Lumoz v2

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 16:57:09
Anchor link
http://lumoz.t15.org/
V1 was gemaakt met whear Prut dus,
Graag kritische meningen.
MVG,
Pepijn

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 14:37:05

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:02:10
Anchor link
Eerste indruk: Saai

- Reden: 'Goed beveiligd', zijn Facebook, Hyves, etc dat niet dan? Ik vind dit geen goed argument om lid te worden, net als 'Altijd online'...
Wat maakt je nou unieker dan de andere sites?

- Wat kan ik nou op Lumox, en warom moet ik me aanmelden? Is het een forum, kan ik er spelletjes op spelen, staan er youtube-films op etc...?

- "Je account is aangemaakt. Je hebt een email ontvangen om je account te activeren."
Tof, mag ik me nog een keer registreren, ik zie opeens nog een registratie-formulier?

- Account activatie per mail is niet verplicht. Ik kan al direct inloggen. Handig, maar lijkt me niet de bedoeling...

- Ik check mijn mail:
Quote:
Hoi aar
Je ontvangt hierbij je activatie code
Ga naar deze link:
http://lumoz.t15.org/?p=activeren&gebruiker=aar&c=9ab92d6726041cc2df094b25f56456436bcf

Ok, ik werk op een tablet bijv. en zie geen link? Wat moet ik dan doen? Ik snap niks van computers....

- Leuke titel: Welkom, heet je site zo? Volgens mij heet deze Lumoz? Succes met je geweldige indexatie in Google...

- Is dit serieus?
Quote:
[b]Deze oproep is voor alle mensen op aarde, oprotten dus André Kuipers!

Afgezien van de foute UBB-code zie ik dit ook al een flame naar onze gelieve astronaut in de ruimte.

- Ik kijk in het forum, en zie dit: Kletstopic\'s
Waarom die apostrof? Niet netjes...

(Noot: Ik heb als voorbeeld ook de bril van een 'beginner' opgezet)

Kortom, niks boeiend, maak er eens een keer werk van, en kijk eens naar andere sites (niet jatten)...
Gewijzigd op 19/05/2012 17:08:44 door - Ariën -

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:07:13
Anchor link
Lumox?
Tis lumoz van licht
Je kan er profielen maken
Op een forum
games spelen
en meer

Toevoeging op 19/05/2012 17:08:40:

- Leuke titel: Welkom, heet je site zo? Volgens mij heet deze Lumoz? Succes met je geweldige indexatie in Google...

alle titels van de pagina zijn bv forum | lol
Dus welkom op de begin pagina

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:09:38
Anchor link
Kijk, en daar op de begin pagina komt komt Google op.

Die vragen die ik hier vraag, dat zijn kritische punten om je site mee aan te passen, en geen vragen die ik je hier in dit topic vraag.

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:10:20
Anchor link
We zullen er naar kijken

Piet Jansen

Piet Jansen

19/05/2012 17:11:23
Anchor link
Wil je dat deze site populair wordt of doe je dit voor de lol? Ik kan deze site met zo'n ontwerp en uitstraling niet serieus nemen, evenals de overige bezoekers. Probeer je eens te verdiepen in ontwerpen.

Dit ziet er uit als freestyle HTML/CSS prut...

Voor de rest ga ik geen gedetailleerde tips geven, want dan ben ik over twee weken nog bezig.

Kijk eens even naar een paar Sillicon Valley start up websites. Die zien er altijd wel mooi uit en sluiten mooi aan bij jouw concept (zover ik die begrijp door naar je homepage te kijken).

Ik bedoel het absoluut niet kwaad, maar zulke websites kan niemand zomaar serieus nemen omdat het ontwerp belabberd is.

Je had toch ook Zymoc? Wat is daarmee gebeurt? Heb je nu hetzelfde concept een andere naam gegeven?
Gewijzigd op 19/05/2012 17:12:44 door Piet Jansen

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:13:07
Anchor link
Voor de lol maar het moet ook populair worden

Zymoc?
die was prut en werd gehackt door een medewerker
Toen ging ik verder met whex die gestopt is on prive redenen

Piet Jansen

Piet Jansen

19/05/2012 17:15:44
Anchor link
Oké, dus ook populair? Verdiep je maar snel in ontwerpen. Het is namelijk zo dat als je mooi kunt ontwerpen, je een betere uitstraling geeft. Vooral een web-applicatie die mensen met elkaar moet verbinden, moet er goed uit zien. Als je dit populair wilt krijgen, moet je een hele make-over doorvoeren met ontwerpen en je website gewoon mooier maken. Dit ziet er niet functioneel uit. Het ziet er erg statisch en dood uit. Let daar op, vooral als je een soort social network/community site probeert te maken.

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:16:52
Anchor link
Ok we zullen er op lette

Piet Jansen

Piet Jansen

19/05/2012 17:18:31
Anchor link
Wie is we? Zit hier een heel tech-team achter dan? Dus je hebt dit nog niet alleen gedaan? Probeer eens een echte front-end developer onder de arm te nemen.
Gewijzigd op 19/05/2012 17:18:56 door Piet Jansen

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:19:31
Anchor link
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:25:20
Anchor link
Pepijn --- op 19/05/2012 17:19:31:
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve

Hihi...

