Lumoz v2

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

- Diov  -

- Diov -

20/05/2012 13:01:10
Anchor link
Je vraagt hulp, wij proberen te kijken of je site wel veilig is, en dan ga jij verbannen.

En dan staat er ook nog op je site:

Gratis
vrijwel altijd online
Goed beveiligd

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 15:07:13

20/05/2012 13:27:35
Anchor link
Hmm...

Meer heb ik niet te zeggen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 13:29:50
Anchor link
Pepijn --- op 20/05/2012 12:57:53:
Ja goh ik heb iedereen verbannen die xss'jes probeerde

En is er ook misbruik van gemaakt dan (sessie hijacking, HTML-injection)?
Dan zou ik een ban wel op zijn plaats vinden, maar als het gaat om het proberen, en vervolgens die mensen een ban te geven, dan zou ik het sneu vinden.

Ik ga er zelf vanuit dat je lokaal je site zodoende hebt uitgetest dat er van XXS geen sprake is. Gezien je site erg klein is, lijkt het geen groot karwei om je site hierop te controleren.

Het verbaast me dat elke sitecheck van Pepijn steeds op dezelfde kritiek uitkomt.
Kunnen we niet met Pepijn afspreken dat hij de kritische puntjes eerst oplost, en vervolgens een nieuw topic opent waarin hij de genoemde kritische punten van ons even quote en hiermee per stuk bevestigt dat hij deze aangepast heeft.

Dit lijkt me de beste methode als Pepijn nog goed zicht wil hebben op alle kritische punten en de site nog tot een success wil maken.

Deal, Pepijn?
Gewijzigd op 20/05/2012 13:43:23 door - Ariën -

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 13:43:17
Anchor link
op basis van wat baseer je je ban dan? IP adres?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 13:44:39
Anchor link
Ik gok username OF IP. Ik ben ook gisteren om onduidelijke redenen verbannen. Gezien de voorbij gekomen 403-melding, zullen er ook wat IP's gesneuveld zijn naar de banvelden.
Gewijzigd op 20/05/2012 13:45:32 door - Ariën -

Wouter J

Wouter J

20/05/2012 13:52:19
Anchor link
Niet op username en niet op IP. Je wordt gewoon verwijderd uit de DB. vervolgens kun je met exact dezelfde username weer een account aanmaken.
Erg handig...

Ook heb je geen verifidatie mailtje nodig, dus je kunt gewoon registeren > inloggen > bannen > registeren > inloggen > bannen > ...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 13:56:11
Anchor link
Wouter J op 20/05/2012 13:52:19:
Niet op username en niet op IP. Je wordt gewoon verwijderd uit de DB. vervolgens kun je met exact dezelfde username weer een account aanmaken.
Erg handig...

Ook heb je geen verifidatie mailtje nodig, dus je kunt gewoon registeren > inloggen > bannen > registeren > inloggen > bannen > ...

Ik kreeg een melding dat ik gebanned was... ;-)
Maar goed, dan reg je je toch weer opnieuw. Kan toch een foutje in de site zijn (a)? Ik heb toch niks stouts gedaan..

Nog ene kritisch puntje: Waarom gaat het sollicitatieformulier via jotformeu.com ?
Gewijzigd op 20/05/2012 13:59:09 door - Ariën -

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:16:09
Anchor link
Mijn website is beveiligt tegen xss maar dan mag ik toch wel ledenbannen die der mee probere te klooie

Toevoeging op 20/05/2012 14:16:59:

Wouter J op 20/05/2012 13:52:19:
Erg handig...

Nee ik sla alle ips op
maar ik heb wel wat uit de db verwijderd ja

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:17:47
Anchor link
Pepijn --- op 20/05/2012 14:16:09:
Mijn website is beveiligt tegen xss maar dan mag ik toch wel ledenbannen die der mee probere te klooie

Als je zeker bent dat het beveiligd is, waarom ban je ze dan?

Pepijn, ik had je eerder vandaag een deal voorgesteld. Wat vind je daarvan?
Gewijzigd op 20/05/2012 14:18:55 door - Ariën -

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 14:18:15
Anchor link
Je moet doen wat je niet laten kunt. Het is jouw website.

Heb je de site offline gehaald?
Kreeg eerst een 403 en nu helemaal niets meer.

Zou wel een wijs besluit zijn... ;-)

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:18:44
Anchor link
We hebben het nu super druk metde site want er zitten mensen de dossen

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 14:19:34
Anchor link
Gebruik van IP is niet zo handig; een bedrijf heeft vaak 1 IP maar kan meerdere medewerkers hebben. Als jij je baseert op het IP kan dat dus nog wel eens fout gaan...

Zou de deal van Aar met beide handen aangrijpen.

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:19:43
Anchor link
Obelix en Idefix op 20/05/2012 14:18:15:
Je moet doen wat je niet laten kunt. Het is jouw website.

Kreeg eerst een 403 en nu helemaal niets meer.

Zou wel een wijs besluit zijn... ;-)

Nee hij word ged(d)osst
We kunnen dus niet meer in ftp en phpmyadmin

Toevoeging op 20/05/2012 14:21:31:

Aar check je mail
niet die nep mail die je invulde maar je egte Van hotmail

Toevoeging op 20/05/2012 14:22:02:

owh ja en mensen vroegen hoe oud we zijn
Rens = 10
en ik ook

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:24:36
Anchor link
Ik check mijn hotmail niet meer. Ik PM je wel mijn andere mailadres waar je naar kan mailen.

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:24:59
Anchor link
ok

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:28:13
Anchor link
Prima...
Zie de mail wel tegemoet, en ben benieuwd at je van mijn deal vindt.

Toevoeging op 20/05/2012 14:30:03:

Pepijn --- op 20/05/2012 14:19:43:
Nee hij word ged(d)osst
We kunnen dus niet meer in ftp en phpmyadmin

Hoe weet je zeker dat hij geDDOS'ed wordt? Het is gratis hosting, dan rammelt er vaak toch wel wat aan de bereikbaarheid (uptime) van de server....
Gewijzigd op 20/05/2012 14:30:20 door - Ariën -

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:33:26
Anchor link
Nee anders is dat wel vermeld en ik heb de ip logs bekeken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:34:21
Anchor link
Maar ik heb nog niks over de deal gehoord, of denk je er nog over na?

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:36:18
Anchor link
ik heb je een mail gestuurd die rens maakte (rens is zwemmen) (vakantie in belgië)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:40:14
Anchor link
Dat ging niet over die deal..
Ik zie je antwoord wel in dit topic verschijnen, als je tenminste wilt dat je een goede site wilt hebben....

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.