Lumoz v2
Toevoeging op 20/05/2012 14:42:32:
- Aar - op 20/05/2012 13:29:50:
En is er ook misbruik van gemaakt dan (sessie hijacking, HTML-injection)?
Dan zou ik een ban wel op zijn plaats vinden, maar als het gaat om het proberen, en vervolgens die mensen een ban te geven, dan zou ik het sneu vinden.
Ik ga er zelf vanuit dat je lokaal je site zodoende hebt uitgetest dat er van XXS geen sprake is. Gezien je site erg klein is, lijkt het geen groot karwei om je site hierop te controleren.
Het verbaast me dat elke sitecheck van Pepijn steeds op dezelfde kritiek uitkomt.
Kunnen we niet met Pepijn afspreken dat hij de kritische puntjes eerst oplost, en vervolgens een nieuw topic opent waarin hij de genoemde kritische punten van ons even quote en hiermee per stuk bevestigt dat hij deze aangepast heeft.
Dit lijkt me de beste methode als Pepijn nog goed zicht wil hebben op alle kritische punten en de site nog tot een success wil maken.
Deal, Pepijn?
Pepijn --- op 20/05/2012 12:57:53:
Ja goh ik heb iedereen verbannen die xss'jes probeerde
En is er ook misbruik van gemaakt dan (sessie hijacking, HTML-injection)?
Dan zou ik een ban wel op zijn plaats vinden, maar als het gaat om het proberen, en vervolgens die mensen een ban te geven, dan zou ik het sneu vinden.
Ik ga er zelf vanuit dat je lokaal je site zodoende hebt uitgetest dat er van XXS geen sprake is. Gezien je site erg klein is, lijkt het geen groot karwei om je site hierop te controleren.
Het verbaast me dat elke sitecheck van Pepijn steeds op dezelfde kritiek uitkomt.
Kunnen we niet met Pepijn afspreken dat hij de kritische puntjes eerst oplost, en vervolgens een nieuw topic opent waarin hij de genoemde kritische punten van ons even quote en hiermee per stuk bevestigt dat hij deze aangepast heeft.
Dit lijkt me de beste methode als Pepijn nog goed zicht wil hebben op alle kritische punten en de site nog tot een success wil maken.
Deal, Pepijn?
Ja ok
maar ik moet nu een achtergrond en het design fixen want die is flut
Doe wat met onze kritiek en zodra je er echt wat mee gedaan hebt, zien we eennieuw topic met elk-kritisch-punt-per-quote bevestiging dat je er iets mee gedaan hebt graag tegemoet.
Rens = 10
en ik ook"
Kunnen jullie niet beter een aantal jaar trainen op het gebied ban webdesign en webdevelopment? HTML, CSS en PHP leren. Daarna misschien nog wat Javascript en Jquery? Dit project is niets voor mensen van jullie leeftijd. Jullie hebben onvoldoende ervaring.
Ervaring doe je op door te oefenen, te experimenteren, te waarnemen.
Ze beginnen vroeg met php enzo maar dat kan in de toekomst misschien wel van pas komen.
Zij hebben al de ervaring om een website online te plaatsen? Fora's te maken?
Ze mogen het van mij best maken, maar plaatst het nog niet online, als het niet goed genoeg is. Daar heeft niemand iets aan. Via xampp is op dit moment voldoende, lijkt me.
Het gaat om het resultaat. En dat is tot nu toe niet echt hoogstaand.
Dat je het online zet en om (opbouwende) kritiek vraagt is prima, maar dit heeft Pepijn al vaker gedaan en met de opmerkingen/tips helaas niet zo veel gedaan. En dat is wel jammer, want daar leer je juist van. Of je nu 10, 30 of ... bent.
Cailin Verdroagen op 20/05/2012 15:16:40:
Ze mogen het van mij best maken, maar plaatst het nog niet online, als het niet goed genoeg is. Daar heeft niemand iets aan. Via xampp is op dit moment voldoende, lijkt me.
