Lumoz v2

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Obelix Idefix

Obelix Idefix

19/05/2012 17:54:53
Anchor link
"dat word beheerd " --> wordt

"Wij kwamen natuurlijk op het idee dat Lumoz gewoon vet cool is!" --> afgaande op bovenstaande reacties lijken jullie de enige twee (tot nu toe)... ;-)

Als ik achter de p iets invul in de adresbalk wat niet klopt, krijg ik:
"404 - Pagina niet gevonden
De pagina waar u naar zocht is niet gevonden "

Waarom geen nette(re) foutafhandeling? Controleer of de opgevraagde pagina bestaat en zo niet, een nette melding.

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 13:48:27

Wouter J

Wouter J

19/05/2012 18:31:09
Anchor link
Hmm, het is inderdaad vet gezellig...!

En het leuke is, je hoeft niet eens ingelogd te zijn om mee te doen. Lees nu alles op: http://lumoz.t15.org/?p=forum (hoezo 'Goed beveiligd'?)

Tevens is een registratie mail via pepijn****@hotmail.com ook niet echt optimaal...
Gewijzigd op 19/05/2012 18:32:32 door Wouter J

Obelix Idefix

Obelix Idefix

19/05/2012 18:41:39
Anchor link
Volgens mij is er ook nog een probleempje met de (datum en) tijd.
Scheelt zo'n 6 uur. Post maar eens wat in het forum...

- Pepijn  -

- Pepijn -

19/05/2012 18:54:14
Anchor link
- Aar - op 19/05/2012 17:32:58:
Echt, bekijk gewoon eens het kritiek van ons allemaal, en ook die van Piet.
Met dit ga je het niet ver schoppen, en dat durf ik niet eens te wedden, maar ik weet het zo goed als zeker.

Toevoeging op 19/05/2012 17:34:16:

Leuk dat je me bant, maar waarom?
Vanwege mijn kritiek?

Ik heb je niet gebant ?
Ik zal het aan Rens vragen

Toevoeging op 19/05/2012 18:54:59:

Wouter J op 19/05/2012 18:31:09:

En het leuke is, je hoeft niet eens ingelogd te zijn om mee te doen. Lees nu alles op: http://lumoz.t15.org/?p=forum (hoezo 'Goed beveiligd'?)

Tevens is een registratie mail via pepijn****@hotmail.com ook niet echt optimaal...

weet ik maar onze site email gaat nietdoor de spam filter

Toevoeging op 19/05/2012 18:58:05:

Wouter J op 19/05/2012 18:31:09:

Je kan toch gewoon het forum bekijken

Toevoeging op 19/05/2012 19:02:26:

- Aar - op 19/05/2012 17:25:20:
Pepijn --- op 19/05/2012 17:19:31:
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve

Hihi...

Quote:
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.

Op http://www.openkvk.nl/Renswebsites kan ik geen inschrijving van dit bedrijf vinden? Alle inkomsten zijn dus 'zwart', zal de belastingdienst tof vinden.

ik heb niet super veel met renswebsites temaken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 20:02:34
Anchor link
Vermeld het forum dan ook voor niet-ingelogden.....

Obelix Idefix

Obelix Idefix

19/05/2012 20:17:36
Anchor link
Pepijn --- op 19/05/2012 18:54:14:
weet ik maar onze site email gaat nietdoor de spam filter

Daar zal dan vast een reden voor zijn.

Eddy E

Eddy E

19/05/2012 20:40:17
Anchor link
Veeeeeeeet!
Parse error: syntax error, unexpected ';' in /home/u923284662/public_html/config.php on line 480

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 20:44:06
Anchor link
Dat is een grote config.... Benieuwd wat dar in zal staan?

Jan terhuijzen

jan terhuijzen

19/05/2012 20:53:16
Anchor link
Je kunt beter alle errors uit het zicht van de bezoekers houden, en de errors uit het zicht in een database of logbestand zetten. Als bezoeker haak je al snel af bij dit soort rare teksten (bezoekers snappen geen PHP errors, niet iedereen heeft er verstand van) en hackers/crackers gebruiken dit als handige info

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2012 21:07:59
Anchor link
Of je onwikkelt niet live....

Jeroen VD

Jeroen VD

19/05/2012 22:06:13
Anchor link
Naast alle tecnische opmerkingen: ga spelen met het design! Bekijk deze site eens: het thema is php blauw. Probeer ook zo'n thema te bedenken, en pas dat overal toe, en je design wordt stukken beter. Kies een leuke (leesbare) font, en kies een licht design. Veel kleuren, maar niet overdadig. Lees bv ook eens over typography in webdesign, daar kun jij veel mee.

19/05/2012 22:53:45
Anchor link
"Registreer jezelf snel en je zal meteen te weten komen dat wij beter zijn dan andere vage websites."

Tja, ik vind je site vager dan alle andere site's die ik ken. Heb geen flauw idee wat voor site het is, wat ik er kan doen, en ik zie al helemaal geen reden ooit terug te gaan.

