 mensen: Rens en Pepijn. En staat het op naam van RensDesign
Gewijzigd op 19/05/2012 18:36:57 door Wouter J
Pepijn --- op 19/05/2012 17:26:55:
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.
Rob, Joella en Janine? :x
Leuk, devvende dames :-)