Met alle respect en met alle (terechte) kritiek die je kunt hebben, hier ben ik het niet mee eens. Of wij het hier allemaal prachtig vinden of flut vinden, als hij het online wil plaatsen moet hij dat gewoon doen. Zelfs als het compleet flut is leer je ervan. Sterker, ik zie genoeg mensen die liever niets starten, omdat ze bang zijn om op hun plaat te gaan. Als je ergens niets van leert is het wel iets maar niet doen omdat je vooraf al bang bent voor het resultaat.
Gewijzigd op 20/05/2012 15:49:13 door - Ariën -
Cailin Verdroagen op 20/05/2012 15:12:52:
"owh ja en mensen vroegen hoe oud we zijn
Rens = 10
en ik ook"
Kunnen jullie niet beter een aantal jaar trainen op het gebied ban webdesign en webdevelopment? HTML, CSS en PHP leren. Daarna misschien nog wat Javascript en Jquery? Dit project is niets voor mensen van jullie leeftijd. Jullie hebben onvoldoende ervaring.
Rens = 10
en ik ook"
Ik zit wel goed te leren
maar rens die snapt er geen ... van
Toevoeging op 20/05/2012 20:19:24:
Erwin H op 20/05/2012 15:24:29:
Met alle respect en met alle (terechte) kritiek die je kunt hebben, hier ben ik het niet mee eens. Of wij het hier allemaal prachtig vinden of flut vinden, als hij het online wil plaatsen moet hij dat gewoon doen. Zelfs als het compleet flut is leer je ervan. Sterker, ik zie genoeg mensen die liever niets starten, omdat ze bang zijn om op hun plaat te gaan. Als je ergens niets evn leert is het wel iets maar niet doen omdat je vooraf al bang bent voor het resultaat.
Cailin Verdroagen op 20/05/2012 15:16:40:
Met alle respect en met alle (terechte) kritiek die je kunt hebben, hier ben ik het niet mee eens. Of wij het hier allemaal prachtig vinden of flut vinden, als hij het online wil plaatsen moet hij dat gewoon doen. Zelfs als het compleet flut is leer je ervan. Sterker, ik zie genoeg mensen die liever niets starten, omdat ze bang zijn om op hun plaat te gaan. Als je ergens niets evn leert is het wel iets maar niet doen omdat je vooraf al bang bent voor het resultaat.
Ik weet het maar ik vind het met een host beter
eigelijk zou het af zijn ik moest het dus van rens onine gooien
Ik zou zeggen: zet het offline tot je er tevreden over bent. Zet het dan pas weer online.
ohgod hij weer..
Jens erd op 20/05/2012 12:12:21:
Niet dus. Kijk eens hier: Klik.
Maurice vB op 20/05/2012 02:15:27:
Ps. Om een bedrijf op de richten (VOF, BV?) dien je 18 jaar of ouder te zijn. Hoe willen jullie dat gaan doen? Met een .nl domein ben je er niet.
Niet dus. Kijk eens hier: Klik.
Kijk aan, dat wist ik niet. Dankjewel :)
@boven ja handig
Reshad, wie en wat bedoel je?
No offense, maar volgens mij ben je nog wat jong om een site te beheren. Natuurlijk mag je altijd verder proberen, maar zoals het nu is ga je niet echt succes maken (ook al is dat waarschijnlijk niet je bedoeling).
Dus mijn tip: maak je website zelf (geen systeempjes zoals eeros en dergelijke) en leer dus eerst wat PHP :)
Groeten
ik maak wel ff print screen
en eeros ziet er best anders uit ik heb het meeste overnieuw gescript en aangepast
Gewijzigd op 20/05/2012 21:14:51 door - Pepijn -
Dit is duidelijk het admin paneel van EEROS, ga dus aub niet zitten liegen.
Oja, nog een quote van jouw op een ander forum:
Pepijniscool:
eeros maar dan wat met wat whear plugins
en was addons (zelf gemaakt)
layout
enz enz enz ik ga nog een shout balk maken
anoniem:
Whear systeem of EERos. :')
eeros maar dan wat met wat whear plugins
en was addons (zelf gemaakt)
layout
enz enz enz ik ga nog een shout balk maken