Quote:
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.

Op http://www.openkvk.nl/Renswebsites kan ik geen inschrijving van dit bedrijf vinden? Alle inkomsten zijn dus 'zwart', zal de belastingdienst tof vinden.
Gewijzigd op 19/05/2012 17:27:11 door - Ariën -

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:26:55
Anchor link
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.
Ja maar dat is Renswebsites
Lumoz word beheerd door mij Ro* joe*** ja****

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:27:55
Anchor link
Ik zie geen KvK inschrijving voor dat bedrijf? Is het wel een bedrijf?

Ik denk dat het zinvoller is dit topic te sluiten, meerendeel van de kritiek is gewoon hetzelfde al voorgaande sitechecks, waar weinig mee gedaan wordt.

Doe er gewoon eens wat mee, en kom eens over een maand of wat terug (ja, een layout bouw je niet zomaar eventjes) met een fatsoenlijk iets.
Gewijzigd op 19/05/2012 17:29:06 door - Ariën -

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 17:28:43
Anchor link
Nee tis geen bedrijf dat word het pas als ik .nl heb
Maar we hebben een server nodig..

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:32:58
Anchor link
Echt, bekijk gewoon eens het kritiek van ons allemaal, en ook die van Piet.
Met dit ga je het niet ver schoppen, en dat durf ik niet eens te wedden, maar ik weet het zo goed als zeker.

Toevoeging op 19/05/2012 17:34:16:

Leuk dat je me bant, maar waarom?
Vanwege mijn kritiek?

Obelix Idefix

Obelix Idefix

19/05/2012 17:36:17
Anchor link
Genoeg hostingbedrijven. Voor onder de 35 euro per jaar heb je webruimte, mailadressen, databases en een .nl domeinnaam.

Forum: 'Dit topic is alleen voor 12 plussers, ben je jonger dan is dit eigen risico!' --> wat is dat dan voor leeftijdsgrens??

"Registreer jezelf snel en je zal meteen te weten komen dat wij beter zijn dan andere vage websites." --> je beweert veel, maar kan het niet terugvinden op je site.

Wel grappig (?):
http://www.renswebsites.tk/ --> De pagina verwijst niet op een juiste manier door

Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.

Als je professioneel wilt overkomen, ga je niet werken met een .tk domein...
Gewijzigd op 19/05/2012 17:43:13 door Obelix Idefix

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:37:34
Anchor link
Low-budget al voor 15 euro....

Toevoeging op 19/05/2012 17:42:54:

Pepijn --- op 19/05/2012 17:07:13:
games spelen
en meer

Wat dan, en waar staan die spelletjes?

Wouter J

Wouter J

19/05/2012 17:43:47
Anchor link
Altijd leuk als je in de code kijkt van een website van een beginner die her en der wat copy/past:
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
Volgens mij is je site in het Nederlands?

Dan kijken we verder:
- Wel erg weinig informatie in de title tag en de meta description
- Die CDATA tags zijn XML, niet (x)HTML. Ze zijn ook echt niet meer nodig...
- <div id="info"> is niet een element voor een titel. Gebruik daarvoor <h1> t/m <h6>
- een menu maak je op als een lijst
- id mag maar 1 keer voorkomen, gebruik een class als iets vaker voorkomt
- Tekst die in een alinea staat (alle tekst dus praktisch) hoort ook in een paragraaf tag (<p>) thuis
- font tag komt uit tijdperk dinosaurus en mag nu echt niet meer gebruikt worden
- eerst heelveel CSS code en dan pas een reset? Lijkt me een verkeerde volgorde...
- #blue is geen kleur
- een border heeft altijd een stijl nodig

JE design zelf:
- zet eens iets meer ruimte tussen de boxen
- verzin eens iets origineels als logo, dit heb je nu al bij elk design
- contrast tussen logo en background is laag
- overal contrast is laag
- footer tekst zweeft
- staat wel erg weinig tekst op de site vind je niet?
- maak eens een iets vrolijkere achtergrond. van dat harde staal is echt niks leuks aan, behalve dat het het enige plaatje op de hele website is
- iets meer kleur mag ook wel, het is geen site voor een uitvaartscentrum
- spaties (%20) in een url zijn nooit heel geliefd
- iets meer padding is ook niet verkeerd

Quote:

Vreemd dat ze anoniem moeten blijve, is het een soort sekte die je wilt opbouwen?
Ook bestaat jouw team uit 2 mensen: Rens en Pepijn. En staat het op naam van RensDesign
Gewijzigd op 19/05/2012 18:36:57 door Wouter J

Lord Gaga

Lord Gaga

19/05/2012 17:45:24
Anchor link
Pepijn --- op 19/05/2012 17:26:55:

Ja maar dat is Renswebsites
Lumoz word beheerd door mij Ro* joe*** ja****

Rob, Joella en Janine? :x

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 17:46:07
Anchor link
Leuk, devvende dames :-)

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.