Lumoz v2
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
"Wij kwamen natuurlijk op het idee dat Lumoz gewoon vet cool is!" --> afgaande op bovenstaande reacties lijken jullie de enige twee (tot nu toe)... ;-)
Als ik achter de p iets invul in de adresbalk wat niet klopt, krijg ik:
"404 - Pagina niet gevonden
De pagina waar u naar zocht is niet gevonden "
Waarom geen nette(re) foutafhandeling? Controleer of de opgevraagde pagina bestaat en zo niet, een nette melding.
En het leuke is, je hoeft niet eens ingelogd te zijn om mee te doen. Lees nu alles op: http://lumoz.t15.org/?p=forum (hoezo 'Goed beveiligd'?)
Tevens is een registratie mail via pepijn****@hotmail.com ook niet echt optimaal...
Gewijzigd op 19/05/2012 18:32:32 door Wouter J
Scheelt zo'n 6 uur. Post maar eens wat in het forum...
- Aar - op 19/05/2012 17:32:58:
Echt, bekijk gewoon eens het kritiek van ons allemaal, en ook die van Piet.
Met dit ga je het niet ver schoppen, en dat durf ik niet eens te wedden, maar ik weet het zo goed als zeker.
Toevoeging op 19/05/2012 17:34:16:
Leuk dat je me bant, maar waarom?
Vanwege mijn kritiek?
Met dit ga je het niet ver schoppen, en dat durf ik niet eens te wedden, maar ik weet het zo goed als zeker.
Toevoeging op 19/05/2012 17:34:16:
Leuk dat je me bant, maar waarom?
Vanwege mijn kritiek?
Ik heb je niet gebant ?
Ik zal het aan Rens vragen
Toevoeging op 19/05/2012 18:54:59:
Wouter J op 19/05/2012 18:31:09:
Hmm, het is inderdaad vet gezellig...!
En het leuke is, je hoeft niet eens ingelogd te zijn om mee te doen. Lees nu alles op: http://lumoz.t15.org/?p=forum (hoezo 'Goed beveiligd'?)
Tevens is een registratie mail via pepijn****@hotmail.com ook niet echt optimaal...
weet ik maar onze site email gaat nietdoor de spam filter
Toevoeging op 19/05/2012 18:58:05:
Wouter J op 19/05/2012 18:31:09:
Hmm, het is inderdaad vet gezellig...!
Je kan toch gewoon het forum bekijken
Toevoeging op 19/05/2012 19:02:26:
- Aar - op 19/05/2012 17:25:20:
Hihi...
Op http://www.openkvk.nl/Renswebsites kan ik geen inschrijving van dit bedrijf vinden? Alle inkomsten zijn dus 'zwart', zal de belastingdienst tof vinden.
Pepijn --- op 19/05/2012 17:19:31:
Ik en een paar andere scripters De namen wil ik niet zeggen omdat ze anoniem op het internet moeten blijve
Hihi...
Quote:
Lumoz is gemaakt door het bedrijf Renswebsites dat word beheerd door Pepijn & Rens.
Op http://www.openkvk.nl/Renswebsites kan ik geen inschrijving van dit bedrijf vinden? Alle inkomsten zijn dus 'zwart', zal de belastingdienst tof vinden.
ik heb niet super veel met renswebsites temaken
Vermeld het forum dan ook voor niet-ingelogden.....
Pepijn --- op 19/05/2012 18:54:14:
weet ik maar onze site email gaat nietdoor de spam filter
Daar zal dan vast een reden voor zijn.
Parse error: syntax error, unexpected ';' in /home/u923284662/public_html/config.php on line 480
Dat is een grote config.... Benieuwd wat dar in zal staan?
Je kunt beter alle errors uit het zicht van de bezoekers houden, en de errors uit het zicht in een database of logbestand zetten. Als bezoeker haak je al snel af bij dit soort rare teksten (bezoekers snappen geen PHP errors, niet iedereen heeft er verstand van) en hackers/crackers gebruiken dit als handige info
Of je onwikkelt niet live....
Naast alle tecnische opmerkingen: ga spelen met het design! Bekijk deze site eens: het thema is php blauw. Probeer ook zo'n thema te bedenken, en pas dat overal toe, en je design wordt stukken beter. Kies een leuke (leesbare) font, en kies een licht design. Veel kleuren, maar niet overdadig. Lees bv ook eens over typography in webdesign, daar kun jij veel mee.