P-ter AA

P-ter AA

20/05/2012 02:15:27
Anchor link
Hahahaha wat een geweldig topic is dit. Heb echt gelachen (best eng als je in je eentje achter je laptop zit).

Maar goed. Ik vind dit best herkenbaar. Toen ik met PHP begon, zo'n 4 jaar geleden was ik 13. Ik wist hoe echo() werkte en hoe ik met if/else kon werken. Ik dacht een heel hele browsergame te kunnen maken.

PHP is leuk omdat het snel te begrijpen is, maar dat zorgt er ook voor dat er veel 'prutswerk' wordt gemaakt. Gezien de teksten op jullie website(s) ga ik er vanuit dat jullie niet heel oud zullen zijn. Als ik jullie was zou ik nog even wachten met dit soort projecten. Begin met HTML/CSS, en daarna pas PHP. Niet een beetje van beiden. Ik ben nu zelf 4 jaar verder, en ik leer nog dagelijks.

Ik wens jullie veel succes! Dit gaat zo niet werken in ieder geval, hoe vervelend dat voor jullie ook klinkt: even weer met beide beentjes op de grond.

Ps. Om een bedrijf op de richten (VOF, BV?) dien je 18 jaar of ouder te zijn. Hoe willen jullie dat gaan doen? Met een .nl domein ben je er niet.
Gewijzigd op 20/05/2012 02:22:55 door P-ter AA

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 09:32:59
Anchor link
Ik doe die texten niet ik doe het design en het systeem
Het design is echt nog niet af dat geef ik toe

Ja we zijn echt nog lang geen 18
Maar ik weet niet alleen wat echo en ifjes

@aar config.php is 5329 regels
maar forum.php 2319
Tis dus best moeilijk om foutjes te vinden zonder fout afhandeling

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 09:50:50
Anchor link
Pepijn --- op 20/05/2012 09:32:59:
Het design is echt nog niet af dat geef ik toe

In je openingspost geef je nergens aan dat het nog niet af is.

@aar config.php is 5329 regels

lijkt mij wat veel (voor een config).

Tuurlijk is dat moeilijk. Daarom wordt ook bij bijna elke post op het forum gezegd dat foutafhandeling noodzakelijk is. Dat inbouwen is toch niet zo moeilijk?
Gewijzigd op 20/05/2012 09:51:37 door Obelix Idefix

Jens erd

Jens erd

20/05/2012 12:12:21
Anchor link
Maurice vB op 20/05/2012 02:15:27:
Ps. Om een bedrijf op de richten (VOF, BV?) dien je 18 jaar of ouder te zijn. Hoe willen jullie dat gaan doen? Met een .nl domein ben je er niet.

Niet dus. Kijk eens hier: Klik.

Wouter J

Wouter J

20/05/2012 12:15:17
Anchor link
Ook bedankt dat ik een ban heb gekregen... Het leuke is dat ik echt niks fout heb gedaan, mijn enige berichtje was 'Hoihoihoi Lumoz is online'. Waarom daarvoor een ban geven? Zo krijg je natuurlijk nooit een community...

Dan verder:
- Waarom krijg ik bij elk bericht een 'Verwijder bericht' knopje, terwijl ik dat toch niet mag? Laat dat ding dan niet zien, zelfde voor het Edit Bericht.
- Het hele forum staat vol met onzin berichten, denk je op deze manier een gezellige community op te bouwen?
- Denk je door als beheerder te gaan spammen en door als beheerder overal op te reageren met 'lool' straks de community nog in bedwang kunt houden? Geef zelf het goede voorbeeld.
- Denk je dat gewoon mensen bannen en topics sluiten zonder overleg met de mede teamleden een goede vooruitgang is?

Jullie zijn met z'n 2en gewoon veel te jong voor dit. Leuk dat je dit leuk vind, maar gaan er nog niet je beroep van maken. Dat gaat echt niet werken.

En ik zeg dit echt niet om jullie af te zeiken of om jullie nog slechter te maken. Ik zeg dit alleen om jullie te beschermen. Want als er straks mensen komen en jullie houden het niet meer in bedwang wordt het echt niet leuk voor jullie.
Wij plaatsen er gewoon voor de lol berichten, maar wat als je straks spammers krijgt? Dan ga je problemen krijgen.
Wat als dit echt aanslaat, kleine kans, en je een community van 1 miljard mensen krijgt. Dan kun je het echt niet meer bijhouden.

Bescherm jezelf en stop er nog even meer en begin hier weer aan als je oud en verstandig genoeg bent.

- Diov  -

- Diov -

20/05/2012 12:16:48
Anchor link
Quote:

Als je script, doe het dan netjes.
Test je script zelf uit.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 12:18:49
Anchor link
Link werkt niet meer:

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 12:57:53
Anchor link
Ja goh ik heb iedereen verbannen die xss'jes probeerde

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.