Tja, ik vind je site vager dan alle andere site's die ik ken. Heb geen flauw idee wat voor site het is, wat ik er kan doen, en ik zie al helemaal geen reden ooit terug te gaan.
Maar goed. Ik vind dit best herkenbaar. Toen ik met PHP begon, zo'n 4 jaar geleden was ik 13. Ik wist hoe echo() werkte en hoe ik met if/else kon werken. Ik dacht een heel hele browsergame te kunnen maken.
PHP is leuk omdat het snel te begrijpen is, maar dat zorgt er ook voor dat er veel 'prutswerk' wordt gemaakt. Gezien de teksten op jullie website(s) ga ik er vanuit dat jullie niet heel oud zullen zijn. Als ik jullie was zou ik nog even wachten met dit soort projecten. Begin met HTML/CSS, en daarna pas PHP. Niet een beetje van beiden. Ik ben nu zelf 4 jaar verder, en ik leer nog dagelijks.
Ik wens jullie veel succes! Dit gaat zo niet werken in ieder geval, hoe vervelend dat voor jullie ook klinkt: even weer met beide beentjes op de grond.
Ps. Om een bedrijf op de richten (VOF, BV?) dien je 18 jaar of ouder te zijn. Hoe willen jullie dat gaan doen? Met een .nl domein ben je er niet.
Gewijzigd op 20/05/2012 02:22:55 door P-ter AA
Het design is echt nog niet af dat geef ik toe
Ja we zijn echt nog lang geen 18
Maar ik weet niet alleen wat echo en ifjes
@aar config.php is 5329 regels
maar forum.php 2319
Tis dus best moeilijk om foutjes te vinden zonder fout afhandeling
Pepijn --- op 20/05/2012 09:32:59:
Het design is echt nog niet af dat geef ik toe
In je openingspost geef je nergens aan dat het nog niet af is.
@aar config.php is 5329 regels
lijkt mij wat veel (voor een config).
Tuurlijk is dat moeilijk. Daarom wordt ook bij bijna elke post op het forum gezegd dat foutafhandeling noodzakelijk is. Dat inbouwen is toch niet zo moeilijk?
Gewijzigd op 20/05/2012 09:51:37 door Obelix Idefix
Maurice vB op 20/05/2012 02:15:27:
Ps. Om een bedrijf op de richten (VOF, BV?) dien je 18 jaar of ouder te zijn. Hoe willen jullie dat gaan doen? Met een .nl domein ben je er niet.
Niet dus. Kijk eens hier: Klik.
Dan verder:
- Waarom krijg ik bij elk bericht een 'Verwijder bericht' knopje, terwijl ik dat toch niet mag? Laat dat ding dan niet zien, zelfde voor het Edit Bericht.
- Het hele forum staat vol met onzin berichten, denk je op deze manier een gezellige community op te bouwen?
- Denk je door als beheerder te gaan spammen en door als beheerder overal op te reageren met 'lool' straks de community nog in bedwang kunt houden? Geef zelf het goede voorbeeld.
- Denk je dat gewoon mensen bannen en topics sluiten zonder overleg met de mede teamleden een goede vooruitgang is?
Jullie zijn met z'n 2en gewoon veel te jong voor dit. Leuk dat je dit leuk vind, maar gaan er nog niet je beroep van maken. Dat gaat echt niet werken.
En ik zeg dit echt niet om jullie af te zeiken of om jullie nog slechter te maken. Ik zeg dit alleen om jullie te beschermen. Want als er straks mensen komen en jullie houden het niet meer in bedwang wordt het echt niet leuk voor jullie.
Wij plaatsen er gewoon voor de lol berichten, maar wat als je straks spammers krijgt? Dan ga je problemen krijgen.
Wat als dit echt aanslaat, kleine kans, en je een community van 1 miljard mensen krijgt. Dan kun je het echt niet meer bijhouden.
Bescherm jezelf en stop er nog even meer en begin hier weer aan als je oud en verstandig genoeg bent.
Quote:
Als je script, doe het dan netjes.
Test je script zelf uit.
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Ja goh ik heb iedereen verbannen die xss'jes probeerde
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »